Uit het voorgaande lees ik 'bedekker van de waarheid'. Als dat de betekenis is, in welk opzicht ben ik dat dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:44 schreef Triggershot het volgende:
Als je een kafir zoekt wil ik je best wel voorstellen aan Molurus.
Wie weet.. daarom wil ik van meerdere mensen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
En een willekeurige zelfbenoemde christen op fok lijkt jou betrouwbaar?![]()
Islam is de waarheid, jwz.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Uit het voorgaande lees ik 'bedekker van de waarheid'. Als dat de betekenis is, in welk opzicht ben ik dat dan?
Je weet dat google meer dan 1 resultaat geeft als je iets zoekt, toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:45 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Wie weet.. daarom wil ik van meerdere mensen antwoord op mijn vraag.
Moslim?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen bedekker van de waarheid, echt niet, althans voor zover ik het weet niet.
Ah, dus dat is alleen onder de aanname dat de Islam onbetwistbaar waar is. Gelukkig maar, want die aanname slaat nergens op.quote:
Als ik kennis wil opdoen over mijn eigen geloof dan weet ik welke betrouwbare sites ik moet bezoeken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je weet dat google meer dan 1 resultaat geeft als je iets zoekt, toch?
Ik stel slechts dat de kans dat je hier een antwoord krijgt van een 'onbetrouwbare christen' even groot is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Als ik kennis wil opdoen over mijn eigen geloof dan weet ik welke betrouwbare sites ik moet bezoeken.
Maar wie weet kom ik straks uit op onbetrouwbare sites, daarom wil ik dat meerdere mensen mijn vraag beantwoorden.
Voorheen werd 'Kafir', voor de Islam gebruikt voor boeren die de grond bewerkten en zaad gingen begraven enzo, dat werd 'Kafir' genoemd, na de islam begon het gelijk te staan aan het begraven van de waarheid.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah, dus dat is alleen onder de aanname dat de Islam onbetwistbaar waar is. Gelukkig maar, want die aanname slaat nergens op.
Amien, amien!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Insha Allaah. Moge Allaah je leiden naar al-haqq.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voorheen werd 'Kafir', voor de Islam gebruikt voor boeren die de grond bewerkten en zaad gingen begraven enzo, dat werd 'Kafir' genoemd, na de islam begon het gelijk te staan aan het begraven van de waarheid.
Maar dat mijn reactie niet serieus was zag je zelf ook wel.
Ik vrees dat je gelijk hebt...quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik stel slechts dat de kans dat je hier een antwoord krijgt van een 'onbetrouwbare christen' even groot is.
Nee, ik doe het niet. Ik woon in een Protestants dorpje.. komt goed.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
En google geeft veeeeeel sneller antwoord.
Ach, zolang er boven die vrouw maar een man staat, geen probleem toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:55 schreef Molurus het volgende:
Jaja.. ik heb een vrouw als baas. Schokkend, niet.
Geen cent, het is vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:57 schreef Al-andalus het volgende:
Oh, jij bent moderator. Eindelijk een normale.
Verdien je geld hiermee?
Nee joh.. liegen is niet van de Sunnah. Vertel op, hoeveel verdien jij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geen cent, het is vrijwilligerswerk.
Hij is geen moslim.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee joh.. liegen is niet van de Sunnah. Vertel op, hoeveel verdien jij?
Ik verdien een aardig zakcentje als softwaredeveloper, maar aan Fok verdien ik helemaal niets.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee joh.. liegen is niet van de Sunnah. Vertel op, hoeveel verdien jij?
Moet ik solliciteren als ik moderator wil worden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik verdien een aardig zakcentje als softwaredeveloper, maar aan Fok verdien ik helemaal niets.
Dat kun je proberen, maar de gebruikelijke manier is dat aktieve forumleden hiervoor gevraagd worden wanneer een moderator vertrekt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Moet ik solliciteren als ik moderator wil worden?
Laat maar..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat kun je proberen, maar de gebruikelijke manier is dat aktieve forumleden hiervoor gevraagd worden wanneer een moderator vertrekt.
De beste kans die je maakt is gewoon aktief posten, je beste beentje voor zetten, en laten zien dat je het in je hebt om discussies in goede banen te leiden.
Een goed moderator hoeft maar zelden echt hard in te grijpen.
Wanneer het jou uitkomt.. vrees Allaah.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben een munafiq, met af en toe sympathie voor de Islam.
Ja.. of 1 van de vele andere goden die de mensheid heeft bedacht. Vrees Zeus!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:04 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Wanneer het jou uitkomt.. vrees Allaah.
Zeus is geen match voor Allah jonge!quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja.. of 1 van de vele andere goden die de mensheid heeft bedacht. Vrees Zeus!!
Joden zijn verloren en koppig terwijl ze wisten dat Islam al haqq was.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja.. of 1 van de vele andere goden die de mensheid heeft bedacht. Vrees Zeus!!
Dat zegt meer dan je zelf door hebt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef Al-andalus het volgende:
En Zeus? Nooit van gehoord, zegt genoeg?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben een munafiq, met af en toe sympathie voor de Islam.
So Yvonne.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]iemand die zichzelf hoger acht dan anderen maar die zelf zaken heeft te verbergen die gelijk of nog erger zijn dan de daden of reputatie van die anderen
"Voorwaar de munaafiqeen zullen in de laagste verdieping van de Hel zijn: jij zult nooit een helper voor hen vinden.
Behalve degenen die berouw hebben en zich beteren en zich aan ALlah vasthouden en hun religie voor ALlah zuiveren: zij zijn degenen bij de gelovigen. En Allah zal de gelovigen een geweldige beloning geven."
[An-Nisa, aayah 145-146)
The munafiqs are hypocritical and villainous people as they pretend to be believing although they do not. What is worse is that they do not do evil on their own, but penetrate into the society of the believers and act as if they are one of them.
Ik kwam alleen maar even Trigger op z'n luierkont timmerenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:12 schreef Molurus het volgende:
Oh jee, daar is de baas.*rolt de rode loper uit* Komt u binnen!
Klikspaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:53 schreef Triggershot het volgende:
Yvonne draagt zo nu en dan ook een hoofddoek.
Moet zeker van je man.. respect voor zijn familie..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klikspaan
Zo nu en dan=als ik in Turkije ben.
Da's dit jaar dus 4x
Ja, m'n man is Turks en ik pas me aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:17 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Moet zeker van je man.. respect voor zijn familie..
trolololllquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:24 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nee dat zegt hij niet.
Hij heeft juist geen begrip voor moslims die de koran op een wetenschappelijke manier willen ontdekken.
Dit meen je dit?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
En Zeus? Nooit van gehoord, zegt genoeg?
Als ik door Eyup of Fatih loop vind ik het uiterst prettig dragen, sue me.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef Al-andalus het volgende:
Waarom pest je jezelf? Je bent toch geen moslima, neem ik aan? Als je wel moslima bent, vind ik het hooguit triest.
Begrijp je nu waarom het belangrijk is dat een vrouw zich bedekt? Voor haar eigen bestwil.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik door Eyup of Fatih loop vind ik het uiterst prettig dragen, sue me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |