quote:Op maandag 7 mei 2012 10:40 schreef iamredleader het volgende:
Jair leek het minder moeilijk te hebben gehad dan wij
Heet je Ronnie of Ali?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef lubje25 het volgende:
Zo weekendVoor het eerst in 2 weken.
Eerst uit lunchen zo, dan vanmiddag snookeren.
nope, kan er niets van maar vind het wel leuk om te doenquote:
Dus als je niet op tijd betaalt wordt het goedkoper? Vreemd...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Times are hard at Bol.com
Ik had blijkbaar nog een rekeningetje open staan van een paar maanden geleden
Krijg ik net een mail waarin ik een korting van 25% krijg op de vordering en of ik dat even voor 1 juni over wil maken.
Ja hoor, dat wil ik
Ik eet niet mee in Utrecht. Moet voor die tijd nog wat dingen doen, en eten in Utrecht zou betekenen dat ik rond een uur of drie al in de trein moet zitten. In combinatie met mijn procrastineren van vanochtend zou dat betekenen dat ik wel erg weinig tijd aan de studie besteed vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef MaJo het volgende:
Quyxz_ is vanavond ook van de partijNu nog bericht van TM afwachten en dan zijn we compleet
Tim zou jij nou mee eten of kwam je later?
Ah ok, dat snap ik welquote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eet niet mee in Utrecht. Moet voor die tijd nog wat dingen doen, en eten in Utrecht zou betekenen dat ik rond een uur of drie al in de trein moet zitten. In combinatie met mijn procrastineren van vanochtend zou dat betekenen dat ik wel erg weinig tijd aan de studie besteed vandaag.
Bestaat de lijst nu uit MaJo, Quyxz_, Jojo, ikzelf en misschien TM of mis ik nog iemand?
ß is er ook bij.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eet niet mee in Utrecht. Moet voor die tijd nog wat dingen doen, en eten in Utrecht zou betekenen dat ik rond een uur of drie al in de trein moet zitten. In combinatie met mijn procrastinerenvan vanochtend zou dat betekenen dat ik wel erg weinig tijd aan de studie besteed vandaag.
Bestaat de lijst nu uit MaJo, Quyxz_, Jojo, ikzelf en misschien TM of mis ik nog iemand?
Ah tofquote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dat snap ik wel
Je mist kringel S nog en Nem
Ik heb een Aladdin t-shirt aan, maar ik denk dat ik na jou aankom. Daar heb je dan niet zoveel aanquote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ß is er ook bij.
En zoals ik al tegen MaJo zei, ik hoop dat ik jullie kan vinden.
Ik ben er rond 20.15.
Nee Nem twijfelde gisteren nog maar je vroeg of je iemand miste dus vandaarquote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah tof. Weet Nem zelf al dat hij komt?
Met mijn beschrijving moet het wel lukken denk ikquote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ß is er ook bij.
En zoals ik al tegen MaJo zei, ik hoop dat ik jullie kan vinden.
Ik ben er rond 20.15.
Bart kon geloof ik niet, en Nico S had geloof ik ook aangeven niet te kunnen? Maar kan ze nog wel even een PM sturenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:47 schreef ß het volgende:
dus we zijn met 6/7. Bart en Nico S gaan niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |