Waarom willen die de mouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nike verkloot alle mouwen.
Zie ook die van Arsenal.
Alleen het logo moet je niet veranderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef tompsv18 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3993-10.php
En dan op de helft van pagina 10, heeft iemand echt hele mooie shirts gemaakt.
Strepen van Adidas.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom willen die de mouwen
Van Adidas kan ik de strepen goed begrijpen, maar dit ?
Ja zien er echt geweldig uit vind ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FM shirtjes![]()
Das makkelijk om die te maken
Het is ook iets van 100 jarige bestaan logo. Vindt het voor 1 jaar wel mooi.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom willen die de mouwen
Van Adidas kan ik de strepen goed begrijpen, maar dit ?
PSV moet geen Adidas willen, ziet helemaal niet uit nog eens gestreepte schouders op je gestreepte shirt.quote:
Ah zo, dan moet jet het juist weer wel doen ja. Levert behoorlijk wat op.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is ook iets van 100 jarige bestaan logo. Vindt het voor 1 jaar wel mooi.
Bedoelde ook niet voor PSV.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef Adames het volgende:
[..]
PSV moet geen Adidas willen, ziet helemaal niet uit nog eens gestreepte schouders op je gestreepte shirt.
Wat het erg maakt is dat het nog echt is ook.quote:
Wat een lelijk uitshirt zeg, ben ik toch blij met die van PSVquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
godver gewoon bijna alle nike team krijg zo'n streep
United krijgt wel een PSV uit patroon zie ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een lelijk uitshirt zeg, ben ik toch blij met die van PSV
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
United krijgt wel een PSV uit patroon zie ik.
Wat hoop ik dat PSV zo iets zou krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |