Jeuhhh jij blijft... of je gaat eerder weg, kan ook nog natuurlijkquote:

Misschien ben ik je ooit wel tegengekomen bij de AH of zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hi buurvrouw , ik had al een keer eerder gezien dat we vrij dicht bij elkaar wonen ja

wat een tijden maak je Mickey .. Maar goed wel te rusten alvastquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:48 schreef Mickeys het volgende:
Ik moet trouwens aan mij beautyslaaoje gaan werken, anders word ik niet mooier dan ik al ben... 4.45 gaat dat pokkeding weer. Hefvun allemaal en denk maar eens na wanneer jullie misschien zin hebben in een BBQ in het altijd zo mooie pittoreske betonstad Almere

Oei, zo vroeg. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:48 schreef Mickeys het volgende:
Ik moet trouwens aan mij beautyslaaoje gaan werken, anders word ik niet mooier dan ik al ben... 4.45 gaat dat pokkeding weer. Hefvun allemaal en denk maar eens na wanneer jullie misschien zin hebben in een BBQ in het altijd zo mooie pittoreske betonstad Almere

Zou zomaar kunnen jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ben ik je ooit wel tegengekomen bij de AH of zo

De AH XL heb ik om de hoek, ik word er altijd erg treurig van.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ben ik je ooit wel tegengekomen bij de AH of zo

wie noemt z'n poes nou Nadaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja poezen gehoorzamen niet dus als je roept: Kom hier !! Nada

dat zijn gegeven paardenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar toch vond je m zo leuk dat je m hier ook gebruikt

ja, en de hondjes ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mini 4-daagse!![]()
Ik vond het altijd heel leuk om mee te lopen, liedjes zingen, tranen drogen. En het was voor de kinderen een hele belevenis als ze de laatste avond volgehangen werden met lekkers en langs de burgemeester mochten lopen.
Loop je elke avond mee?

Echt?!quote:

Hoe heten ze nu?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik 2 jaar geleden moeten bedenken

Een stuk minder origineel, Tom en Fox, maar ze zijn wel liefquote:

Om de naam zullen ze niet minder lief worden denk ik zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stuk minder origineel, Tom en Fox, maar ze zijn wel lief

marchianquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:03 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ] gevonden!
mijn eerste Fok icon

Doe dan je tieten maar weerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:03 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ] gevonden!
mijn eerste Fok icon

Duhquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Om de naam zullen ze niet minder lief worden denk ik zo

Misschien een beetje vreemd uit mijn mond, maar tochquote:

Ja, inderdaad, nu je het zegt. Dat was in DGK-tijd he?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had ik Donald maar die mag of past niet meer binnen free-abo

en dan neem je er meteen maar 2quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:09 schreef sig000 het volgende:
*btw, ik heb 2 nieuwe matrassen, de oude hadden hun beste tijd gehad.

Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:09 schreef sig000 het volgende:
*btw, ik heb 2 nieuwe matrassen, de oude hadden hun beste tijd gehad.

Je gaat toch hechten aan zo'n eigenlijk versleten matras.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Dat zal best ff wennen zijn na je ingelegen matrassen ineens weer nieuwe.

maar dat snap ik welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef chufi het volgende:
Maar mijn Nada slaat op niks, geen reactie, maar goed ....

Yep iddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, nu je het zegt. Dat was in DGK-tijd he?

Oh, dan woon jij bij mij in de buurt.... er zijn een aantal plekken die het midden van NL zouden zijn, maar ze zijn allemaal bij mij in de buurtquote:

Nee niet echt toch ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel gewoond dat je nu zo blij bent er niet te wonen?

Nee, nooit gewoond, maar ik vind de rest van de randstad al erg genoeg om te weten dat ik liever op de Veluwe zitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel gewoond dat je nu zo blij bent er niet te wonen?

En bedanky ...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, nooit gewoond, maar ik vind de rest van de randstad al erg genoeg om te weten dat ik liever op de Veluwe zit

Hmmz... Midden van NL (Lunteren) en een AH XL om de hoek... Ede dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
De AH XL heb ik om de hoek, ik word er altijd erg treurig van.

Het is niet persoonlijkquote:

ik was gisteren weer eens in de bewoonde wereld en kan daar niet meer tegenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, nooit gewoond, maar ik vind de rest van de randstad al erg genoeg om te weten dat ik liever op de Veluwe zit

Is goed Leandraquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk
Maar ik ben gelukkiger op het platteland dan in de stad, ik merk tegenwoordig ook weer heel goed waarom ik 14 jaar geleden nou precies uit de randstad wegverhuisd was.

Mijn lief woont in de randstad, en het is dat ik hem niet wil chanteren door onze zoon bij hem weg te houden, maar ik ben altijd zo blij als ik weer in m'n eigen huis ben, met een plantsoentje voor de deur en een hele voorraad buitenspelende kinderenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was gisteren weer eens in de bewoonde wereld en kan daar niet meer tegen

Geef je nu al op ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
Okay... ik heb het topic vermoord![]()
![]()
![]()
Welterusten dan maar![]()

'Ja waa gaat dit ook al weer over?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Eerst met tuigjes en dan lekker de wijde wereld inlaten?
Eh ik reageer weer eens zonder te scrollen

Ja ... Blijkbaar ... Ik gaf het nog even, maar neee niet echt ... Huismussen ....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
Okay... ik heb het topic vermoord![]()
![]()
![]()
Welterusten dan maar![]()

Ja zoiets ... Woon ook al jaren in de stad (Amsterdam)...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef Tarado het volgende:
Ik zou niet op het platteland kunnen wonen, een weekendje uitwaaien is genoeg

Wanneer de olie opraakt heb ik nog 2 knollen in een leren tuig voor de kar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Eerst met tuigjes en dan lekker de wijde wereld inlaten?
Eh ik reageer weer eens zonder te scrollen

Gaan wij niet meer meemaken en je paarden ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer de olie opraakt heb ik nog 2 knollen in een leren tuig voor de kar.

Ik ben voorbereid en ze gaan tof voor de kar samen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaan wij niet meer meemaken en je paarden ook niet

Neh... ik ben Vegetariër met zo'n zure Vegabakkesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:48 schreef Mickeys het volgende:

oké doe ik een anderequote:Op woensdag 9 mei 2012 08:17 schreef Karina het volgende:
Plaatje even weggehaald FANN, geen blote konten, al was deze op het randje.

ALs ie al ergens anders staat dan moet het kunnenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oké doe ik een andere![]()
deze staat toch al op FOK in het BBQ topic.![]()
[ afbeelding ]
BIER EN TETTEN TRALALALALALA![]()
die ken net toch?
![]()
![]()

ol ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ALs ie al ergens anders staat dan moet het kunnenIk zie iig geen billen of tepels.

Ach een frisse boerenmeid met 3 halve liters is altijd prettig om mee wakker te wordenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ALs ie al ergens anders staat dan moet het kunnenIk zie iig geen billen of tepels.

Doe liever andere dingen in de ochtendquote:

quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals slapen, lepeltje lepeltje ofzo met biermeisje.![]()

Slapen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe liever andere dingen in de ochtend![]()
Zoals slapen, lepeltje lepeltje ofzo met biermeisje.![]()

Vind dat nou niet zo een mooie naam, ik kam mijn haren ook nooit dus het past ook niet zo bij mij..quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker![]()
jij bent Edward onze excuus jongere

ah... weten we dat ook weerquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker![]()
jij bent Edward onze excuus jongere

Edward Norton, de icon van kingtoppiequote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja, wie is Edward ?of heb ik weer iets gemist?

We noemen jou gewoon Toppie !quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind dat nou niet zo een mooie naam, ik kam mijn haren ook nooit dus het past ook niet zo bij mij..

ik ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wehe, dacht er zelf niet eens bij na

quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kiek dan http://www.vrouwonline.nl/seks-relatie/relatie/2933/samen-slapen
Lepeltje lepeltje
Een van de meest bekende slaaphoudingen is lepeltje lepeltje.
Jullie liggen dicht tegen elkaar, waarbij de een met de rug tegen de buik van de ander aanligt.
Meestal ligt de man achter de vrouw.
Lig jij vaak achter hem?
Waarschijnlijk ben jij de gever in jullie relatie.
Ik ben de ''gever''![]()

Ik weet niet precies wat ze ermee bedoelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik zou me om deze theorieën maar niet te druk maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |