Wat gaat hij daar doen?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
OlaBijna bedtijd voor mij. Nog even naar Pierre van Hooijdonk kijken op RTL7.
Docu over zijn voetbalcarriere.quote:
Klinkt lekker en leukquote:Op maandag 7 mei 2012 22:44 schreef golfer het volgende:
Morgen gaan B. en ik naar het voor ons verre Schubbekutterveen Schuddebeurs in Zeeland om daar te genieten van een Oosterscheldekreeft-diner en een overnachting.
Heb er nu al zin in.
Vrije trappen koningquote:
Vooral passief hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrije trappen koning
Je bent wel een sport vrouw hey! Hoe komt het dat je er zo betrokken mee bent?
ik heb geen beeldquote:Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
OlaBijna bedtijd voor mij. Nog even naar Pierre van Hooijdonk kijken op RTL7.
Is het weer raak bij UPC? Ik merk het gelukkig niet meer, nadat ik de internetinstellingen had veranderd en tvkijken doe ik nog analoog, dat heeft blijkbaar geen storing.quote:
Alleen rtl doet het nietquote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het weer raak bij UPC? Ik merk het gelukkig niet meer, nadat ik de internetinstellingen had veranderd en tvkijken doe ik nog analoog, dat heeft blijkbaar geen storing.
Ach die twee vrije trappen van Pierre weet ik nog welquote:Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow en laat die docu nou NET op RTL7 zijn
Qua beeld nergens langs van ... tot nu toe ..quote:Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik zat vanmiddag ook al op m'n computer te schelden
misschien moet ik de zenders weer opnieuw instellen maar dat ga ik nu maar niet doenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Qua beeld nergens langs van ... tot nu toe ..
Ik had er ook heel even last van, tot ik deze post las via m'n mobiel: DNS Probleemquote:Op maandag 7 mei 2012 22:56 schreef Leandra het volgende:
Bummer met die UPC-storing...
Scheelt dat ik nu niet in UPC gebied ben, want ik was een storingsvrij UPC al helemaal gewend inmiddels.
Bijna.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij al 30 jaar getrouwd? Of bijna?
Online zou ik ook maar opzeggen want dat zit in een sterfhuisconstructie ...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:56 schreef Leandra het volgende:
Bummer met die UPC-storing...
Scheelt dat ik nu niet in UPC gebied ben, want ik was een storingsvrij UPC al helemaal gewend inmiddels.
Goeiemorgen, ik had het al gezien ja,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hier gaan jullie stil van worden![]()
ik tenminste wel....
ik word niet stil van vals sentimentquote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hier gaan jullie stil van worden![]()
Als er zo overduidelijk op je gemoed wordt gespeeld, krijg ik ook een beetje kromme tenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Lienekien op 08-05-2012 20:12:24 ]The love you take is equal to the love you make.
Disney vind ik niet zo goede vergelijking want dat is fictie, ik moet eerlijk zeggen dat ik het heb weggezapt omdat ik het geen prettig gezicht vond deze misvormde jongen, hij toonde wel lef.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als er zo overduidelijk op je gemoed wordt gespeeld, krijg ik ook een beetje kromme tenen.
Ik kan ook slecht tegen Disneyfilms.
Dit wordt toch ook helemaal geregisseerd, met tranen in ooghoeken en dramatische muziek?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Disney vind ik niet zo goede vergelijking want dat is fictie, ik moet eerlijk zeggen dat ik het heb weggezapt omdat ik het geen prettig gezicht vond deze misvormde jongen, hij toonde wel lef.
Het is toch de bedoeling dat het huis heel snel te koop komt, dus we houden Online nog even aan hier, en dan zien we bij een volgend huis wel wat dat de beste optie is, maar dat zal waarschijnlijk UPC zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)jke-storing-upc.html
[..]
Online zou ik ook maar opzeggen want dat zit in een sterfhuisconstructie ...
Jij hebt het niet eens begrepenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit wordt toch ook helemaal geregisseerd, met tranen in ooghoeken en dramatische muziek?
Lien heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt het niet eens begrepenmaar goed, maakt niet uit, ben ik wel gewend, als ik
mezelf maar begrijp
Nou ik vond het wel ontroerendquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lien heeft wel gelijk
Als je hem op een podium zet, zonder muziek, zonder camera's, gewoon een keer op pinkpop, zonder begeleidend jankmuziekje en heftig verhaal, geen tranen van jury's... als ie dan gaat zingen en het raakt je dan echt omdat je dan hoort dat ie met zijn bijzondere verschijning écht kan zingen, raakt ie je zonder dat je eerst voorgekookt wordt en op je gemoed wordt gespeeld.
Dat voelt voor mij ook echter dan dit doorgeproduceerde optreden.
Maar het blijft heftig voor hem en zijn broer, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:08 schreef sacha het volgende:
het was even zoeken
Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het zijn ECHT jou TETTEN ?![]()
Mooie tetten !!!!![]()
![]()
ja maar ja maar, ben jij dat???quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:11 schreef sacha het volgende:
nu eens zoeken naar m'n allereerste fok avatar
lekkere tettenquote:
geloof er niks van !quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef sacha het volgende:
maar toen was ik nog jong en mooi en slank en rimpelloos![]()
nu ben ik dikke vette vadsige bankzitter met spataderen, bloemetjesjurk, steunzolen, gehoorapparaat, leesbril en rollator
Ik begrijp er meer van dan je denkt. Ik houd alleen niet van dit soort programma's. Ik vind het toch een soort van kermisattractie zoals ze hem daar neerzetten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt het niet eens begrepenmaar goed, maakt niet uit, ben ik wel gewend, als ik
mezelf maar begrijp
Dan moet je dat toepje nog maar eens bekijken, bij alle reacties van ''medelijden'' had ie ietsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begrijp er meer van dan je denkt. Ik houd alleen niet van dit soort programma's. Ik vind het toch een soort van kermisattractie zoals ze hem daar neerzetten.
Kijk mam, zonder handjesquote:
Hoiquote:
iemand anders heeft dat gemaakt voor een ander forum, wist ik veel dat de tieten er alleen in kwamen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:25 schreef Mickeys het volgende:
Leuk dat je dat stukje eruit hebt gehaald voor je ava!
De mini 4-daagse!quote:
Maar toch vond je m zo leuk dat je m hier ook gebruiktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
iemand anders heeft dat gemaakt voor een ander forum, wist ik veel dat de tieten er alleen in kwamen...
Ik vind 'm maar vaag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar toch vond je m zo leuk dat je m hier ook gebruikt
Vaag? Wat is er nu vaag aan?quote:
Is inderdaad drama, beetje fris maakt me niet uit als het maar licht isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:24 schreef Mickeys het volgende:
Regen komt hier met bakken uit de hemel zetten. Lijkt wel herfst terwijl het toch al erg richting zomer gaat... waar blijft dat mooie zonnige warme weer toch?
Nou, gisterochtend om 6 uur was het wel 1 hele graad... tis verdorie mei!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is inderdaad drama, beetje fris maakt me niet uit als het maar licht is
Tja, vind ik wel meevallen, net alsof het opengetrokken word of juist vastgehouden om te zorgen dat het niet verder open knalt.. gebruik je fantasie en je komt denk ik een heel eind. Maar goed, als jij het vaag vind mag dat natuurlijk ook best. Ieder zijn/haar meningquote:
In Amsterdam kan het ook niet vallen, het ligt hier in Almerequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:30 schreef chufi het volgende:
In Amsterdam hier geen spatje gezien, maar nu zit ook niet continue naar buiten te kijken hier
Dat zou je dan toch eens moeten doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:30 schreef chufi het volgende:
In Amsterdam hier geen spatje gezien, maar nu zit ook niet continue naar buiten te kijken hier
ja dat weet ik maaar dat is toch niet zo heel ver weg ... Het heeft hier wel geregend zie ik nu, maar geen bakken en mn ramen blijven droogquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In Amsterdam kan het ook niet vallen, het ligt hier in Almere
Ik woon bij Olympisch Stadion, hier regent het al een tijdje en nog steedsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat weet ik maaar dat is toch niet zo heel ver weg ... Het heeft hier wel geregend zie ik nu, maar geen bakken en mn ramen blijven droog
Tja, de regen hoorde ik hier dwars door het geluid van de televisie heen. Schrok er van. maar goed... kan soms ook heel plaatselijk zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat weet ik maaar dat is toch niet zo heel ver weg ... Het heeft hier wel geregend zie ik nu, maar geen bakken en mn ramen blijven droog
net buienrader er bij gehaald en ik denk dat ik er gewoon half buiten val in In Adam Westquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik woon bij Olympisch Stadion, hier regent het al een tijdje en nog steeds
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:37 schreef Mickeys het volgende:
Jeuhtje, wonen jullie allemaal in Amsterdam?
Is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:37 schreef Mickeys het volgende:
Jeuhtje, wonen jullie allemaal in Amsterdam?
Ja ik, omdat ik de jongste (17) poezemormel naar binnen moest halen. Die gaat dan zielig onder een tuinstoel zitten... ze zit zich nu naast mij zich te "drogen"quote:
Vanmorgen op de fiets naar mijn werk, vanavond op de fiets terugquote:
Oh ja poezen gehoorzamen niet dus als je roept: Kom hier !! Nadaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja ik, omdat ik de jongste (17) poezemormel naar binnen moest halen. Die gaat dan zielig onder een tuinstoel zitten... ze zit zich nu naast mij zich te "drogen"
Die ja, je kunt in zulke gevallen beter een hond hebben, die kun je nog africhtenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja poezen gehoorzamen niet dus als je roept: Kom hier !! Nada
Kunnen we poolenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:39 schreef Mickeys het volgende:
Van Deisyy wist ik het, van sig000 niet, maar er blijken toch meer in A'dam te wonen dan ik dacht. Geeft niet, dan is het lekker dichtbij voor de BBQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij blijven gelukkig binnen, al zijn ze het daar niet altijd mee eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja ik, omdat ik de jongste (17) poezemormel naar binnen moest halen. Die gaat dan zielig onder een tuinstoel zitten... ze zit zich nu naast mij zich te "drogen"
Ja, en dan ook tegelijkertijd weer allemaal weg..quote:
Hoi buurmanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik woon bij Olympisch Stadion, hier regent het al een tijdje en nog steeds
Ik heb een kattenluik dus ik had haar ook buiten kunnen laten zitten, maar dat flikt ze wel vaker en komt ze zeikenat binnen zetten en is de hele woonkamer zeik, nu even nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van mij blijven gelukkig binnen, al zijn ze het daar niet altijd mee eens.
Niet allemaalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, en dan ook tegelijkertijd weer allemaal weg..
Misschien komen we dan wel met 2 autos ..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, en dan ook tegelijkertijd weer allemaal weg..
He he, ik ken dat nog wel van mijn vorige kat, wij hebben ook zo'n kattenluik en af en toe kwam hij zeiknat van de regen weer binnen (meestal als ik net gedweild had). Maar toen kwam ze op een dag niet meer thuis en is nooit meer terug gevonden of gebracht, terwijl ze wel gechipt was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb een kattenluik dus ik had haar ook buiten kunnen laten zitten, maar dat flikt ze wel vaker en komt ze zeikenat binnen zetten en is de hele woonkamer zeik, nu even niet
Jeuhhh jij blijft... of je gaat eerder weg, kan ook nog natuurlijkquote:
Misschien ben ik je ooit wel tegengekomen bij de AH of zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hi buurvrouw , ik had al een keer eerder gezien dat we vrij dicht bij elkaar wonen ja
wat een tijden maak je Mickey .. Maar goed wel te rusten alvastquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:48 schreef Mickeys het volgende:
Ik moet trouwens aan mij beautyslaaoje gaan werken, anders word ik niet mooier dan ik al ben... 4.45 gaat dat pokkeding weer. Hefvun allemaal en denk maar eens na wanneer jullie misschien zin hebben in een BBQ in het altijd zo mooie pittoreske betonstad Almere
Oei, zo vroeg. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:48 schreef Mickeys het volgende:
Ik moet trouwens aan mij beautyslaaoje gaan werken, anders word ik niet mooier dan ik al ben... 4.45 gaat dat pokkeding weer. Hefvun allemaal en denk maar eens na wanneer jullie misschien zin hebben in een BBQ in het altijd zo mooie pittoreske betonstad Almere
Zou zomaar kunnen jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ben ik je ooit wel tegengekomen bij de AH of zo
De AH XL heb ik om de hoek, ik word er altijd erg treurig van.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ben ik je ooit wel tegengekomen bij de AH of zo
wie noemt z'n poes nou Nadaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja poezen gehoorzamen niet dus als je roept: Kom hier !! Nada
dat zijn gegeven paardenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar toch vond je m zo leuk dat je m hier ook gebruikt
ja, en de hondjes ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mini 4-daagse!![]()
Ik vond het altijd heel leuk om mee te lopen, liedjes zingen, tranen drogen. En het was voor de kinderen een hele belevenis als ze de laatste avond volgehangen werden met lekkers en langs de burgemeester mochten lopen.
Loop je elke avond mee?
Echt?!quote:
Hoe heten ze nu?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik 2 jaar geleden moeten bedenken
Een stuk minder origineel, Tom en Fox, maar ze zijn wel liefquote:
Om de naam zullen ze niet minder lief worden denk ik zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stuk minder origineel, Tom en Fox, maar ze zijn wel lief
marchianquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:03 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ] gevonden!
mijn eerste Fok icon
Doe dan je tieten maar weerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:03 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ] gevonden!
mijn eerste Fok icon
Duhquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Om de naam zullen ze niet minder lief worden denk ik zo
Misschien een beetje vreemd uit mijn mond, maar tochquote:
Ja, inderdaad, nu je het zegt. Dat was in DGK-tijd he?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had ik Donald maar die mag of past niet meer binnen free-abo
en dan neem je er meteen maar 2quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:09 schreef sig000 het volgende:
*btw, ik heb 2 nieuwe matrassen, de oude hadden hun beste tijd gehad.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:09 schreef sig000 het volgende:
*btw, ik heb 2 nieuwe matrassen, de oude hadden hun beste tijd gehad.
Je gaat toch hechten aan zo'n eigenlijk versleten matras.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Dat zal best ff wennen zijn na je ingelegen matrassen ineens weer nieuwe.
maar dat snap ik welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef chufi het volgende:
Maar mijn Nada slaat op niks, geen reactie, maar goed ....
Yep iddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, nu je het zegt. Dat was in DGK-tijd he?
Oh, dan woon jij bij mij in de buurt.... er zijn een aantal plekken die het midden van NL zouden zijn, maar ze zijn allemaal bij mij in de buurtquote:
Nee niet echt toch ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel gewoond dat je nu zo blij bent er niet te wonen?
Nee, nooit gewoond, maar ik vind de rest van de randstad al erg genoeg om te weten dat ik liever op de Veluwe zitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel gewoond dat je nu zo blij bent er niet te wonen?
En bedanky ...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, nooit gewoond, maar ik vind de rest van de randstad al erg genoeg om te weten dat ik liever op de Veluwe zit
Hmmz... Midden van NL (Lunteren) en een AH XL om de hoek... Ede dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
De AH XL heb ik om de hoek, ik word er altijd erg treurig van.
Het is niet persoonlijkquote:
ik was gisteren weer eens in de bewoonde wereld en kan daar niet meer tegenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, nooit gewoond, maar ik vind de rest van de randstad al erg genoeg om te weten dat ik liever op de Veluwe zit
Is goed Leandraquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk
Maar ik ben gelukkiger op het platteland dan in de stad, ik merk tegenwoordig ook weer heel goed waarom ik 14 jaar geleden nou precies uit de randstad wegverhuisd was.
Mijn lief woont in de randstad, en het is dat ik hem niet wil chanteren door onze zoon bij hem weg te houden, maar ik ben altijd zo blij als ik weer in m'n eigen huis ben, met een plantsoentje voor de deur en een hele voorraad buitenspelende kinderenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was gisteren weer eens in de bewoonde wereld en kan daar niet meer tegen
Geef je nu al op ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
Okay... ik heb het topic vermoord![]()
![]()
![]()
Welterusten dan maar![]()
'Ja waa gaat dit ook al weer over?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Eerst met tuigjes en dan lekker de wijde wereld inlaten?
Eh ik reageer weer eens zonder te scrollen
Ja ... Blijkbaar ... Ik gaf het nog even, maar neee niet echt ... Huismussen ....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
Okay... ik heb het topic vermoord![]()
![]()
![]()
Welterusten dan maar![]()
Ja zoiets ... Woon ook al jaren in de stad (Amsterdam)...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef Tarado het volgende:
Ik zou niet op het platteland kunnen wonen, een weekendje uitwaaien is genoeg
Wanneer de olie opraakt heb ik nog 2 knollen in een leren tuig voor de kar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Eerst met tuigjes en dan lekker de wijde wereld inlaten?
Eh ik reageer weer eens zonder te scrollen
Gaan wij niet meer meemaken en je paarden ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer de olie opraakt heb ik nog 2 knollen in een leren tuig voor de kar.
Ik ben voorbereid en ze gaan tof voor de kar samen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaan wij niet meer meemaken en je paarden ook niet
Neh... ik ben Vegetariër met zo'n zure Vegabakkesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:48 schreef Mickeys het volgende:
oké doe ik een anderequote:Op woensdag 9 mei 2012 08:17 schreef Karina het volgende:
Plaatje even weggehaald FANN, geen blote konten, al was deze op het randje.
ALs ie al ergens anders staat dan moet het kunnenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oké doe ik een andere![]()
deze staat toch al op FOK in het BBQ topic.![]()
[ afbeelding ]
BIER EN TETTEN TRALALALALALA![]()
die ken net toch?
![]()
![]()
ol ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ALs ie al ergens anders staat dan moet het kunnenIk zie iig geen billen of tepels.
Ach een frisse boerenmeid met 3 halve liters is altijd prettig om mee wakker te wordenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ALs ie al ergens anders staat dan moet het kunnenIk zie iig geen billen of tepels.
Doe liever andere dingen in de ochtendquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals slapen, lepeltje lepeltje ofzo met biermeisje.![]()
Slapen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe liever andere dingen in de ochtend![]()
Zoals slapen, lepeltje lepeltje ofzo met biermeisje.![]()
Vind dat nou niet zo een mooie naam, ik kam mijn haren ook nooit dus het past ook niet zo bij mij..quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker![]()
jij bent Edward onze excuus jongere
ah... weten we dat ook weerquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker![]()
jij bent Edward onze excuus jongere
Edward Norton, de icon van kingtoppiequote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja, wie is Edward ?of heb ik weer iets gemist?
We noemen jou gewoon Toppie !quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind dat nou niet zo een mooie naam, ik kam mijn haren ook nooit dus het past ook niet zo bij mij..
ik ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wehe, dacht er zelf niet eens bij na
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kiek dan http://www.vrouwonline.nl/seks-relatie/relatie/2933/samen-slapen
Lepeltje lepeltje
Een van de meest bekende slaaphoudingen is lepeltje lepeltje.
Jullie liggen dicht tegen elkaar, waarbij de een met de rug tegen de buik van de ander aanligt.
Meestal ligt de man achter de vrouw.
Lig jij vaak achter hem?
Waarschijnlijk ben jij de gever in jullie relatie.
Ik ben de ''gever''![]()
Ik weet niet precies wat ze ermee bedoelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik zou me om deze theorieën maar niet te druk maken
moet je niet doen, krijg je rimpels vanquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef kingtoppie het volgende:
Als je op je rug ligt ben je kwetsbaar ofzo, ik lig altijd op mijn buik
Dan zou je een camera moet plaatsen boven je bed en kijken in wat voor posities je slaapt, denk dat ze allemaal wel aan bod komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze ermee bedoelenmaar zal wel goed zijn
Zo kan ik echt niet slapen, ik wil niets voelen als ik slaap. Daarom heb ik ook een lits-jumeaux, dan kun je draaien en doen wat je wilt en de ander heeft er geen last van (en andersom). Niet dat het nu iets uitmaakt, ik heb mijn bed helemaal voor mezelf alleen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lepeltje lepeltje
Jullie liggen dicht tegen elkaar, waarbij de een met de rug tegen de buik van de ander aanligt.
Lig jij vaak achter hem?
Ik ben de ''gever''![]()
Als baby ook al geloof ik, achja..quote:
geen make up sex?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.vrouwonline.nl/seks-relatie/relatie/2933/samen-slapen
Nah,,, als je alle manieren doorneemt heb je alle houdingen wel gehad zo'n beetke
zelfs ver uit elkaar![]()
als je goed pissig bent ofzo
Hij valt vaak in slaap op de bankquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo kan ik echt niet slapen, ik wil niets voelen als ik slaap. Daarom heb ik ook een lits-jumeaux, dan kun je draaien en doen wat je wilt en de ander heeft er geen last van (en andersom). Niet dat het nu iets uitmaakt, ik heb mijn bed helemaal voor mezelf alleen.
Ik slaap op mijn zij trouwens.
* Doet licht uit *quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
make up op tijdens de sex?![]()
Dar gaat me te ver !
Zo een UV dingquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nah valt nog best mee heur
, maar onder een TL ballk lijkt me ook niet alles
Hoe was de kreeft?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:56 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Vannacht weer in ons eigen bedjeHeb er nu al zin an
In Zeeland ergensquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:03 schreef Lienekien het volgende:
Gingen ze naar Vlissingen om kreeft te eten?
En de hotelbedden liggen beroerd?
dat zie ik zondag wel, krijg weer een mooie knutsel denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:24 schreef Karzai het volgende:
Maar ik neem aan dat dat hier niet zo leeft
yeah! ik heb mijzelf een nieuwe camera cadeau gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:42 schreef Karzai het volgende:
Mijn mams heeft zichzelf een kadootje gegeven die zit nu in een warm land
dat doet die van mij ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ik mijn agenda gezet dat ik even een kaartje koop voor mijn schoonmoeder.
Mijn moeder geeft er niet om. Althans, dat zegt ze al jaren.
Mijn moeder zei altijd: denk die andere 364 dagen maar aan mequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:58 schreef sacha het volgende:
[..]
dat doet die van mij ook![]()
en daarna zeggen dat ik niets heb gedaan![]()
dat doet ze al jaren
Dat doet die van mij dan weer niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:58 schreef sacha het volgende:
[..]
dat doet die van mij ook![]()
en daarna zeggen dat ik niets heb gedaan![]()
dat doet ze al jaren
Hmm, blijkbaar ben ik dan de nemer. Maar eigenlijk wórd ik liever genomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lepeltje lepeltje
Lig jij vaak achter hem?
Ik ben de ''gever''![]()
das lief en grappigquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: denk die andere 364 dagen maar aan me
Ik stomp hem altijd net zolang totdat ie zich omkeert anders ligt ie in mijn oor te snurkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar ben ik dan de nemer. Maar eigenlijk wórd ik liever genomen.
Oh, die is leuk, die zal ik even naar mijn zoon sturenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:13 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, binnenkort weer moederdag trouwens
[ afbeelding ]
Schuddebeursquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:03 schreef Lienekien het volgende:
Gingen ze naar Vlissingen om kreeft te eten?
En de hotelbedden liggen beroerd?
Dat zeg ik ook altijd, mijn ma zei dat ook altijd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ik mijn agenda gezet dat ik even een kaartje koop voor mijn schoonmoeder.
Mijn moeder geeft er niet om. Althans, dat zegt ze al jaren.
Oud nieuwsquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lepeltje lepeltje
Lig jij vaak achter hem?
Ik ben de ''gever''![]()
BBQ kan ook prima voor vegetariërs te doen hoor, jarenlang gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ik ben Vegetariër met zo'n zure Vegabakkesdus helaas
maar er zijn er pas wel een paar die langs willen komen
Zeker als de bediening goed is !
De gewoonte is dan om een topic erover te openen en dat kunnen alle
''komers'' zich melden enzo...
Dus julle lagen te schudden, in Schuddebeurs.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SchuddebeursEn ja, te zacht en om de 5 minuten begon er een of ander zwaar apparaat onder onze kamer aan te slaan... koelkast, vriezer zoiets... heel irri, ook wat van gezegd.
Verder was de kreeft prima en de kok kwam nog ff babbelen omdat ie al met g had getwitterd en weet dat we restaurantbloggers zijn
[..]
Dat zeg ik ook altijd, mijn ma zei dat ook altijd.
En toch als er gebeld wordt of zoonlief denkt er op een andere manier ff aan (sinds hij zelf een zoontje heeft leeft het wat meer denk ik) is het tóch lief
Maar uitwaaien doe je meestal gewoon op het strand meestal toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
Ow, niet heel de duinen hoor. Mams woont er, als ze tenminste in Nederland is.
Ja, maar om op het strand te kunnen komen schijn je meestal door de duinen heen te moetenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar uitwaaien doe je meestal gewoon op het strand meestal toch?
Ja maar daar ligt dan meestal gewoon een wegquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, maar om op het strand te kunnen komen schijn je meestal door de duinen heen te moeten
Ik zei ook, meestalquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar ligt dan meestal gewoon een weg
Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 19:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zei ook, meestalNooit in Schoorl geweest?
Je kunt het op google maps wel zien hoor, dan snap je mquote:
Ja zit al te kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je kunt het op google maps wel zien hoor, dan snap je m
Wel veel wandel en fietspaden maar daar houd het dan ook mooi mee opquote:
Kan ook, maar tja... mams woont nu eenmaal in Schoorl. Meestal besluit ik naar het strand te gaan door de duinen heen maar meestal als ik de klimduin omhoog ben gekomen ben ik al weer klaar.quote:
Huh? Geen idee. Nog nooit gezien in ieder geval. Moet zeggen dat ik al zeker 5 jaar daar niet op het strand ben geweest. Zou het wel weer keertje moeten doen. is goed voor de gezondheid en de nodige ontspanning zeggen zequote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef Lienekien het volgende:
Schoorl is toch waar het strand is geasfalteerd?
Ja maar mams is er niet tochquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kan ook, maar tja... mams woont nu eenmaal in Schoorl. Meestal besluit ik naar het strand te gaan door de duinen heen maar meestal als ik de klimduin omhoog ben gekomen ben ik al weer klaar.
Ook dat. Ach, meestal zijn de bossen daar ook geweldig hoor. Kan altijd genieten dan. Dat mis ik hier in Almere echt. Een mooi stuk bos, niet 1 waar je in 5 minuten al weer doorheen bent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar mams is er niet tochMaar goed . Op een hoog duin kun je ook uitwaaien
Dat is volgens mij boven Camperduinquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef Lienekien het volgende:
Schoorl is toch waar het strand is geasfalteerd?
Wandelen door een echt bos... Ja vroeger toen ik klein was ..quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? Geen idee. Nog nooit gezien in ieder geval. Moet zeggen dat ik al zeker 5 jaar daar niet op het strand ben geweest. Zou het wel weer keertje moeten doen. is goed voor de gezondheid en de nodige ontspanning zeggen ze
En nu zit je alleen maar binnen achter een pc en onderneem je weinig? nee toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wandelen door een echt bos... Ja vroeger toen ik klein was ..
Was eigenlijk best wel leuk toen
Ja Nee niet veel ... Mag wel wat meer inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En nu zit je alleen maar binnen achter een pc en onderneem je weinig? nee toch?
Proest...quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Nee niet veel ... Mag wel wat meer inderdaad
Dat is vlakbij! Dat heb je nog nooit gezien?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? Geen idee. Nog nooit gezien in ieder geval. Moet zeggen dat ik al zeker 5 jaar daar niet op het strand ben geweest. Zou het wel weer keertje moeten doen. is goed voor de gezondheid en de nodige ontspanning zeggen ze
Ik zit al op google te kijken maar zie echt niets... Ik had er in ieder geval nog niet van gehoord. Je kunt gelijk hebben hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is vlakbij! Dat heb je nog nooit gezien?
We fietsen daar het duin over... WTF?! Waarom hebben ze hier asfalt neergelegd?!
Marina is een lief Spaans kindje dat in Zaragoza woontquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Proest...
Marina Marina Marina gooit je de deur niet uit?
De Hondsbossche zeewering is dat volgens mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zit al op google te kijken maar zie echt niets... Ik had er in ieder geval nog niet van gehoord. Je kunt gelijk hebben hoor
Lijkt er inderdaad wel op. Maar dat dat onder Schoorl valt. Dat is km's uit de richtingquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
De Hondsbossche zeewering is dat volgens mij
Een km of 5 noordweste richtingquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad wel op. Maar dat dat onder Schoorl valt. Dat is km's uit de richting
Probeer het zou ik zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef Mickeys het volgende:
Proest, krijg een reclame mail van Domino's Pizza:
Gratis pizza voor mama
Verras jouw liefste moeder ter wereld eens echt op moederdag. Bestel gratis haar lievelingspizza met een heel bijzonder extra ingrediënt.
Zouden ze die dan ook in Canada bezorgen?
jups, ach, tegen de tijd dat ik via de klimduin het strand heb bereikt ga ik echt niet nog eens 5 km noordwaarts lopen. Moet ik dat ook weer terug wandelenquote:
Het moet wel leuk blijven iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
jups, ach, tegen de tijd dat ik via de klimduin het strand heb bereikt ga ik echt niet nog eens 5 km noordwaarts lopen. Moet ik dat ook weer terug wandelen
Ook dat. wil nog wel 3 kg kwijt maar niet op die manier.quote:
Zandhappen is een alternatief ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ook dat. wil nog wel 3 kg kwijt maar niet op die manier.
Zandhappen? Op die klimduin? Moet kunnen, maar dan word je zwaarder ipv lichterquote:
Je kon ook richting Petten fietsen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
jups, ach, tegen de tijd dat ik via de klimduin het strand heb bereikt ga ik echt niet nog eens 5 km noordwaarts lopen. Moet ik dat ook weer terug wandelen
Ja maar volgens mij zitten er weinig calorieën in en je honger gevoel verdwijntquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zandhappen? Op die klimduin? Moet kunnen, maar dan word je zwaarder ipv lichter
Ah zo kom je er vanaf ... Ook een manierquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:49 schreef Mickeys het volgende:
Heb een koolmeesje in de tuin die af en aan vliegt. Volgens mij heeft die heel dichtbij een nest. Toch grappig. Vetbollen raken nu eindelijk eens een beetje op.
Ja duh. Daar ligt het niet aan eigenlijk. Blijf nog steeds afvallen terwijl ik normaal eet. Ben er alleen een beetje bang voor dat als ik weer veel ga wandelen cq fietsen dat ik dan nog minder over houd. Op zich niet erg, maar dan moet ik nog een kledingmaat aan garderobe er bij halen. Heb nu genoeg verschillende maten in de kast hangenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij zitten er weinig calorieën in en je honger gevoel verdwijnt
Ja dan heb je waarschijnlijk een nieuwe garderobekast nodig of je gooit de grootste maat weg.. Dan heb je gelijk een stok achter de deur om het nooit meer zover te laten komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh. Daar ligt het niet aan eigenlijk. Blijf nog steeds afvallen terwijl ik normaal eet. Ben er alleen een beetje bang voor dat als ik weer veel ga wandelen cq fietsen dat ik dan nog minder over houd. Op zich niet erg, maar dan moet ik nog een kledingmaat aan garderobe er bij halen. Heb nu genoeg verschillende maten in de kast hangen
Kleinste maat die ik heb is maat 34... dat is mooi genoeg! Grootste is maat 42 en die ligt al opgeborgen in de vrijgekomen verhuisdozen, twijfel nog of ik ze wel of niet weg wil doen. Daarnaast moet je dan ook weer geld hebben om die maat 32 te kopen en ik heb een kledingkast voor mij alleen van meer dan 3 meter....quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan heb je waarschijnlijk een nieuwe garderobekast nodig of je gooit de grootste maat weg.. Dan heb je gelijk een stok achter de deur om het nooit meer zover te laten komen
Voor maatje 32 zet je 42 op marktplaatsquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kleinste maat die ik heb is maat 34... dat is mooi genoeg! Grootste is maat 42 en die ligt al opgeborgen in de vrijgekomen verhuisdozen, twijfel nog of ik ze wel of niet weg wil doen. Daarnaast moet je dan ook weer geld hebben om die maat 32 te kopen en ik heb een kledingkast voor mij alleen van meer dan 3 meter....
Ja duh... en maat 40 erbij... anders past 32 nog niet in die megakastquote:
Maar maatje 32 nemen natuurlijk veel minder ruimte in de kast...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh... en maat 40 erbij... anders past 32 nog niet in die megakast
In de lengte ja, maar scheelt ook niet zo heel veel hoor.. ik ben en blijf vrouw! Dus moet alles wel bij elkaar passen en gematcht worden en niet te weinig anders heb ik niets om aan te trekken. Wil ook zo wat uit de kast kunnen pakken zonder er een kwartier over na te moeten denken hoe vaak ik een bepaalde combinatie al ergens naar toe aan heb gehad. Volgens mij snappen mannen dat niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar maatje 32 nemen natuurlijk veel minder ruimte in de kast...
Ja ik znap het wel.. Wou ook al zeggen dat je er dan juist een hele hoop maatjes 32 bij zou kopen gezien deze typisch vrouwelijke eigenschapquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In de lengte ja, maar scheelt ook niet zo heel veel hoor.. ik ben en blijf vrouw! Dus moet alles wel bij elkaar passen en gematcht worden en niet te weinig anders heb ik niets om aan te trekken. Wil ook zo wat uit de kast kunnen pakken zonder er een kwartier over na te moeten denken hoe vaak ik een bepaalde combinatie al ergens naar toe aan heb gehad. Volgens mij snappen mannen dat niet.
Zou eens tijd worden dat de meeste mannen er eens iets aan deden... maar goed, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik znap het wel.. Wou ook al zeggen dat je er dan juist een hele hoop maatjes 32 bij zou kopen gezien deze typisch vrouwelijke eigenschap
Latersquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden dat de meeste mannen er eens iets aan deden... maar goed, dat is mijn mening.
Tijd om nog een aflevering te gaan kijken. kom zo nog wel even om de hoek gluren.
Schoorlquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:17 schreef Mickeys het volgende:
Denk dat ik ook binnenkort maar eens ga uitwaaien... in Schoorl
De zee is mooi idd met al zijn charmes en zn grillen ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef Deisyy het volgende:
De zee spreekt mij meer aan dan het bos, mijn ouders hadden vroeger een caravan vlakbij zee, dus daar was ik heel veel in mijn jeugd. En de zee is zo mooi in alle jaargetijden![]()
Vanavond ben ik lekker tapas wezen eten met mijn dochter, gezellig even met zijn tweeën bijgekletst.
Ah, dus Marina is je dochter? Is haar moeder Spaans omdat ze in Spanje woont of ben ik nu te nieuwsgierig?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
De zee is mooi idd met al zijn charmes en zn grillen ...
Tapas eten doe ik alleen in SpanjeDaar woont mn dochter ook, helaas komt het er niet zo vaak van ... Afgelopen maart voor het laatst maar wel leuk
Ik beloof niets, maar slaap lekker Mickeysquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om beautyslaapje te gaan houden... veel plezier met zwijmelen over het stranden de tapas natuurlijk.
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen en je weet......![]()
![]()
Nee Marina is de dochter van mn ex-Spaanse achternichtje (dochter van de broer van mn ex) of zo ... Nog geen jaar oud, een schatjequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah, dus Marina is je dochter? Is haar moeder Spaans omdat ze in Spanje woont of ben ik nu te nieuwsgierig?![]()
De tapas in Spanje zullen zeker heel anders smaken dan hier, maar het zaakje waar wij ze wel vaker eten is wel heel gezellig, hebben lekkere tapas en doen het leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |