Tsja. Keur het absoluut niet goed. Kan me er ook weinig bij voorstellen. Fout ligt in eerste instantie bij PSV. Dat hij daarna een beetje vervelend doet zit volgens mij in de aard van het beestje. Dat supporters vanuit de emotie reageren kan ik best begrijpen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja die gasten zijn vrienden van elkaar. Als hij ziet hoe het publiek om gaat met hem kan ik begrijpen dat hij dat niet fijn vind.
Denk dat Brands en de juristen echt wel van de fout van Labyad geleerd hebben. Dit gaat ze niet nog een keer overkomen, elk volgende contract wordt meervoudig nagekeken op waterdichtheid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Depay eenzelfde weg als Labyad gaat volgen. Zou jammer zijn.
Zonder Nike was Ronaldo destijds niet naar PSV gekomen. Welke zou jij dan liever zien?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
PSV moet gewoon van dat stront Nike af, met hun saaie shirts.
Overigens heeft het merendeel van die bedrijven inspiratieloze designers. Voor elke club hetzelfde shirt, alleen dan in de clubkleuren van betreffende ploeg. Lekker makkelijk ! Homo's.
Denk dat het ook door de voetbalclubs zelf komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
PSV moet gewoon van dat stront Nike af, met hun saaie shirts.
Overigens heeft het merendeel van die bedrijven inspiratieloze designers. Voor elke club hetzelfde shirt, alleen dan in de clubkleuren van betreffende ploeg. Lekker makkelijk ! Homo's.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:07 schreef J.Doe het volgende:
Vind dat eerder een shirt voor Engeland. Wat heeft Inter met n rood kruis op een witte achtergrond?
quote:
Een salaris van 2 miljoen per jaar kan hij bij psv krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:10 schreef honkeytonk het volgende:
Komt die van Bommel nou wel of niet denken jullie?
Ze hadden toch ook zoiets als een salarisplafond?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef eight het volgende:
[..]
Een salaris van 2 miljoen per jaar kan hij bij psv krijgen.
Ja tot 1 miljoen, maar exceptionele spelers en/of talenten kunnen hoger krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook zoiets als een salarisplafond?
Hoeveel kan psv dit jaar eigenlijk investeren als er niets verkocht wordt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja tot 1 miljoen, maar exceptionele spelers en/of talenten kunnen hoger krijgen.
Niets.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef eight het volgende:
[..]
Hoeveel kan psv dit jaar eigenlijk investeren als er niets verkocht wordt?
Geen idee.. vallen wel wat dure speler salarissen weg 1.85 van Engelaar (quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef eight het volgende:
[..]
Engelaar heeft nog een jaar contract.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee.. vallen wel wat dure speler salarissen weg 1.85 van Engelaar (), Issakson 1.5 oid, Bakkal, VoH, Bouma wellicht.
Nee toch?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee toch?Toch 3 jaar getekend met zijn buddy Fredje?
Nog een jaar aan die prutser vast.. godnondeju.........
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orlando_Engelaarquote:Contract tot 2013
30centquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef eight het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |