Uit het voorgaande lees ik 'bedekker van de waarheid'. Als dat de betekenis is, in welk opzicht ben ik dat dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:44 schreef Triggershot het volgende:
Als je een kafir zoekt wil ik je best wel voorstellen aan Molurus.
Wie weet.. daarom wil ik van meerdere mensen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
En een willekeurige zelfbenoemde christen op fok lijkt jou betrouwbaar?![]()
Islam is de waarheid, jwz.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Uit het voorgaande lees ik 'bedekker van de waarheid'. Als dat de betekenis is, in welk opzicht ben ik dat dan?
Je weet dat google meer dan 1 resultaat geeft als je iets zoekt, toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:45 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Wie weet.. daarom wil ik van meerdere mensen antwoord op mijn vraag.
Moslim?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen bedekker van de waarheid, echt niet, althans voor zover ik het weet niet.
Ah, dus dat is alleen onder de aanname dat de Islam onbetwistbaar waar is. Gelukkig maar, want die aanname slaat nergens op.quote:
Als ik kennis wil opdoen over mijn eigen geloof dan weet ik welke betrouwbare sites ik moet bezoeken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je weet dat google meer dan 1 resultaat geeft als je iets zoekt, toch?
Ik stel slechts dat de kans dat je hier een antwoord krijgt van een 'onbetrouwbare christen' even groot is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Als ik kennis wil opdoen over mijn eigen geloof dan weet ik welke betrouwbare sites ik moet bezoeken.
Maar wie weet kom ik straks uit op onbetrouwbare sites, daarom wil ik dat meerdere mensen mijn vraag beantwoorden.
Voorheen werd 'Kafir', voor de Islam gebruikt voor boeren die de grond bewerkten en zaad gingen begraven enzo, dat werd 'Kafir' genoemd, na de islam begon het gelijk te staan aan het begraven van de waarheid.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah, dus dat is alleen onder de aanname dat de Islam onbetwistbaar waar is. Gelukkig maar, want die aanname slaat nergens op.
Amien, amien!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Insha Allaah. Moge Allaah je leiden naar al-haqq.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voorheen werd 'Kafir', voor de Islam gebruikt voor boeren die de grond bewerkten en zaad gingen begraven enzo, dat werd 'Kafir' genoemd, na de islam begon het gelijk te staan aan het begraven van de waarheid.
Maar dat mijn reactie niet serieus was zag je zelf ook wel.
Ik vrees dat je gelijk hebt...quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik stel slechts dat de kans dat je hier een antwoord krijgt van een 'onbetrouwbare christen' even groot is.
Nee, ik doe het niet. Ik woon in een Protestants dorpje.. komt goed.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
En google geeft veeeeeel sneller antwoord.
Ach, zolang er boven die vrouw maar een man staat, geen probleem toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:55 schreef Molurus het volgende:
Jaja.. ik heb een vrouw als baas. Schokkend, niet.
Geen cent, het is vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:57 schreef Al-andalus het volgende:
Oh, jij bent moderator. Eindelijk een normale.
Verdien je geld hiermee?
Nee joh.. liegen is niet van de Sunnah. Vertel op, hoeveel verdien jij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geen cent, het is vrijwilligerswerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |