Waarom willen die de mouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nike verkloot alle mouwen.
Zie ook die van Arsenal.
Alleen het logo moet je niet veranderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef tompsv18 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3993-10.php
En dan op de helft van pagina 10, heeft iemand echt hele mooie shirts gemaakt.
Strepen van Adidas.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom willen die de mouwen
Van Adidas kan ik de strepen goed begrijpen, maar dit ?
Ja zien er echt geweldig uit vind ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FM shirtjes![]()
Das makkelijk om die te maken
Het is ook iets van 100 jarige bestaan logo. Vindt het voor 1 jaar wel mooi.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom willen die de mouwen
Van Adidas kan ik de strepen goed begrijpen, maar dit ?
PSV moet geen Adidas willen, ziet helemaal niet uit nog eens gestreepte schouders op je gestreepte shirt.quote:
Ah zo, dan moet jet het juist weer wel doen ja. Levert behoorlijk wat op.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is ook iets van 100 jarige bestaan logo. Vindt het voor 1 jaar wel mooi.
Bedoelde ook niet voor PSV.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef Adames het volgende:
[..]
PSV moet geen Adidas willen, ziet helemaal niet uit nog eens gestreepte schouders op je gestreepte shirt.
Wat het erg maakt is dat het nog echt is ook.quote:
Wat een lelijk uitshirt zeg, ben ik toch blij met die van PSVquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
godver gewoon bijna alle nike team krijg zo'n streep
United krijgt wel een PSV uit patroon zie ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een lelijk uitshirt zeg, ben ik toch blij met die van PSV
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
United krijgt wel een PSV uit patroon zie ik.
Wat hoop ik dat PSV zo iets zou krijgen.quote:
Beter maken ze dat paars dan rood.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die is trouwens ook heel mooi.
Die zijn lelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Of
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Teveel bikkel voor de jongetjesquote:
Wat zou een Twitterverbod bij PSV toch een goed idee zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:43 schreef Doublepain het volgende:
Erik Pieters @_Erik_Pieters_
GM #PSV en #followers omw 2 #Utrecht voor lunch met @hakimslimani70 om de volgende stappen te overleggen #lifegoeson
zakaria labyad @labyad20
@_Erik_Pieters_ ga je ook weg?
Omdat smaken verschillen???quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
Als je vroeger zo'n mooi logo had, waarom accepteer je dan nu dat draak van een logo dat jullie nu hebben?
Als je het vergelijkt met die verkapte hark van Feyenoord, dan heeft PSV met die campingvaan nog een mooi logoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
Als je vroeger zo'n mooi logo had, waarom accepteer je dan nu dat draak van een logo dat jullie nu hebben?
Een verbod van Twitter wereldwijd zou nog beter zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat zou een Twitterverbod bij PSV toch een goed idee zijn
Die is wel mooi.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:43 schreef Doublepain het volgende:
Erik Pieters @_Erik_Pieters_
GM #PSV en #followers omw 2 #Utrecht voor lunch met @hakimslimani70 om de volgende stappen te overleggen #lifegoeson
zakaria labyad @labyad20
@_Erik_Pieters_ ga je ook weg?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een verbod van Twitter wereldwijd zou nog beter zijn.
*krijgt hartverzakking*quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een verbod van Twitter wereldwijd zou nog beter zijn.
Letter F == Verkapte hark?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met die verkapte hark van Feyenoord, dan heeft PSV met die campingvaan nog een mooi logo
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Memphis Depay @MemphisDepay22
“@DylanTheuns: Eey @MemphisDepay22 praat met psv om @ELJERO17ELIA naar eindhoven te halen”. Kunnen ze niet betalen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Doublepain het volgende:
zakaria labyad @labyad20
@NielsOverdijk wat kom je stoer doen internetheld kom t in me gezicht Zeggen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Doublepain het volgende:
zakaria labyad @labyad20
@NielsOverdijk wat kom je stoer doen internetheld kom t in me gezicht Zeggen
Toen ik het zag dacht ik eigenlijk hetzelfde, hup oude logo terug.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
Bekijk eerst dat inspiratieloze logo van je eigen cluppie eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Letter F == Verkapte hark?.
Nee dan zo'n ovalen logo. En dan 2 van die kransjes ernaast want 100 jaar bestaan.
Man man wat een droefenis
Die simpele logo's zijn puur marketingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bekijk eerst dat inspiratieloze logo van je eigen cluppie eens.
Waarschijnlijk zo bedacht omdat de helft van die neanderthalers problemen had met het spellen van Veijenoord.
ok zonderquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
Weer een dambord patroon, die was nog wel zo lelijk volgens de meeste?
Jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die simpele logo's zijn puur marketing
Is er een psv design je shirt app ofso?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
ok zonder
[ http://img244.imageshack.us/img244/8513/psv2wb9.png (copy/paste deze link) ]
Je bent gewoon achterlijk als je als profvoetballer denkt dat je met Twitter louter positieve reacties ontvangt. Er vervolgens ook nog eens op in gaan is nog triester. IQ van een pinda.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja die gasten zijn vrienden van elkaar. Als hij ziet hoe het publiek om gaat met hem kan ik begrijpen dat hij dat niet fijn vind.
psv.netwerkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is er een psv design je shirt app ofso?
Tsja. Keur het absoluut niet goed. Kan me er ook weinig bij voorstellen. Fout ligt in eerste instantie bij PSV. Dat hij daarna een beetje vervelend doet zit volgens mij in de aard van het beestje. Dat supporters vanuit de emotie reageren kan ik best begrijpen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja die gasten zijn vrienden van elkaar. Als hij ziet hoe het publiek om gaat met hem kan ik begrijpen dat hij dat niet fijn vind.
Denk dat Brands en de juristen echt wel van de fout van Labyad geleerd hebben. Dit gaat ze niet nog een keer overkomen, elk volgende contract wordt meervoudig nagekeken op waterdichtheid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Depay eenzelfde weg als Labyad gaat volgen. Zou jammer zijn.
Zonder Nike was Ronaldo destijds niet naar PSV gekomen. Welke zou jij dan liever zien?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
PSV moet gewoon van dat stront Nike af, met hun saaie shirts.
Overigens heeft het merendeel van die bedrijven inspiratieloze designers. Voor elke club hetzelfde shirt, alleen dan in de clubkleuren van betreffende ploeg. Lekker makkelijk ! Homo's.
Denk dat het ook door de voetbalclubs zelf komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
PSV moet gewoon van dat stront Nike af, met hun saaie shirts.
Overigens heeft het merendeel van die bedrijven inspiratieloze designers. Voor elke club hetzelfde shirt, alleen dan in de clubkleuren van betreffende ploeg. Lekker makkelijk ! Homo's.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:07 schreef J.Doe het volgende:
Vind dat eerder een shirt voor Engeland. Wat heeft Inter met n rood kruis op een witte achtergrond?
quote:
Een salaris van 2 miljoen per jaar kan hij bij psv krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:10 schreef honkeytonk het volgende:
Komt die van Bommel nou wel of niet denken jullie?
Ze hadden toch ook zoiets als een salarisplafond?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef eight het volgende:
[..]
Een salaris van 2 miljoen per jaar kan hij bij psv krijgen.
Ja tot 1 miljoen, maar exceptionele spelers en/of talenten kunnen hoger krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook zoiets als een salarisplafond?
Hoeveel kan psv dit jaar eigenlijk investeren als er niets verkocht wordt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja tot 1 miljoen, maar exceptionele spelers en/of talenten kunnen hoger krijgen.
Niets.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef eight het volgende:
[..]
Hoeveel kan psv dit jaar eigenlijk investeren als er niets verkocht wordt?
Geen idee.. vallen wel wat dure speler salarissen weg 1.85 van Engelaar (quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef eight het volgende:
[..]
Engelaar heeft nog een jaar contract.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee.. vallen wel wat dure speler salarissen weg 1.85 van Engelaar (), Issakson 1.5 oid, Bakkal, VoH, Bouma wellicht.
Nee toch?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee toch?Toch 3 jaar getekend met zijn buddy Fredje?
Nog een jaar aan die prutser vast.. godnondeju.........
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orlando_Engelaarquote:Contract tot 2013
30centquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef eight het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |