als je voor het standpunt bent om tegen te zijn doe dan het groene briefje niet in het rode mandje?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die rode en blauwe briefjes in gele en groene mandjes
Resolutiesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die rode en blauwe briefjes in gele en groene mandjes
allemaal gespeculeerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me superinteressant, over de oerknal.
Ik ga het zelfs opnemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me superinteressant, over de oerknal.
Lijkt me kut, op vakantie moetenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ga het zelfs opnemen.
Ik moet op vakantie.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef bjanaan het volgende:
Iemand het YouTube linkje van het Dino run jongentje?
tjsa weet je in ieder geval dat daar je interesses niet liggenquote:
Het is niet eens green tea level.quote:
Ja, Matthijs wist dat zelf niet, had er nooit klachten over gehoord, en nu alsnog niks mee gedaan blijkbaarquote:
dat jij dat weet...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef Tem het volgende:
Giovanca is het type wat nooit eens een scheet laat of daar heel raar over doet als er toch één ontglipt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONKY TONK WOOOOMAN!!!!!!!!
Eigenlijk wel...quote:
Deze twee niet kennenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef waxmask het volgende:
De koek is op...2 totaal onbekenden nu....stoppen dan.....
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef waxmask het volgende:
De koek is op...2 totaal onbekenden nu....stoppen dan.....
moet je indenken dat het nog langer had kunnen durenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
We laten ze niet allemaal zien...
...en dan vervolgens 42 fragmenten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef Elusive het volgende:
Anne Soldaat is de enige eckte gitaarvirtuoos van .nl
hihiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef arucard het volgende:
-"Je staat bekend als een van de beste gitaristen van Nederland"
-"Ja."
tot morgen!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef rubbereend het volgende:
filmpje van vorige artiesten
filmpje van Cash
filmpje van de artiest die komt zingen
filmpje van de artiest die hij gaat doen
ff spelen
filmpje andere artiest
filmpje van de artiest die hij gaat doen
ff spelen
live is het helft van de tijd zo vals als een kraaiquote:
Ik gok Kate Bush of Joni Mitchell.quote:
Of geen lucky als al die filmpjes te lang durenquote:
Op het album ook met die tergend hoge stem... volblaffen thats it....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
live is het helft van de tijd zo vals als een kraai
Meer een soort missing link met die oranje kleur.quote:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhh!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef rubbereend het volgende:
Libanon.... kan er niet een verdwaalde raket uit Syrië.......
En zonder jurkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef Frag_adder het volgende:
Ik herken sharon niet als ze niet lijkbleek is
HAHAHA GMTAquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef hexje het volgende:
Ik dacht ze ging zeggen dat ze weer zwanger is.
Dat wisten we allemaal dat je haar wel zou kennen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Nu weet ik wel wie het is, ik wist alleen de naam niet.
Ik had haar ook ff niet in de peiling.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Nu weet ik wel wie het is, ik wist alleen de naam niet.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef hexje het volgende:
Ik dacht ze ging zeggen dat ze weer zwanger is.
ze heeft gewoon een buikjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef alors het volgende:
Ik dacht ze gaat zeggen dat ze wéér zwanger is
Ik hoorde van de week nog een artiest die vertelde dat hij had opgetreden in Libanon, maar ik ben vergeten wie dat nou ook alweer was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef waxmask het volgende:
Libanon dan heb je het wel gemaakt als artiest...![]()
![]()
me 2quote:
Ik ben ZO slecht in namen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat wisten we allemaal dat je haar welzou kennen.
Daar wonen waarachtig nog minder mensen dan hier. En nog minder sinds afgelopen zomer...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week nog een artiest die vertelde dat hij had opgetreden in Libanon, maar ik ben vergeten wie dat nou ook alweer was.
nog maar een menneke daarquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Kurt zou nog een keer schieten als hij dit kon horen
Iets teveel inderdaad. Maar niet verkeerd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
ze kan heel mooi zingen maar ik vind die vibrato vaak zo jammer
Ghehequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Kurt zou nog een keer schieten als hij dit kon horen
Fuck Birdiequote:
We gaan met de pet rond.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef rubbereend het volgende:
Libanon.... kan er niet een verdwaalde raket uit Syrië.......
inderdaad en ook deze versiequote:
No shitquote:
Dat is in de provincie meer regel dan uitzondering. Niet voor niks dat ze ze zo durft te uiten. Pa en ma denken er net zo over.quote:
kende ik nog nietquote:
en welke provincie is dat dan? ik limburg en brabant zie ik dit niet zo hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is in de provincie meer regel dan uitzondering. Niet voor niks dat ze ze zo durft te uiten. Pa en ma denken er net zo over.
Limburg dus idd...en Drente, Overijsel, Friesland en Groningen. Meer dan jullie Randstadters kunnen bevroeden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en welke provincie is dat dan? ik limburg en brabant zie ik dit niet zo hooruitgezonderd geert
Dat was wel beloofd, maar ze zijn niet geweest. Misschien komt het nog.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef thettes het volgende:
Ik dacht dat Jan en Siem van Ajax nog zouden komen, heb ik dat nu gemist?
quote:- Vanavond maken Jean-Pierre Geelen, Hans Beerekamp en Henk van Gelder de winnaar van de Zilveren Nipkowschijf bekend.
- In Sport Anders vertellen Nelli Cooman en Hans Kraay jr. welke sporters hun sport voor altijd hebben beïnvloed.
- Walter Lewin schreef het boek 'Gek op Natuurkunde' en zal óók twee spectaculaire demonstraties komen geven.
Muziek is er van Miss Montreal, tafeldame is Sylvana Simons.
Maar Sylvana kan wel heel moeilijk kijken hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef BlueMage het volgende:
Gelukkig zijn dat veel onderwerpen die veel te moeilijk zijn voor Sylvana dus dan houdt die ook haar mond.
Naast die krullebol zat nog een krullebol die mooier wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:57 schreef Montelly het volgende:
Er zat gisteren een prachtige meid waar ik op slag verliefd was gisteren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Heb ik zelf ook ondervonden toen ik in Zeeuws Vlaanderen woonde....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is in de provincie meer regel dan uitzondering. Niet voor niks dat ze ze zo durft te uiten. Pa en ma denken er net zo over.
Die is toch al bekend?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef Specularium het volgende:
- Vanavond maken Jean-Pierre Geelen, Hans Beerekamp en Henk van Gelder de winnaar van de Zilveren Nipkowschijf bekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Ze zal haar intelektuwele bril wel opzetten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Sylvana kan wel heel moeilijk kijken hoor.
Weer 1 seconde.quote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:50 schreef Marcoss het volgende:
Zou Matthijs nog over het jasje van Hansie Hansie beginnen?
Ik heb er zo'n 10 jaar geleden wel om moeten lachen.quote:
twitter:SigaarSnor twitterde op woensdag 09-05-2012 om 19:31:02Hans Kraay Jr. in #DWDD voor de #SportAnders-clip. Zou hij Johan Derksen in de lijst zetten? Kon met linkervoet een blik erwtensoep openen! reageer retweet
Hansiequote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef Veerboot het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op woensdag 09-05-2012 om 19:31:02Hans Kraay Jr. in #DWDD voor de #SportAnders-clip. Zou hij Johan Derksen in de lijst zetten? Kon met linkervoet een blik erwtensoep openen! reageer retweet
ik ben tegen de missie in kunduzquote:
Kinky.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Die oorbellen had ik 30 jaar geleden, je moet ook gewoon alles bewaren.
dan kon je nu ook weer heel hip rondlopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Die oorbellen had ik 30 jaar geleden, je moet ook gewoon alles bewaren.
Ik weet het nog goed, het waren felgelequote:Op woensdag 9 mei 2012 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan kon je nu ook weer heel hip rondlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |