SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ , 3 - 2
22-4-2012 - PSV - NEC , 2 - 1
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV , 1 - 3
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag 5-0
6-5-2012 - Excelsior - PSV 1-3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 21
2. Ola Toivonen - 18
3. Tim Matavz - 11
4. Georgino Wijnaldum - 9
5. Jeremain Lens - 9
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Dit, dus.
Voor mij krijgt hij een 7tje, omdat hij enige was dat in top wedstrijden (alleen feyenoord niet) zich staande hield.quote:
Willems heeft het knap gedaan, en ik zie ook wel potentie. Al denk ik dat Boilesen wel completer is.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Willems wordt idd steeds beter. Maar of hij 1 van de beste LB wordt moeten we nog zien.
Jammer dat weinig mensen hem serieus nemen.
blessuregevoeligheid maakt hem inderdaad completerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Willems heeft het knap gedaan, en ik zie ook wel potentie. Al denk ik dat Boilesen wel completer is.
Vond hem daarentegen ook niet echt opvallen,maar misschien moet je dat op die leeftijd nog niet verwachten. Al vind ik van een Van Rhijn bijvoorbeeld dat hij wel opvalt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor mij krijgt hij een 7tje, omdat hij enige was dat in top wedstrijden (alleen feyenoord niet) zich staande hield.
Volgend jaar gewoon een mooi feest als we kampioen wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dacht dat ze na het seizoen zouden doen
Normale discussie aangaan is te moeilijk voor jou, Terug naar groep 1.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Koenani het volgende:
[..]
blessuregevoeligheid maakt hem inderdaad completer
Moet hij wel wat minder blessuregevoelig gaan worden. Verder wel mee eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Willems heeft het knap gedaan, en ik zie ook wel potentie. Al denk ik dat Boilesen wel completer is.
Hij heeft gewoon een punt. Robben is degene die het tegendeel bewijst, maar normaal gesproken hebben blessuregevoelige spelers geen streepje voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Normale discussie aangaan is te moeilijk voor jou, Terug naar groep 1.
Waarop baseer je dat hij blessuregevoelig is? Op 1 seizoen met een medische staf die faalt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Robben is degene die het tegendeel bewijst, maar normaal gesproken hebben blessuregevoelige spelers geen streepje voor.
Een medische staf maakt geen spelers geblesseerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat hij blessuregevoelig is? Op 1 seizoen met een medische staf die faalt?
Klopt, of je moet extreem veel talent hebben als een Litmanen of Tomasson. Maar normaliter zie je dat soort spelers op een gegeven moment niet meer terug.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Robben is degene die het tegendeel bewijst, maar normaal gesproken hebben blessuregevoelige spelers geen streepje voor.
Nouja, een heel seizoen is best lang en het lag niet alleen aan de stafquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat hij blessuregevoelig is? Op 1 seizoen met een medische staf die faalt?
Onder andere de aard van de blessure en de duur van genezing.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de jeugd ook al 1 of 2 keer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is hij idd blessure gevoelig. Maar naar mijn weten is hij in de jeugd niet zo vaak geblesseerd geweest..quote:
Liesblessures en een knie blessurequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is hij idd blessure gevoelig. Maar naar mijn weten is hij in de jeugd niet zo vaak geblesseerd geweest..
Wat voor blessures had hij?
Weet je misschien of het hetzelfde been was?quote:
Hoe lang eruit, weet je dat?quote:
Vooral denenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef tompsv18 het volgende:
Boilesen is ook een groot talent ja, doet Ajax wel goed altijd met het halen van die jonge Scandinavische spelers.
Vorig jaar waren we volgens mij beter in uitduels.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef Koenani het volgende:
ik zie net op vi dat psv in thuisduels 46 punten haalt en in uit 23..
eigenlijk is dat best wel schandalig, wetende dat je met zo'n thuisscore en uitscore van 35 punten dik kampioen wordt
Dat zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je misschien of het hetzelfde been was?
Geen hele seizoen, 3maanden ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe lang eruit, weet je dat?
[..]
Vooral denen
23 is idd schandalig, dat zijn gewoon cijfers van een middenmoter.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef Koenani het volgende:
ik zie net op vi dat psv in thuisduels 46 punten haalt en in uit 23..
eigenlijk is dat best wel schandalig, wetende dat je met zo'n thuisscore en uitscore van 35 punten dik kampioen wordt
Daar moet PSV ook meer gaan scouten, loopt veel talent rond.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe lang eruit, weet je dat?
[..]
Vooral denen
Ja inderdaad, en Ajax uit hoef je ook niet te verliezen maar heb je gewoon pech met zo'n een bal die erin waait wat je opbreektquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
23 is idd schandalig, dat zijn gewoon cijfers van een middenmoter.
Ook de manier waarop je die punten weggeeft. Denk bijvoorbeeld aan die wedstrjden tegen VVV, Heracles en Utrecht. Toen was PSV veel beter maar maken ze het gewoon niet af
Klopt, al speelde PSV toen wel schandalig en won Ajax gewoon terecht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:21 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en Ajax uit hoef je ook niet te verliezen maar heb je gewoon pech met zo'n een bal die erin waait wat je opbreekt
Ja elke wedstrijd hoef je niet te verliezen, maar toch gebeurt hetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:21 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en Ajax uit hoef je ook niet te verliezen maar heb je gewoon pech met zo'n een bal die erin waait wat je opbreekt
zeker weten, maar waait zo'n bal der niet in hoef je ook niet per se te komen, want een overwinning zat er sowieso niet inquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, al speelde PSV toen wel schandalig en won Ajax gewoon terecht.
Hele tactiek tegen Ajax was fout. Wat waren we van plan daar?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:21 schreef Koenani het volgende:
[..]
Iemand uit dit topic gaf het aan het begin van het seizoen al aanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
Wat hier kut aan is dat je moeilijk een oorzaak kan vinden. Ik kan echt niets bedenken waarom we de kansen niet afmaakte en na seconden voorsprong gelijk doelpunt tegen kregen.
niet verliezenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hele tactiek tegen Ajax was fout. Wat waren we van plan daar?
als een stel mieten over het veld te lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gingen voor de 0-0.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iemand uit dit topic gaf het aan het begin van het seizoen al aan
Een voorhoede met Matavz,Mertens,Wijnaldum, Lens, Labyad en Toivonen gaat niet werken
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een voorhoede met Matavz,Mertens en Wijnaldum gaat niet werken
Zeker als je middenveld ook niet uit de meest geniale creatieve en creëerende spelers bestaatquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat is omdat wij geen vertonghen in de achterhoede hebben staan, maar marcelo en boem boem opaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
Wat hier kut aan is dat je moeilijk een oorzaak kan vinden. Ik kan echt niets bedenken waarom we de kansen niet afmaakte en na seconden voorsprong gelijk doelpunt tegen kregen.
De verdediging van Ajax faalde ook toen het middenveld niet lekker werkte.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:25 schreef Koenani het volgende:
[..]
dat is omdat wij geen vertonghen in de achterhoede hebben staan, maar marcelo en boem boem opa
Voor Aissaidi zal de hoofdprijs worden gevraagd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef tompsv18 het volgende:
Volgend seizoen hoop ik op Assaidi-Lens-Mertens, maar zal wel niet gebeuren.
Marcelo ontwikkelt zich de laatste tijd wel goed, maar is geen leider en dat missen we. Hopelijk is Zanka wel zo'n type, al zal het ook helpen dat je een blok met Strootman en Van Bommel voor je hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:25 schreef Koenani het volgende:
[..]
dat is omdat wij geen vertonghen in de achterhoede hebben staan, maar marcelo en boem boem opa
de verdediging van psv faalde zo ongeveer het hele seizoenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef Adames het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax faalde ook toen het middenveld niet lekker werkte.
Vertonghen speelt bij de Rode Duivels niet of nauwelijks. En als ie speelt is ie linksback.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:25 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik ook niet dat het gaat gebeuren. Maar ik vind dat echt een fantastische speler, echt leuk om naar te kijken. Narsingh vind ik best wel overschat eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor Aissaidi zal de hoofdprijs worden gevraagd.
Dat dus. Komt ook omdat Strootman gewoon niet zo heel goed is tbh.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef Adames het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax faalde ook toen het middenveld niet lekker werkte.
het lach niet aan het voorhoede, denk meer dat de oorzaak achterin is. Na Barcelona en Real Madrid meeste doelpunten. Ik zeg niet dat het wereld spelers zijn, maar het laat zien dat het probleem daar niet lag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt vooral omdat Strootman het ook niet allemaal alleen kan. Van Bommel erbij en het staat al een stuk beter denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Komt ook omdat Strootman gewoon niet zo heel goed is tbh.
Dat is een vicieuze cirkel. Ik wijd het aan de wedstrijden waarbij de voorhoede het makkelijk had kunnen afmaken, maar het naliet. Wedstrijden als VVV en Heracles.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
het lach niet aan het voorhoede, denk meer dat de oorzaak achterin is. Na Barcelona en Real Madrid meeste doelpunten. Ik zeg niet dat het wereld spelers zijn, maar het laat zien dat het probleem daar niet lag.
hij heeft zeker wel talent en potentie, want een jaar geleden stond hij nog in de jupiler league en nu draait hij mee met PSV..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Komt ook omdat Strootman gewoon niet zo heel goed is tbh.
Hij heeft zeker potentie, maar hij doet alsof hij van Bommel is terwijl hij niet eens zijn veters mag strikkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef Koenani het volgende:
[..]
hij heeft zeker wel talent en potentie, want een jaar geleden stond hij nog in de jupiler league en nu draait hij mee met PSV..
Dat ontken ik ook niet, hij komt er wel denk ik, maar hij is momenteel nog niet zo goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef Koenani het volgende:
[..]
hij heeft zeker wel talent en potentie, want een jaar geleden stond hij nog in de jupiler league en nu draait hij mee met PSV..
Dat zou zomaar een stuk kunnen schelen ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Komt vooral omdat Strootman het ook niet allemaal alleen kan. Van Bommel erbij en het staat al een stuk beter denk ik.
Eerste seizoenshelft was ie geweldig, zo'n terugval is ook wel logisch als je nog zo jong bent. Zal ook wel met zijn blessure te maken hebben waar die al sinds de winsterop last van heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef Koenani het volgende:
[..]
Die is inderdaad wat minder dan die van de rest van de Nederlandse top, maar in jullie middenveld is de meeste winst te behalen. Met jullie trage en niet creatieve verdediging is het moeilijk ballen als het middenveld constant een gat achter laat. Zowel Strootman, Toivonen als Labyad/Wijnaldum zie ik nooit echt mee verdedigen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:26 schreef Koenani het volgende:
[..]
de verdediging van psv faalde zo ongeveer het hele seizoen
Aissaidi levert veel minder rendement dan Narsingh.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik ook niet dat het gaat gebeuren. Maar ik vind dat echt een fantastische speler, echt leuk om naar te kijken. Narsingh vind ik best wel overschat eigenlijk.
Assaidi inderdaad minder rendement, maar wel een speler waar voor je naar het stadion komt. Lens vind ik eigenlijk beter dan Narsingh, dus ik hoop niet dat PSV die gaat halen. Zal trouwens ook wel naar Ajax gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Aissaidi levert veel minder rendement.
Is wel een fantastische speler en zou opzich best bij PSV kunnen passen.
Marokkanen voelen zich sowieso sneller dan PSV thuis dan bij Ajax of Feyenoord igg.
Lens is totaal anders, die rendeert ook totaal niet nu. Is geen echte buitenspeler die zorgt voor de voorzetten, maar is ook niet goed genoeg als vaste afmaker in de spits. Zoals vaker gezegd, zijn positie bij NEC ligt hem het beste. Als schaduwspits, hij heeft wel altijd mooie loopacties.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Assaidi inderdaad minder rendement, maar wel een speler waar voor je naar het stadion komt. Lens vind ik eigenlijk beter dan Narsingh, dus ik hoop niet dat PSV die gaat halen. Zal trouwens ook wel naar Ajax gaan.
Vind je Lens serieus beter dan Narsingh? Ik vind Lens helemaal niet zo goed tbh.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Assaidi inderdaad minder rendement, maar wel een speler waar voor je naar het stadion komt. Lens vind ik eigenlijk beter dan Narsingh, dus ik hoop niet dat PSV die gaat halen. Zal trouwens ook wel naar Ajax gaan.
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Lens is totaal anders, die rendeert ook totaal niet nu. Is geen echte buitenspeler die zorgt voor de voorzetten, maar is ook niet goed genoeg als vaste afmaker in de spits. Zoals vaker gezegd, zijn positie bij NEC ligt hem het beste. Als schaduwspits, hij heeft wel altijd mooie loopacties.
Elk jaar krijgt elke club toch wel een nieuwe thuisshirt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand of we wel of niet een nieuwe thuisshirt krijgen?
Alleen geeft Ousamma meer ballen met links dan Driesje, maar Driesje heeft ook een veel beter schot.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:32 schreef Buitendam het volgende:
Aissaidi is in mijn ogen gewoon Mertens deel 2.
Op het moment dat die jongens bij Groningen, Heerenveen en Utrecht spelen zijn ze heel bruikbaar door veel naar binnen te trekken, maar bij PSV staat er al een diepe spits en hebben ze maar 1 opdracht; minimaal 5 á 6 keer per helft die man voorbij en een bruikbare voorzet afgeven.
Dan heb je meer aan een sobere rechtsbuiten dan zo'n binnentrekker met een schitterende actie in de poten.
Als de 'leaks' waar zijn, dan hoop ik dat ze niet komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand of we wel of niet een nieuwe thuisshirt krijgen?
In de spits rendeert hij best aardig hoor, volgens mij scoorde die in de afgelopen 6 wedstrijden 4 keer en gaf 5 of 6 assists. Hij mist ook veel, maar ik vind het een prima spits voor dit PSV.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Lens is totaal anders, die rendeert ook totaal niet nu. Is geen echte buitenspeler die zorgt voor de voorzetten, maar is ook niet goed genoeg als vaste afmaker in de spits. Zoals vaker gezegd, zijn positie bij NEC ligt hem het beste. Als schaduwspits, hij heeft wel altijd mooie loopacties.
Ik dacht elke 2 jaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elk jaar krijgt elke club toch wel een nieuwe thuisshirt?
Ajax iig elk jaarquote:
Pic?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als de 'leaks' waar zijn, dan hoop ik dat ze niet komen.
Dus zo'n mooie goude kroon achtig iets.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elk 2 jaar ja. Dus deze zomer jubileum shirt.
Geen flauw idee,ik dacht dat het normaal wasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heeft met de aantal verkopen te maken. Gok ik zo?
Hij heeft ook genoeg wedstrijden niks gepresteerd. Het zou kunnen dat je gelijk hebt, maar ik vind hem in dit PSV niet echt geschikt. Al kan het zijn dat hij volgend jaar zowel rechts als spits kan spelen zodra er veel meer ruimte komt vanuit het middenveld, want 5 spelers die allemaal denken dat ze aanvaller zijn helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de spits rendeert hij best aardig hoor, volgens mij scoorde die in de afgelopen 6 wedstrijden 4 keer en gaf 5 of 6 assists. Hij mist ook veel, maar ik vind het een prima spits voor dit PSV.
dat dambord? je raakt er aan gewend.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef tompsv18 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het huidige uitshirt van PSV? Bijna iedereen die ik spreek vindt hem afschuwelijk maar ik vind het eigenlijk een geweldig mooi shirt.
http://img3.imageshack.us/img3/6118/img20120121wa0001.jpg (copy/paste deze link)quote:
Real en Barça veranderen ook haast elk seizoen van shirt. Zo verkopen ze meer, aangezien na een jaar iedereen wel zo'n shirtje heeft en echt geen nieuwe gaat kopen. Kan zijn dat dat ook zo met Ajax is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee,ik dacht dat het normaal was
zal een belangrijke reden zijn ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Real en Barça veranderen ook haast elk seizoen van shirt. Zo verkopen ze meer, aangezien na een jaar iedereen wel zo'n shirtje heeft en echt geen nieuwe gaat kopen. Kan zijn dat dat ook zo met Ajax is.
Engeland is het wel zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Real en Barça veranderen ook haast elk seizoen van shirt. Zo verkopen ze meer, aangezien na een jaar iedereen wel zo'n shirtje heeft en echt geen nieuwe gaat kopen. Kan zijn dat dat ook zo met Ajax is.
Die mouwen zijn afgrijselijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ http://img3.imageshack.us/img3/6118/img20120121wa0001.jpg (copy/paste deze link) ]
Tjah.....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ http://img3.imageshack.us/img3/6118/img20120121wa0001.jpg (copy/paste deze link) ]
Klopt, hij heeft ook genoeg mindere wedstrijden gespeeld maar ik ben wel een grote fan van Lens. Houdt altijd meerdere verdedigers bezig en iedere bal die je naar voren rost wordt bijna gevaarlijk omdat ie overal achteraan gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij heeft ook genoeg wedstrijden niks gepresteerd. Het zou kunnen dat je gelijk hebt, maar ik vind hem in dit PSV niet echt geschikt. Al kan het zijn dat hij volgend jaar zowel rechts als spits kan spelen zodra er veel meer ruimte komt vanuit het middenveld, want 5 spelers die allemaal denken dat ze aanvaller zijn helpt ook niet echt.
Nike verkloot alle mouwen.quote:
Jammer van de mouwen, voor de rest niks mis meequote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nike heeft sowieso geen respect voor shirtjes en tradities en verkankerd ze maar hoe ze willenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nike verkloot alle mouwen.
Zie ook die van Arsenal.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nike verkloot alle mouwen.
Zie ook die van Arsenal.
FM shirtjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef tompsv18 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3993-10.php
En dan op de helft van pagina 10, heeft iemand echt hele mooie shirts gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |