doe jij het dan ook? bedankt dat je me success wenst weet alleen nog niet waneer ik precies moet beginnen maar dat hoor ik binnekort nog als het goed isquote:
tis maar voor 3 dagen in de week om mee te beginnen maar zit dan wel minder achter de pc ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef RBWO het volgende:
Kom je eindelijk met je luie donder achter die pc vandaan
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:15 schreef Plantagehouder het volgende:
Het is heel leuk, ik denk wel dat het wat voor jou is.
Spannend hoor zo'n nieuwe baan. Succes.
Ah, het eerste tuig dat roept dat mensen maar eens moeten gaan werken maar vervolgens neerkijken op sociale werkplaatsachtige banen dient zich al aan.quote:
zorgboerderij?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:48 schreef Wart01 het volgende:
[..]
tis maar voor 3 dagen in de week om mee te beginnen maar zit dan wel minder achter de pc ja.
wel doe ik het thuis om weer op gang te komen en dan zoekt die man wat buitenhuis waarschijnlijk soort boerdrij waar ook een werkplaats is maar dat weet ik op dit moment nog niet hoe dat straks gaat ik spreek hem pas volgende week weer.
ja volgens mij was dat hetquote:
die ken ik niet? maar mocht ik haar tegenkomen dan zal ik wel de groetjes doen ok?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:03 schreef DSS24 het volgende:
Doe de groeten aan Romana als je haar ziet.
Dit. Typisch FOK! weerquote:Op woensdag 25 april 2012 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ah, het eerste tuig dat roept dat mensen maar eens moeten gaan werken maar vervolgens neerkijken op sociale werkplaatsachtige banen dient zich al aan.
Datquote:Op donderdag 26 april 2012 08:09 schreef Cucumissativus het volgende:
Doe 'es niet zo lullig tegen TS, hij heeft tenminste werk!![]()
Hoe kom je dan aan zo'n baan? Welke opleiding heb je dan gevolgd? En hoe solliciteer je naar een baan waarvan je niets eens weet wat en hoe je iets moet doen?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:24 schreef Karina het volgende:
[..]
DatEn het word je wel uitgelegd hoe het moet, ik heb zo vaak banen gehad waarbij ik in eerste instantie geen flauw idee had wat ik moest doen, na een tijdje weet je niets anders.
Succes!
Wist jij bij elke baan meteen hoe alles werkte? Knap van je.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan zo'n baan? Welke opleiding heb je dan gevolgd? En hoe solliciteer je naar een baan waarvan je niets eens weet wat en hoe je iets moet doen?
Dank je.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wist jij bij elke baan meteen hoe alles werkte? Knap van je.
tof dat veel mensen het voormij opnemen! ik moet vanmiddag nog effe boodschapen halen dus zal eens kijken op de sponsjesafdeling en dan krijg ik misschien ook beter idee wat me te wachten staat.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:58 schreef FiveseveN het volgende:
Ik denk dat het iets met Sorbo ofzo heeft te maken. Je ziet die verpakkingen vaak in de super.
Succes met je baan en trek je niks aan van die opmerkingen.
Zijn het wel sponsjes en geen schoonmaakdoekjes die je moet gaan vouwen? Ach, je ziet het wel, toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Wart01 het volgende:
ok ben vanmiddag wezen kijken in de supermarkt en zag ook sorbo sponsjes liggen die op elkaargestapelt in een zakje zaten. waarom noemen ze het dan vouwen? niet dat het mij wat uit maakt als dit het werk is wat ik ga doen dan lukt me dat zeker! ze leken wel een beetje opelkaar geperst te zijn maar had haast dus zoveel tijd om goed te kijken had ik ook niet.
die man die het werk voor me gaat regelen zei sponsjes vouwen maar zal het hem volgende week vragen wat voor sponsjes het precies zijn dan weet ik ook waar ik moet zoeken op internet om meer te weten te komenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn het wel sponsjes en geen schoonmaakdoekjes die je moet gaan vouwen? Ach, je ziet het wel, toch?
Vraag dan gelijk aan hem hoe en watquote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef Wart01 het volgende:
[..]
die man die het werk voor me gaat regelen zei sponsjes vouwen maar zal het hem volgende week vragen wat voor sponsjes het precies zijn dan weet ik ook waar ik moet zoeken op internet om meer te weten te komen
ga ik zeker doen! bedankt voor je antwoordenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vraag dan gelijk aan hem hoe en wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |