quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Memphis Depay @MemphisDepay22
“@DylanTheuns: Eey @MemphisDepay22 praat met psv om @ELJERO17ELIA naar eindhoven te halen”. Kunnen ze niet betalen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Doublepain het volgende:
zakaria labyad @labyad20
@NielsOverdijk wat kom je stoer doen internetheld kom t in me gezicht Zeggen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Doublepain het volgende:
zakaria labyad @labyad20
@NielsOverdijk wat kom je stoer doen internetheld kom t in me gezicht Zeggen
Toen ik het zag dacht ik eigenlijk hetzelfde, hup oude logo terug.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
Als je vroeger zo'n mooi logo had, waarom accepteer je dan nu dat draak van een logo dat jullie nu hebben?
Bekijk eerst dat inspiratieloze logo van je eigen cluppie eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Letter F == Verkapte hark?.
Nee dan zo'n ovalen logo. En dan 2 van die kransjes ernaast want 100 jaar bestaan.
Man man wat een droefenis
Die simpele logo's zijn puur marketingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bekijk eerst dat inspiratieloze logo van je eigen cluppie eens.
Waarschijnlijk zo bedacht omdat de helft van die neanderthalers problemen had met het spellen van Veijenoord.
ok zonderquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
Weer een dambord patroon, die was nog wel zo lelijk volgens de meeste?
Jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die simpele logo's zijn puur marketing
Is er een psv design je shirt app ofso?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
ok zonder
[ http://img244.imageshack.us/img244/8513/psv2wb9.png (copy/paste deze link) ]
Je bent gewoon achterlijk als je als profvoetballer denkt dat je met Twitter louter positieve reacties ontvangt. Er vervolgens ook nog eens op in gaan is nog triester. IQ van een pinda.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja die gasten zijn vrienden van elkaar. Als hij ziet hoe het publiek om gaat met hem kan ik begrijpen dat hij dat niet fijn vind.
psv.netwerkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is er een psv design je shirt app ofso?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |