Oke, wist niet dat je boos werd xxquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lees gvd een keer het ea forum. Het is hier al honderdduizend keer gevraagd!!
Sssssshquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lees gvd een keer het ea forum. Het is hier al honderdduizend keer gevraagd!!
Duuc en ik zitten bij de ergste les van de week. Meneer Korenhof!quote:
En dan nog op het FOK! forum zittenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Duuc en ik zitten bij de ergste les van de week. Meneer Korenhof!
Dat wordt het BPL TOTY dus, spelers mogen maar in één TOTY zitten en Hart wordt sowieso die van de BPL.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef Maver24 het volgende:
iemand heeft gevraagd wie er in gaat zitten, 1 speler ging hij noemen,
Joe Hart
Ok, dit kan dus betekenen TOTY BPL of Most Improvement players of TOTW speler, weet het niet hoor
Vak?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Duuc en ik zitten bij de ergste les van de week. Meneer Korenhof!
Ik care.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef DutchSL het volgende:
EASPORTSFIFA
Ultimate Team fans: Your #TOTW and latest #TOTY will be announced at 2pm UK time today - in packs from 6pm.
Dat is dus om 15:00 bij ons.
Neuhhquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wordt Kent in het echt ook altijd zo boos?
Als ik bij EA zat zou ik het beter doen dan de mensen die er nu zitten, maar ik denk dat dat ook niet zo moeilijk isquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens mij als je bij EA op sollicitatie moet dan moet je expres 3 uur te laat komen, word je zeker aangenomen
Oh snap, shit just got realquote:
quote:
Ok, dat misschien niet, maar je zou zeggen dat je de TOTW+TOTY kaarten wel op tijd af kan krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef DutchSL het volgende:
Wat is "het" in deze?
Ik denk niet dat jij beter (minder slecht) kan programmeren, modelleren, animeren of marketen dan zij doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |