Hij vroeg om tips ja. En ik heb geen vraag nodig om mijn onderbouwde mening te mogen geven, toch?quote:
Nooit geprobeerd, maar lijkt me sterk. Past sowieso niet in dat team.quote:
Wedstrijdje tegen TOTW doen en dan naar team management > opstelling > bewerken en dan kan je 'werktempo' aanpassen.. wel saven natuurlijk.quote:
Je kunt met de vierpuntsdruktoets volgens mij alleen maar je team op (ultra) attacking/defensive zetten (links/rechts) of zaken als counter attack, swap wings, team pressing etc (boven/beneden).quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Wedstrijdje tegen TOTW doen en dan naar team management > opstelling > bewerken en dan kan je 'werktempo' aanpassen.. wel saven natuurlijk.
Je moet dan wel elke wedstrijd pauzeren en de aangepaste opstelling selecteren en volgens mij kan je dat niet op de dpad zetten hoor.
Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef UltimateTeam het volgende:
Haha klopt iedereen vind andere spelers fijn. Ik heb nu nog ongeveer 100000 over weet niet echt wat er mee te doen. Zou die 89 falcao iets zijn?
Daar heb ik een custom van gemaakt en het werkt best goed. Steeds meer spelers lopen vrij en de verdediging lijkt ook beter te staan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt met de vierpuntsdruktoets volgens mij alleen maar je team op (ultra) attacking/defensive zetten (links/rechts) of zaken als counter attack, swap wings, team pressing etc (boven/beneden).
Was al gepost. Er was even een plaatje te zien van Persie, Y.Touré en Rooney.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:55 schreef Confetti het volgende:
Robin van Persie 94 heb ik vernomen van een bron
Nee alleen de grotere competities.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Komt er van elke league een TOTY dan?
Lees gvd een keer het ea forum. Het is hier al honderdduizend keer gevraagd!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Oke, en ook allemaal tegelijk?:o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |