quote:Op maandag 7 mei 2012 10:40 schreef iamredleader het volgende:
Jair leek het minder moeilijk te hebben gehad dan wij
Heet je Ronnie of Ali?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef lubje25 het volgende:
Zo weekendVoor het eerst in 2 weken.
Eerst uit lunchen zo, dan vanmiddag snookeren.
nope, kan er niets van maar vind het wel leuk om te doenquote:
Dus als je niet op tijd betaalt wordt het goedkoper? Vreemd...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Times are hard at Bol.com
Ik had blijkbaar nog een rekeningetje open staan van een paar maanden geleden
Krijg ik net een mail waarin ik een korting van 25% krijg op de vordering en of ik dat even voor 1 juni over wil maken.
Ja hoor, dat wil ik
Ik eet niet mee in Utrecht. Moet voor die tijd nog wat dingen doen, en eten in Utrecht zou betekenen dat ik rond een uur of drie al in de trein moet zitten. In combinatie met mijn procrastineren van vanochtend zou dat betekenen dat ik wel erg weinig tijd aan de studie besteed vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef MaJo het volgende:
Quyxz_ is vanavond ook van de partijNu nog bericht van TM afwachten en dan zijn we compleet
Tim zou jij nou mee eten of kwam je later?
Ah ok, dat snap ik welquote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eet niet mee in Utrecht. Moet voor die tijd nog wat dingen doen, en eten in Utrecht zou betekenen dat ik rond een uur of drie al in de trein moet zitten. In combinatie met mijn procrastineren van vanochtend zou dat betekenen dat ik wel erg weinig tijd aan de studie besteed vandaag.
Bestaat de lijst nu uit MaJo, Quyxz_, Jojo, ikzelf en misschien TM of mis ik nog iemand?
ß is er ook bij.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eet niet mee in Utrecht. Moet voor die tijd nog wat dingen doen, en eten in Utrecht zou betekenen dat ik rond een uur of drie al in de trein moet zitten. In combinatie met mijn procrastinerenvan vanochtend zou dat betekenen dat ik wel erg weinig tijd aan de studie besteed vandaag.
Bestaat de lijst nu uit MaJo, Quyxz_, Jojo, ikzelf en misschien TM of mis ik nog iemand?
Ah tofquote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dat snap ik wel
Je mist kringel S nog en Nem
Ik heb een Aladdin t-shirt aan, maar ik denk dat ik na jou aankom. Daar heb je dan niet zoveel aanquote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ß is er ook bij.
En zoals ik al tegen MaJo zei, ik hoop dat ik jullie kan vinden.
Ik ben er rond 20.15.
Nee Nem twijfelde gisteren nog maar je vroeg of je iemand miste dus vandaarquote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah tof. Weet Nem zelf al dat hij komt?
Met mijn beschrijving moet het wel lukken denk ikquote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ß is er ook bij.
En zoals ik al tegen MaJo zei, ik hoop dat ik jullie kan vinden.
Ik ben er rond 20.15.
Bart kon geloof ik niet, en Nico S had geloof ik ook aangeven niet te kunnen? Maar kan ze nog wel even een PM sturenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:47 schreef ß het volgende:
dus we zijn met 6/7. Bart en Nico S gaan niet mee?
Ok dan moet het goedkomenquote:
Geen idee of het daarmee te maken heeft, maar ze knijpen 'm wel aardig hoor. Amazon komt naar Nederland dit jaarquote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Times are hard at Bol.com
Ik had blijkbaar nog een rekeningetje open staan van een paar maanden geleden
Krijg ik net een mail waarin ik een korting van 25% krijg op de vordering en of ik dat even voor 1 juni over wil maken.
Ja hoor, dat wil ik
Dan hebben de vorige eigenaren mogelijk een meesterzet gedaan door de hele boel op tijd te verkopen aan Aholdquote:Op maandag 7 mei 2012 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee of het daarmee te maken heeft, maar ze knijpen 'm wel aardig hoor. Amazon komt naar Nederland dit jaar
Wat is daar voordeliger aan dan thuisbezorgingquote:Op maandag 7 mei 2012 13:04 schreef Etcetera het volgende:
Ze willen het gaan combineren met aflevering bij AH'sals ze dat echt goed aanpakken (dus AH naar keuze, ipv alleen de AH bij het afleveradres in de buurt) hebben ze een goudmijn
Als het door de brievenbus past (boeken, dvd's) heb je er niet zoveel aan. Als je iets bestelt dat via pakketpost gaat heeft het wel voordelen, zeker als je overdag niet thuis bent. PostNL probeert nu eerst twee keer te bezorgen op een tijdstip dat ik er niet ben, waarna je het een goede dag later pas kan ophalen. Als bol het aflevert bij een Albert Heijn en je een sms of mail stuurt dat je het kan ophalen kan je er direct op weg naar huis langs, en dat scheelt je twee dagen wachtenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is daar voordeliger aan dan thuisbezorgingIk vind het zelf fijner dat mijn boeken gewoon thuis bezorgd worden via bol.com dan dat ik ze bij de appie moet halen. Kom zelden in de AH dus voor mij helemaal niet handig
Dan is het wel handig jaquote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het door de brievenbus past (boeken, dvd's) heb je er niet zoveel aan. Als je iets bestelt dat via pakketpost gaat heeft het wel voordelen, zeker als je overdag niet thuis bent. PostNL probeert nu eerst twee keer te bezorgen op een tijdstip dat ik er niet ben, waarna je het een goede dag later pas kan ophalen. Als bol het aflevert bij een Albert Heijn en je een sms of mail stuurt dat je het kan ophalen kan je er direct op weg naar huis langs, en dat scheelt je twee dagen wachten
Ik lees net je PM, beterschapquote:
quote:
Ja sorry, en met een spatie erachter?quote:
of monsters and menquote:Op maandag 7 mei 2012 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sorry, en met een spatie erachter?
Dat is geen bende. Dat is pech.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde donderdagochtend naar een telefoonboer en een nieuwe telefoon regelen, komt zeer waarschijnlijk de monteur donderdag tussen 10 en 12. En 's middags komt er iemand van de woningbouw. Bende
Probleem opgelostquote:Op maandag 7 mei 2012 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Dat is bij mij een synoniem
Ik zat net te bedenken dat als ik toch de hele dag daar zit, ik dat ding ook wel online kan bestellen en in Oosterwolde kan laten leveren
Reken niet op mij, maar heel heel misschien kom ik nog. Moet ff kijken.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bart kon geloof ik niet, en Nico S had geloof ik ook aangeven niet te kunnen? Maar kan ze nog wel even een PM sturen
Trouwens ken jij Jojo in het echt? Ik wel maar als je ons beiden niet kent is het misschien wat moeilijk zoeken
PM ontvangen. Gaat voor mij niet lukken vanavond, helaas.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bart kon geloof ik niet, en Nico S had geloof ik ook aangeven niet te kunnen? Maar kan ze nog wel even een PM sturen
Trouwens ken jij Jojo in het echt? Ik wel maar als je ons beiden niet kent is het misschien wat moeilijk zoeken
Als je de gegevens wilt inzien van de GA van een website, dan moet je een account hebben bij GA of de inloggegevens van een account.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red, ik heb een vraag voor je (of eigenlijk voor Tinuviel). Is het mogelijk om via Google Analytics een schatting te krijgen van het aantal bezoekers voor een website die niet van jouzelf is?
Ik ga vanavond eens bellen denk ikquote:
Kan ik zomaar een account aanmaken bij GA en daarna de gegevens van een willekeurige website die GA gebruikt inzien?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je de gegevens wilt inzien van de GA van een website, dan moet je een account hebben bij GA of de inloggegevens van een account.
Voor zover ik weet niet. Maar je zou Alexa kunnen gebruiken maar die zit er vaak gewoon naast.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan ik zomaar een account aanmaken bij GA en daarna de gegevens van een willekeurige website die GA gebruikt inzien?
Nee je moet dan ook gekoppeld worden aan het GA-account. Het is echt afgeschermde informatie.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan ik zomaar een account aanmaken bij GA en daarna de gegevens van een willekeurige website die GA gebruikt inzien?
Voor mijn scriptie moet ik een website doorlichten, en daar hoort een concurrentieanalyse bij. Van twee concurrenten staan die gegevens in een algemeen document, maar van een derde (en best een grote) niet. Dus ben ik op zoek naar een andere methode om bezoekgegevens van die site te achterhalenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee je moet dan ook gekoppeld worden aan het GA-account. Het is echt afgeschermde informatie.
Ik ben wel benieuwd wat je eigenlijk wilt
Kun je ze niet gewoon mailen/bellen en informeren of je bezoekersstatistieken kunt ontvangen?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor mijn scriptie moet ik een website doorlichten, en daar hoort een concurrentieanalyse bij. Van twee concurrenten staan die gegevens in een algemeen document, maar van een derde (en best een grote) niet. Dus ben ik op zoek naar een andere methode om bezoekgegevens van die site te achterhalen
Dat zou ook nog kunnen, al is een internetbron wel makkelijker. Zeker als het gemeten is door een onafhankelijke instantie als Google Analytics, dan weet je ten minste zeker dat de cijfers niet kunstmatig zijn opgedreven.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon mailen/bellen en informeren of je bezoekersstatistieken kunt ontvangen?
Er is een reden dat die gegevens niet publiekelijk beschikbaar zijn. Dus je kunt ze wel bellen maar dat zegt natuurlijk helemaal niet dat ze je hun gegevens gaan geven, en met goede redenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Via GA kun je rapportages uitdraaien in .pdf vorm, dus dat lijkt me niet zo'n probleem eigenlijkEn zo'n rapportage is natuurlijk ook te bewerken, maar dan zullen ze nog eerder zeggen dat je die gegevens niet mag hebben geloof ik
Dat weet ikquote:Op maandag 7 mei 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is een reden dat die gegevens niet publiekelijk beschikbaar zijn. Dus je kunt ze wel bellen maar dat zegt natuurlijk helemaal niet dat ze je hun gegevens gaan geven, en met goede reden
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat weet iken H_T weet dat ook wel lijkt me
Insecten snappen maar weinig van het concept 'naar beneden vliegen'. Probeer dus het beest in een ondersteboven gehouden glas te krijgen. Als ie daar eenmaal inzit afsluiten met een stukje papier en buiten weer vrij laten.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:51 schreef Soempie het volgende:
Hoe krijg ik een soort enorme bij uit de kamer naar buiten?Volgens mij is het geen bij, maar ik weet ook niet wat het wel is. Horzel ook niet zo te zien. Wel fluffy en groot.
Ah, ja, een hommel. Ik heb er een glas overheen gekregen en heb nu de bibbers.quote:
Als je het glas op dezelfde hoogte houdt moet je het zonder papiertje in principe ook wel reddenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, ja, een hommel. Ik heb er een glas overheen gekregen en heb nu de bibbers.Zo even een kartonnetje zoeken en dan buiten vrij laten.
Ja, maar ze zijn veel minder aanvallend dan bijen.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:56 schreef Etcetera het volgende:
weer wat geleerd, ze prikken blijkbaar wel
Dan moet je wel gekke dingen uithalen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:56 schreef Etcetera het volgende:
weer wat geleerd, ze prikken blijkbaar wel
Ik was volledig in de overtuiging dat ze helemaal niet prikkenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je wel gekke dingen uithalen hoor.
Je bent vast in de war met walvissenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was volledig in de overtuiging dat ze helemaal niet prikken
Dat zal het zijn!quote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent vast in de war met walvissen
Wat is zijn nummer?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de hommel die mij als 8-jarige een week lang een dikke lip bezorgde
Het komt vaker voor dan je denkt!quote:
1900 uurquote:Op maandag 7 mei 2012 15:02 schreef Bart het volgende:
Hoe laat zijn er vanavond trouwens al mensen? Die ik ken dan he.
Klinkt als een moeilijk woord voor 'doodgewone kuthommel'.quote:
Een terroristenbom?quote:
https://www.google.nl/sea(...)ial&client=firefox-aquote:Op maandag 7 mei 2012 15:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Klinkt als een moeilijk woord voor 'doodgewone kuthommel'.
Wel dapper dat je het zelf opgelost hebt.
Hartstikke lief knuffelbeest!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:16 schreef Soempie het volgende:
Wat HT zegt.
En die zwarte kat van ons is niet te vertrouwen.
Uhuhquote:
Ik begrijp het niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Raar telefoongesprek netik had rondgemaild naar hogescholen voor wat informatie, en wordt nu gebeld dat het naar verschillende faculteiten is gegaan wat niet zo handig was, en of ik dan even kon terugmailen naar die mensen dat ik de info had ontvangen.
Euh.... whut
Ik denk dat ze willen dat Etc mailt naar de niet relevante faculteiten dat ze de info al heeft zodat die niet alsnog overbodig werk gaan doen en heen en weer mailen. Ofzo.quote:
Waar is die foto van jouw zwarte terrorbeest met de helgroene ogen?quote:
Dat was het wel zo ongeveerquote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze willen dat Etc mailt naar de niet relevante faculteiten dat ze de info al heeft zodat die niet alsnog overbodig werk gaan doen en heen en weer mailen. Ofzo.
Alsof jij graag recht in een Xenon-flitser kijkt!quote:
Weet niet, het is ook niet meer mijn zwarte terrorkat, maar die van m'n ex.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar is die foto van jouw zwarte terrorbeest met de helgroene ogen?
Jaaaaa die bedoelde ik!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:31 schreef Soempie het volgende:
Toch nog gevonden:
[ afbeelding ]
En nu heb ik een terrorbaby. Tot later.
Die hebben we een keer een paar dagen op logeren gehad ivm verhuizing van het baasje. Toen ik hem op een avond doodleuk over mijn bureau zag wandelen (vanuit mijn ooghoek), terwijl hij de dagen daarvoor steeds weggedoken zat in een hoekje, nam ik dus aan dat het mijn eigen kat was. Ik grijp hem dus met twee armen vast en geef hem een dikke knuffel.quote:
Ik zou toch zweren dat die foto al gepost was voordat jij Soemp uberhaupt ontmoet hadquote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Die hebben we een keer een paar dagen op logeren gehad ivm verhuizing van het baasje. Toen ik hem op een avond doodleuk over mijn bureau zag wandelen (vanuit mijn ooghoek), terwijl hij de dagen daarvoor steeds weggedoken zat in een hoekje, nam ik dus aan dat het mijn eigen kat was. Ik grijp hem dus met twee armen vast en geef hem een dikke knuffel.
Ik denk dat het pure verbijstering aan de kant van de kat was, dat hij mijn gezicht niet tot filét americain heeft vermaakt.
ben er alleen maar knapper op geworden. Voor de rest niet andersquote:Op maandag 7 mei 2012 16:06 schreef MaJo het volgende:
Zou gezellig zijn als je ook even langskomt Bartik hoop trouwens dat ik jojo nog herken, is alweer bijna drie jaar geleden dat ik hem hem heb ontmoet
hopelijk herkent ie mij nog
Dat is ook zo.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat die foto al gepost was voordat jij Soemp uberhaupt ontmoet had
Welke kat heeft Sven dan in gedachtenquote:
Blauwe ogen veranderen nog wel eens van kleur bij jonge katten. Tobias (een van de katten van mijn moeder) had als kitten ook blauwe ogen, maar die zijn nu toch echt groenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:08 schreef B.ertha het volgende:
Wij krijgen een terrorkat met helblauwe ogen
Deze met groene ogen is wel eng trouwens
Dezelfde.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke kat heeft Sven dan in gedachten
Weet ik, net als bij baby's. Maar deze zijn zó blauw, dat ik hoop dat ze blijven. Die andere heeft lichtblauwe.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blauwe ogen veranderen nog wel eens van kleur bij jonge katten. Tobias (een van de katten van mijn moeder) had als kitten ook blauwe ogen, maar die zijn nu toch echt groen
Moeilijk tijdens mijn bachelorscriptie, tijdens mijn masterscriptie was het makkelijker omdat ik fulltime stage liep bij een bedrijf om mijn scriptie te schrijven. Als ik dan een dag voor me uit zat te staren, voelde ik me megaschuldigquote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vraagje aan de afgestudeerden onder ons: hoe is het jullie gelukt om een beetje gemotiveerd en gefocust te blijven tijdens het werken aan je scriptie?
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
Masterchef Australie. Ze moeten worsten maken. Een kerel in zo'n tussenstukje: "I believe in myself. I believe in my sausage"![]()
Als het mogelijk is regelmatig een afspraak plannen om de voortgang te bespreken. Dan moet je wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vraagje aan de afgestudeerden onder ons: hoe is het jullie gelukt om een beetje gemotiveerd en gefocust te blijven tijdens het werken aan je scriptie?
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk je die van 2012?
Net trouwens telefoon: of ik weer wil komen werken.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:07 schreef Soempie het volgende:
Dat ja, en wat ik ook deed was met vriendinnen of mn vriend een doelstelling + beloning afspreken. Toen ik zoveel duizend woorden had, mocht ik bijvoorbeeld eindelijk een galajurk kopen die ik al heel lang wou hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het mogelijk is regelmatig een afspraak plannen om de voortgang te bespreken. Dan moet je wel.
Weet ik niet, stond aan op de achtergrond.quote:
quote:Net trouwens telefoon: of ik weer wil komen werken.
Valt wel meequote:
Ik zou best weer voor mijn vorige werkgever willen werkenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk je die van 2012?
Groot gelijkquote:Op maandag 7 mei 2012 18:45 schreef Soempie het volgende:
Veel plezier allemaal!![]()
En ik heb vriendelijk bedankt voor het werk.
Het bedrijf heeft het uitzendbureau gebeld en het uitzendbureau mij.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Beetje vreemd ook dat ze je nu weer bellen. Was dat het uitzendbureau of het bedrijf waar je werkte?
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het bedrijf heeft het uitzendbureau gebeld en het uitzendbureau mij.
Uiteraard, na een week of twee thuis ben je dat toch wel beu?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alsof je ineens denkt: ohja, weetje dat kind kan toch wel naar de creche
Ik kom er nu aan, moet nog even pinnen. Ben er uiterlijk om tien over, tot zo!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:46 schreef ß het volgende:
Ik ben al in Utrecht. Ik kort zwart haar en een grijze streepjesjas. Komt wel goed denk ik.
Precies, en dat je je baan hebt opgezegd, wat zegt dat nou helemaal?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond
[..]
Uiteraard, na een week of twee thuis ben je dat toch wel beu?
Volgens mij hebben ze in hun beleving háár opgezegdquote:Op maandag 7 mei 2012 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies, en dat je je baan hebt opgezegd, wat zegt dat nou helemaal?
Ik ben er rond achten denk ik. Hoop dat ik MaJo nog herken (of zij mij natuurlijk)quote:Op maandag 7 mei 2012 18:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom er nu aan, moet nog even pinnen. Ben er uiterlijk om tien over, tot zo!
Ohja, was ik ff vergeten, maar dat maakt de zaak natuurlijk wel anders. Ik vond het echt heel suf namelijkquote:Op maandag 7 mei 2012 18:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in hun beleving háár opgezegd
Volgens mij moet zo'n uitzendmuts gewoon een minimaal aantal mensen per dag benaderen o.i.d. Het kan best lang duren voor ze stoppen met bellen vanwege "interessante" aanbiedingenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:03 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ze wel gezegd dat ik ook al had willen stoppen. Het uitzendbureau wist er sowieso al van voordat ik ontslagen werd. Dus het is nog steeds wel een beetje suf.
ach, in ieder geval goed voor je ego als ze je terug vragenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies, en dat je je baan hebt opgezegd, wat zegt dat nou helemaal?
Tja, ik denk ook regelmatig dat ik sommige banen beter kan dan degenen die er nu op zittenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:06 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben afgelopen vrijdag (weer) benaderd door Unique uitzendbureau. Een mailtje, heel algemeen, met iedereen (100 namen of zo) in de ccheel dom dus. Er volgde een excuusmail, maar het leed was al geschied. Een reactie was kneiterhard: je moet ontslagen worden voor zo'n domme fout, en denk je echt dat ik voor je kom werken voor ¤10,- per uur, waar jullie ¤35,- voor factureren?
En zo denk ik ook over dit specifieke uitzendbureau, wat een domme bende
Al die aanbiedingen lopen via de mail bij dit uitzendbureau, gelukkig. Alleen deze aanbieding was dus heel specifiek op verzoek van het bedrijf, daarom werd er nu wel gebeld.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet zo'n uitzendmuts gewoon een minimaal aantal mensen per dag benaderen o.i.d. Het kan best lang duren voor ze stoppen met bellen vanwege "interessante" aanbiedingen
Jij bent toch al enige tijd voorbij de fase van uitzendwerk?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:06 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben afgelopen vrijdag (weer) benaderd door Unique uitzendbureau. Een mailtje, heel algemeen, met iedereen (100 namen of zo) in de ccheel dom dus. Er volgde een excuusmail, maar het leed was al geschied. Een reactie was kneiterhard: je moet ontslagen worden voor zo'n domme fout, en denk je echt dat ik voor je kom werken voor ¤10,- per uur, waar jullie ¤35,- voor factureren?
Ik vind het ook een domme reactie om te zeggen: "en denk je echt dat ik voor je kom werken voor ¤10,- per uur, waar jullie ¤35,- voor factureren?"quote:Op maandag 7 mei 2012 19:06 schreef iamredleader het volgende:
Lijkt me ookquote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet de issues, daarom ben ik ook heel benieuwd. Heb besteld via CoolBlue, en die voorwaarden waren wel al heel prettig leesbaar, dat vind ik een pluspunt. Ik zie het wel, als het me niet bevalt gaat het toestel terug
Ja, dat denk ik wel. En toch werd ik een week of 6/7 geleden gebeld uit het niks. Ze hadden wel wat interessants voor me, of ik m'n meest recente cv wilde mailen. Heb toen geantwoord dat ik eerst een functieprofiel en salarisindicatie wilde per mail. Nou, die kreeg ik. Startersfunctie, 0 jaren ervaring en een salaris... m'n huisige salaris is netto ruim meer dan dit bruto wasquote:Op maandag 7 mei 2012 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jij bent toch al enige tijd voorbij de fase van uitzendwerk?
Nou, enige balans mag er wel zijn... En zie hierbovenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het ook een domme reactie om te zeggen: "en denk je echt dat ik voor je kom werken voor ¤10,- per uur, waar jullie ¤35,- voor factureren?"
Die begrijpt gewoon niet hoe een uitzendbureau/detacheringsbureau werkt.
Logisch, roken stinkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:35 schreef Soempie het volgende:
Is er niet iemand met je mee naar buiten gelopen? Voor de gezelligheid?
Ja dat sowieso. Maar bier ook!quote:
Ik kreeg net door van Jojo: "The farmer ate his tree'quote:Op maandag 7 mei 2012 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
Kan iemand uit Utrecht de word scramble posten?
Je moet bier ook niet ruiken maar drinken lieverdquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg net door van Jojo: "The farmer ate his tree'
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
band en nummer of artiest en nummer?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Is er nog een beetje meer info dan alleen "the farmer ate his tree"?
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn een aantal bonusvragen. Zijn wat kleine prijzen me te verdienen(doorgaans uitbetaald in drank)
Er is een plaatje, en er is ook een word scramble.
"The farmer ate his tree"(slechts een voorbeeld). En daar moet je dan een band/artiest + liedje uit Scrabblen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik ben hier nu al een uur mee bezig, maar ik zie het echt niet. Heel frustrerend.
Wat is het antwoord?
IARL weet wel hoe die quiz werkt hoorquote:
Dank. Hebben jullie hem al?quote:
Ik las het verkeerdquote:Op maandag 7 mei 2012 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
IARL weet wel hoe die quiz werkt hoor
Nee, maar moet ik hem hiet gewoon posten of in een spoiler als ik het wel weet?quote:
Ja, bedankt voor het verklappenquote:
typefoutquote:Op maandag 7 mei 2012 21:05 schreef iamredleader het volgende:
Nummervis? Ik kan er Zwarte shit van maken
Weet je zeker dat die R daar wel goed is en dat het geen C moet zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat weet je niet zeker of het is niet zo? Want volgens Google welquote:
Eerst had ik het niet door, maar toen moest ik heel hard lachen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef Soempie het volgende:
quote:Het bedrijf kampt sinds 17.00 uur met een landelijke storing door een probleem in een van de surfers.
quote:
Sowieso geen internetproblemen gehad vandaag als Chello-klant...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:39 schreef Etcetera het volgende:
And I'm not shitting you: http://blikopnieuws.nl/be(...)ing_UPC_voorbij.html
Ja helaasquote:
En het nummer heet "A Brand New Day" dus er zou ook een A missen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'The Wiz Stars' heten de uitvoerenden, maar dan mist er dus nog een 's'...
Ons antwoord werd anders wel goed gerekendquote:Op maandag 7 mei 2012 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het nummer heet "A Brand New Day" dus er zou ook een A missen.
Ja dan hadden we echt goed gescoordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan hadden we er 26 goed gehad![]()
Hoe hebben we de vierde ronde gescoord?
Ik vond het in ieder geval gezellig
Geen idee, opletten bij de puntentelling is niet mijn sterkste kantquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan hadden we er 26 goed gehad![]()
Hoe hebben we de vierde ronde gescoord?
Ik vond het in ieder geval gezellig
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:39 schreef Etcetera het volgende:
And I'm not shitting you: http://blikopnieuws.nl/be(...)ing_UPC_voorbij.html
Wat was jullie antwoord uiteindelijk dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ons antwoord werd anders wel goed gerekend
niets gewonnen, maar toch
The Wiz stars - brand new dayquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat was jullie antwoord uiteindelijk dan?
Wat tof.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:36 schreef Etcetera het volgende:
In een extra katern, de Festivalkrant, met een klein interviewik herkende je aan je foto MaJo
Wat leuk! Zo eens kijken of ik een spits kan scoren op het station.quote:
doe eens scan/fotoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:36 schreef Etcetera het volgende:
In een extra katern, de Festivalkrant, met een klein interviewik herkende je aan je foto MaJo
ik heb er inmiddels driequote:
Waarover niet?quote:
De rooknazi's.quote:
Huh? Nee?quote:
De tenten waarin muziek gedraaid wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:21 schreef Soempie het volgende:
Als het niet gaat om brandgevaar, zie ik helemaal niet in waarom die regel er is. Het is toch een eigen tent? Of bedoelen ze de tenten waar muziek wordt gedraaid?
http://www.ajc.com/news/n(...)nto-vat-1433216.htmlquote:A New Jersey roofer jumped into a vat of nitric acid solution to save a co-worker who had fallen 40 feet into the tank, fire officials said.
Nee dat zou wel absurd zijn alhoewel ik dat eigenlijk wel veel belangrijker vind dan mensen uit de muziektenten zettenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:23 schreef Soempie het volgende:
Ah, dan ben ik het ook niet eens. Ik dacht dat MaJo uit haar eigen tent was gezet.![]()
Ja, omdat er stond dat de beveiliging weleens door kon schieten. Ik zag al voor me dat ze op de camping de tentjes op rokers zouden controleren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dat zou wel absurd alhoewel ik dat eigenlijk wel veel belangrijker vind dan mensen uit de muziektenten zetten
Het gevaar in je eigen tent is veel groter
Ah ja ik snap het.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, omdat er stond dat de beveiliging weleens door kon schieten. Ik zag al voor me dat ze op de camping de tentjes op rokers zouden controleren.Dat vind ik doorschieten.
Nouja, anders krijg je toch weer van die idiote discussies over hoeveel meter je in de tent mag staan met een sigaret. Dus ik begrijp wel dat ze dan aangeven dat mensen helemaal niet mogen roken in de tent. Al kan ik me er zelf niet aan storen, tenzij je in een groep staat en die lucht elke keer in je gezicht geblazen wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah ja ik snap het.
Wat ze bedoelt is als je 2 meter in zo'n grote tent staat en je rookt, dan wordt je 2 meter verderop buiten de tent gezet.
Ja, en dat is dus wat ik bedoel. Kijk, hoewel ik er zelfs in zo'n tent boven verwachting veel last van heb als er ééntje naast me staat te roken, boeit het me eigenlijk weinig op zo'n festival. Van mij mag er in de tent gerookt worden en dat is dus de discussie ook nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, anders krijg je toch weer van die idiote discussies over hoeveel meter je in de tent mag staan met een sigaret. Dus ik begrijp wel dat ze dan aangeven dat mensen helemaal niet mogen roken in de tent. Al kan ik me er zelf niet aan storen, tenzij je in een groep staat en die lucht elke keer in je gezicht geblazen wordt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan hadden we echt goed gescoordLaatste ronde hebben we goed gescoord
, weet niet meer precies de vragen. 3 van de highway vragen goed (pan am highway, highway to hell en highway to heaven
) Die eet-vragen hadden we er 3 geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik begrijp nog steeds niet wat sponzen vouwen is.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef Soempie het volgende:
Mattís vindt de baby in de spiegel zoooo leuk.Elke keer als we de badkamer inlopen en hij zichzelf ziet begint hij heel hard te lachen.
Spiegels zijn dan ook gewoon ontzettend coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straks een onbreekbare spiegel op kruiphoogte?Sponzen vouwen? Als in 'men neme een spons en vouwe die dubbel'? Fascinerend... *topic lezen gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet wat sponzen vouwen is.
Ik ontplof ineensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef Soempie het volgende:
We hebben een onbreekbare spiegel voor in de box.Maar die hangt nog niet.
Hoe is het met jou? Hoe lang nog tot de 20-weken-echo?
Als je een spons nou goed strijkt met een stoomstrijkijzer, hem dan vochtig dubbelvouwt en dan droogstrijkt, zoiets? Ik krijg bijna de neiging om het te proberen, maar ik heb geen standaard spons in huis...quote:
Zulke dingen moet je bewaren voor je verlof.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je een spons nou goed strijkt met een stoomstrijkijzer, hem dan vochtig dubbelvouwt en dan droogstrijkt, zoiets? Ik krijg bijna de neiging om het te proberen, maar ik heb geen standaard spons in huis...
Bijzonder okéquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:07 schreef Soempie het volgende:
Dat had ik ook, maar ik vraag er nu toch nog altijd naar als ik iemand spreek die zwanger is.
Hoe is het verder dan?
Dat is wel dusdanig obsessief dat ik het eigenlijk moet gaan onthoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je bewaren voor je verlof.
Wat is in hemelsnaam een siersponsje? Ah, er volgt uitleg!quote:
Nu doe je het zelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bijzonder okéAlle irritante klachtjes zijn (op dit moment) verdwenen, ik kan zelfs weer tandenpoetsen
Nu weet ik dat het Pentagon een dikke vinger in de pap heeft bij oorlogsfilms maar dit is natuurlijk gewoon keihard kaasquote:AMSTERDAM - Het Amerikaanse ministerie van Defensie, het Pentagon, wilde niet meewerken aan de hitfilm The Avengers, omdat deze te onrealistisch zou zijn.
Crap, je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu doe je het zelf.Ik bedoelde: hoe gaat het met je op niet zwangerzijn/ kwaaltjes gebied?
Maar fijn dat alle vervelende klachten verdwenen zijn.
Dus fictie mag niet te fictief zijn?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ze zijn écht niet goed wijs
[..]
Nu weet ik dat het Pentagon een dikke vinger in de pap heeft bij oorlogsfilms maar dit is natuurlijk gewoon keihard kaas
http://www.nu.nl/film/280(...)s-onrealistisch.html
Neequote:
Ik las het ja, maar ik vraag me af: Als SHIELD nou duidelijk opdracht gaf aan het Pentagon, zouden ze dan wel meewerken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Maar moet je verder lezen. Het gaat er vooral omdat het Pentagon het niet duidelijk voor ons vind of SHIELD opdracht geeft aan het Pentagon of andersom. En dat steekt
Vast nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik las het ja, maar ik vraag me af: Als SHIELD nou duidelijk opdracht gaf aan het Pentagon, zouden ze dan wel meewerken?
Daar heb ik ook geen idee van... Heb je al specifieke opleidingen in gedachten?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Crap, je hebt nog gelijk ook![]()
Maar ik ben dan ook heel blij dat ik weer tanden kan poetsen
![]()
Ik twijfel een beetje over een nieuwe studie, iets richting IT, geloof dat dat meer kans op werk geeft dan mijn huidige opleiding. Ik vraag me alleen af hoe het zit met de kosten van deeltijdopleidingen in de toekomst![]()
Jij hoeft nog maar één tentamen toch?
Nee, ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik erachter kom welke het meeste kans levert op een baan die bij me past. En wat dat laatste is, daar ben ik ook nog niet helemaal uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen idee van... Heb je al specifieke opleidingen in gedachten?
Ik had zelfs de moeite van die vier woorden dan niet genomenquote:Nog een tentamen eind deze maand, inderdaad.
Ben er nu ook voor aan het leren. 't Meest frustrerende is dat ik net bezig was met het maken van opgaven en dat ik niet begreep hoe ik iets aan moest pakken. Haal ik m'n aantekeningen van vorig jaar erbij, staat er alleen heel groot: makkie, sla ik over!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Helaas niet, tenzij je ¤ 48 'hefboom vergoeding' een compensatie wilt noemen.
Ja, zo voelen wij ons nu ook eventjes.quote:
Valt die adviseur dan niet aan te pakken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs z'n advies over een eventuele afkoop was onjuist...
Nee, die verschuilt natuurlijk zich achter de offerte/opgave van beoogde rendementen (die inmiddels flink naar beneden zijn bijgesteld) van de verzekeringsmaatschappij en die zijn weer gevrijwaard.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Valt die adviseur dan niet aan te pakken?
Kun je niet via het werk doorgroeien?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik erachter kom welke het meeste kans levert op een baan die bij me past. En wat dat laatste is, daar ben ik ook nog niet helemaal uitOké, ik ben goed in wat ik nu doe maar er mag echt wel wat meer niveau en uitdaging in.
Ik ben er eerlijk gezegt niet zo zeker van of ik überhaupt wel de kans krijg om terug te komen na mijn verlofquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef Soempie het volgende:
Radar heeft er een tijd terug aandacht aan besteed. Staan er op die site geen tips/ adviezen?
[..]
Kun je niet via het werk doorgroeien?
Oei, da's ook niet fijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegt niet zo zeker van of ik überhaupt wel de kans krijg om terug te komen na mijn verlof
Het is natuurlijk ooit maar begonnen als bijbaan maar ik had er best in door willen groeien. Maar misschien zie ik het te somber in\ interpreteer ik wat ik hoorde verkeerd, alles kanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oei, da's ook niet fijn
Wel goed om dan nu al na te denken over omscholing
Gauw zorgen dat ze dat hogerop ook weten danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ooit maar begonnen als bijbaan maar ik had er best in door willen groeien. Maar misschien zie ik het te somber in\ interpreteer ik wat ik hoorde verkeerd, alles kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |