doe jij het dan ook? bedankt dat je me success wenst weet alleen nog niet waneer ik precies moet beginnen maar dat hoor ik binnekort nog als het goed isquote:
tis maar voor 3 dagen in de week om mee te beginnen maar zit dan wel minder achter de pc ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef RBWO het volgende:
Kom je eindelijk met je luie donder achter die pc vandaan
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:15 schreef Plantagehouder het volgende:
Het is heel leuk, ik denk wel dat het wat voor jou is.
Spannend hoor zo'n nieuwe baan. Succes.
Ah, het eerste tuig dat roept dat mensen maar eens moeten gaan werken maar vervolgens neerkijken op sociale werkplaatsachtige banen dient zich al aan.quote:
zorgboerderij?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:48 schreef Wart01 het volgende:
[..]
tis maar voor 3 dagen in de week om mee te beginnen maar zit dan wel minder achter de pc ja.
wel doe ik het thuis om weer op gang te komen en dan zoekt die man wat buitenhuis waarschijnlijk soort boerdrij waar ook een werkplaats is maar dat weet ik op dit moment nog niet hoe dat straks gaat ik spreek hem pas volgende week weer.
ja volgens mij was dat hetquote:
die ken ik niet? maar mocht ik haar tegenkomen dan zal ik wel de groetjes doen ok?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:03 schreef DSS24 het volgende:
Doe de groeten aan Romana als je haar ziet.
Dit. Typisch FOK! weerquote:Op woensdag 25 april 2012 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ah, het eerste tuig dat roept dat mensen maar eens moeten gaan werken maar vervolgens neerkijken op sociale werkplaatsachtige banen dient zich al aan.
Datquote:Op donderdag 26 april 2012 08:09 schreef Cucumissativus het volgende:
Doe 'es niet zo lullig tegen TS, hij heeft tenminste werk!![]()
Hoe kom je dan aan zo'n baan? Welke opleiding heb je dan gevolgd? En hoe solliciteer je naar een baan waarvan je niets eens weet wat en hoe je iets moet doen?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:24 schreef Karina het volgende:
[..]
DatEn het word je wel uitgelegd hoe het moet, ik heb zo vaak banen gehad waarbij ik in eerste instantie geen flauw idee had wat ik moest doen, na een tijdje weet je niets anders.
Succes!
Wist jij bij elke baan meteen hoe alles werkte? Knap van je.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan zo'n baan? Welke opleiding heb je dan gevolgd? En hoe solliciteer je naar een baan waarvan je niets eens weet wat en hoe je iets moet doen?
Dank je.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wist jij bij elke baan meteen hoe alles werkte? Knap van je.
tof dat veel mensen het voormij opnemen! ik moet vanmiddag nog effe boodschapen halen dus zal eens kijken op de sponsjesafdeling en dan krijg ik misschien ook beter idee wat me te wachten staat.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:58 schreef FiveseveN het volgende:
Ik denk dat het iets met Sorbo ofzo heeft te maken. Je ziet die verpakkingen vaak in de super.
Succes met je baan en trek je niks aan van die opmerkingen.
Zijn het wel sponsjes en geen schoonmaakdoekjes die je moet gaan vouwen? Ach, je ziet het wel, toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Wart01 het volgende:
ok ben vanmiddag wezen kijken in de supermarkt en zag ook sorbo sponsjes liggen die op elkaargestapelt in een zakje zaten. waarom noemen ze het dan vouwen? niet dat het mij wat uit maakt als dit het werk is wat ik ga doen dan lukt me dat zeker! ze leken wel een beetje opelkaar geperst te zijn maar had haast dus zoveel tijd om goed te kijken had ik ook niet.
die man die het werk voor me gaat regelen zei sponsjes vouwen maar zal het hem volgende week vragen wat voor sponsjes het precies zijn dan weet ik ook waar ik moet zoeken op internet om meer te weten te komenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn het wel sponsjes en geen schoonmaakdoekjes die je moet gaan vouwen? Ach, je ziet het wel, toch?
Vraag dan gelijk aan hem hoe en watquote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef Wart01 het volgende:
[..]
die man die het werk voor me gaat regelen zei sponsjes vouwen maar zal het hem volgende week vragen wat voor sponsjes het precies zijn dan weet ik ook waar ik moet zoeken op internet om meer te weten te komen
ga ik zeker doen! bedankt voor je antwoordenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vraag dan gelijk aan hem hoe en wat
sorry voor late reactie maar dankjewelquote:Op donderdag 26 april 2012 19:27 schreef SimonCowell het volgende:
Lijkt me een hele toffe, uitdagende baan. Alvast veel succes. Voor je het weet maak je promotie en mag je enveloppen vouwen.
ik heb geen idee? heb je een voorbeeld?quote:Op maandag 30 april 2012 22:17 schreef Resistor het volgende:
Is het geen 'puff spons' achtige dingen in elkaar zetten? Daar valt wel wat aan te vouwen.
Hoeveel moet je er op een dag afkrijgen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:08 schreef Wart01 het volgende:
heb vandaag mn werkbegleider gesproken en ga volgende week maandag beginnen!! krijg de spullen thuisgestuurt en het is wat resistor zei soort siersponsjes invouwen en in een soort plastic blister doen moet er dan een heleboel afkrijgen op een dag en om mn werkdag goed te laten verlopen moet ik optijd beginnen om 8uur sochtends tot 5uur smiddags
hij heeft geen precies getal gezegd maar ik denk wel 100 of meer weet ook niet precies hoeveel tijd ik nodig ga hebben per sponsquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:14 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er op een dag afkrijgen?
oja dat vertelde hij ook nog krijg 50 cent per uur als het goed is maar is nog niet helemaal duidelijkquote:
50 cent per uur? lijkt me nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:55 schreef Wart01 het volgende:
[..]
oja dat vertelde hij ook nog krijg 50 cent per uur als het goed is maar is nog niet helemaal duidelijk
50 cent is wel heel weinig hoor...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:01 schreef Wart01 het volgende:
[..]
waarom niet dan? ik mag niet teveel bijverdienen omdat ik uitkering heb
Oja hoor, dit is de werkelijkheid. Het is nog net geen slavenarbeid. Begrijp je meteen waarom productiebedrijven amper kunnen concurreren hiertegen.quote:
Denk dat het profiteren nog wel meevalt, als je 100 sponsjes moet maken in een dag zit je op 1 per 4 minuten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:09 schreef Cucumissativus het volgende:
Structuur in je leven krijgen ok, maar iets zegt in mij dat er iemand van hem aan het profiteren is.
Gewoon lekker muziek aanzetten of meezingen oid (als je daarvan houdt)quote:Op donderdag 26 april 2012 14:39 schreef Wart01 het volgende:
lijkt me vrij saai werk maar ik kan het thuis doen dus dat is wel weer fijn.
2x de helft denk ikquote:
Spannend zo'n eerste dag op de sociale werkplaats! En hoe was het?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Wart01 het volgende:
morgen ga ik beginnen dus dan weet ik ook wat ik per dag ga krijgen als het goed is
het was thuis dus ik hoefde niet de deur uitquote:Op maandag 7 mei 2012 18:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Spannend zo'n eerste dag op de sociale werkplaats! En hoe was het?
ik weet niet precies hoe het heet sorryquote:
t ging wel was best saai werk en ook lastig om het goed in die plastic dingen te stoppen dus ben er niet helemaal tevreden mee maar ik zie het wel moet woensdag en donderdag ook weer aan de slag dus morgen ben ik vrij!quote:
word thuis gebracht door bepaald bedrijf weet ff de naam niet en heb bijstanduitkering geloof ik kan het altijd effe vragen aan mn begeleider wat het precies isquote:Op maandag 7 mei 2012 18:25 schreef Maanvis het volgende:
komen ze de materialen bij je thuis brengen of mag je die ophalen ergens? en gaat dit vanuit bijstandsuitkering of wia/wajong etc?
ben je ziek geweest of hoe komt het dat je een tijdje niet gewerkt hebt etc?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:27 schreef Wart01 het volgende:
[..]
word thuis gebracht door bepaald bedrijf weet ff de naam niet en heb bijstanduitkering geloof ik kan het altijd effe vragen aan mn begeleider wat het precies is
ik heb autisme is sinds week bekend na onderzoek ggz en daarvoor wel gewerkt maar ging mis omdat ik veel dingen niet goed snapte en ook snel afgeleid was en dat soort dingen daarom willen ze nu dit dus doen eerst thuis en later op een soort zorgboerderij waar ook een wekrplaats isquote:Op maandag 7 mei 2012 18:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ben je ziek geweest of hoe komt het dat je een tijdje niet gewerkt hebt etc?
want soms zie je in dit forum mensen die niet aan de slag komen ivm ziekte of een afstand tot de arbeidsmarkt en daar zou jouw werk wel een goede uitkomst voor zijn.
Het zal je verbazen hoeveel mensen in de Wajong graag zouden willen werken maar geen werk kunnen vinden. Ik zit zelf vanwege autisme (tijdelijk) in de Wajong en heb via het UWV een werkbelastingsonderzoek en een opleiding tot grafisch vormgever aangeboden gekregen. Het heeft natuurlijk wel met je mogelijkheden te maken en je vorm van autisme. Maar als het werk niet uitdagend genoeg is zou ik de TS aanraden om een keer met zijn arbeidsdeskundige te praten. Het uwv heeft namelijk meerdere reintergratie projecten waar eerst een testcircuit aan vast zit waaruit blijkt wat je wilt en kan. Als je wilt en je laat zien dat je het wil zijn er veel mogelijkheden en hoef je niet vast te zitten aan een (onbetaalde) sociale werkplek.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:25 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind het eigenlijk best lomp om iemand met autisme maar gelijk naar een sociale werkplaats te sturen...
...en dan ook nog van dat stomme kutwerk moeten doen zoals sponsjes in elkaar frutten voor een hongerloontje.
Maar wel top dat je wil werken en dit ook gewoon doet.
Heel goede reactie. Ik heb jarenlang bij UWV gewerkt (weliswaar bij Handhaving) maar bij die uitkeringsfabriek zitten ook heel positieve mensen die het beste met je voorhebben. Ik heb al eerder gereageerd op TS en ik hoop dat die enige invulling in zijn leven krijgt. Kop op, Wart! Kijk omhoog!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:08 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen in de Wajong graag zouden willen werken maar geen werk kunnen vinden. Ik zit zelf vanwege autisme (tijdelijk) in de Wajong en heb via het UWV een werkbelastingsonderzoek en een opleiding tot grafisch vormgever aangeboden gekregen. Het heeft natuurlijk wel met je mogelijkheden te maken en je vorm van autisme. Maar als het werk niet uitdagend genoeg is zou ik de TS aanraden om een keer met zijn arbeidsdeskundige te praten. Het uwv heeft namelijk meerdere reintergratie projecten waar eerst een testcircuit aan vast zit waaruit blijkt wat je wilt en kan. Als je wilt en je laat zien dat je het wil zijn er veel mogelijkheden en hoef je niet vast te zitten aan een (onbetaalde) sociale werkplek.
Daarnaast natuurlijk veel succes TS, bij mij is de diagnose na jaren aansukkelen met studie's vorig jaar gesteld. De komende tijd zal wel veel duidelijk maken over waarom dingen fout gingen in de afgelopen jaren.
ik zal het vragen aan mn werkbgleider ok?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:30 schreef Djeez het volgende:
Hebben ze nog iemand nodig TS? Ik zou graag mijn baan in de marketing opgeven om te gaan sponsjes vouwen, wat een bazenbaan!
dankje fiveseven!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:15 schreef FiveseveN het volgende:
[..]
Heel goede reactie. Ik heb jarenlang bij UWV gewerkt (weliswaar bij Handhaving) maar bij die uitkeringsfabriek zitten ook heel positieve mensen die het beste met je voorhebben. Ik heb al eerder gereageerd op TS en ik hoop dat die enige invulling in zijn leven krijgt. Kop op, Wart! Kijk omhoog!
ga iemand anders in de zeik nemen, kneus.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:30 schreef Djeez het volgende:
Hebben ze nog iemand nodig TS? Ik zou graag mijn baan in de marketing opgeven om te gaan sponsjes vouwen, wat een bazenbaan!
is voor jouzelf veel duidelijk geworden nu de diagnose er is?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:32 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik heb autisme is sinds week bekend na onderzoek ggz en daarvoor wel gewerkt maar ging mis omdat ik veel dingen niet goed snapte en ook snel afgeleid was en dat soort dingen daarom willen ze nu dit dus doen eerst thuis en later op een soort zorgboerderij waar ook een wekrplaats is
Heb jij niet hele andere dingen om je mee bezig te houden?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:30 schreef Djeez het volgende:
jawel ik denk het vooral dat ik veel grappen niet snap en ook erg vaak met dezelfde dingen bezig ben in mn hoofd om maar een voorbeel te noemenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is voor jouzelf veel duidelijk geworden nu de diagnose er is?
Sarcasme heb je ook moeite mee. Er zijn hier zat sarcastische opmerkingen gemaakt waar jij vervolgens gewoon normaal op reageerde.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:15 schreef Wart01 het volgende:
[..]
jawel ik denk het vooral dat ik veel grappen niet snap en ook erg vaak met dezelfde dingen bezig ben in mn hoofd om maar een voorbeel te noemen
dankje brandx zag je reactie nu pasquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef BrandX het volgende:
lolbroeken mogen wegblijven/opzouten uit dit topic.
onaardige mensen ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef BrandX het volgende:
lolbroeken mogen wegblijven/opzouten uit dit topic.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:09 schreef mrazura het volgende:
Wart ik heb echt een zwak voor je gekregen veel succes met deze nieuwe uitdaging
dankjequote:Op donderdag 10 mei 2012 01:32 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Wart, wat een manen een aanwinst voor dit forum, succes met je baan en pc
wat tof dat je dit zegt! ben vandaag ook bezig met vouwen maar wilde toch ook proberen mn pc in te komen dus ga straks weer verder met werken maar wilde dit ff kwijt!quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:09 schreef mrazura het volgende:
Wart ik heb echt een zwak voor je gekregen veel succes met deze nieuwe uitdaging
Oh my, zou zijn bewindvoerder erachter zitten..?quote:
Nee... wat heeft Hoebe gedaan? In het banmeldtopic staat er ook al niks en in geen 1 topic van hem staat iets? Het wordt in de doofpot gestopt, straks heeft Hoebe dat van een mod geeïst zodat niemand hem kan redden...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh my, zou zijn bewindvoerder erachter zitten..?
Had Wart01 niet ook een foto van zijn 'bewindvoerder' Huber gepost? Ws vond Huber dat niet zo'n goed ideequote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:18 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Nee... wat heeft Hoebe gedaan? In het banmeldtopic staat er ook al niks en in geen 1 topic van hem staat iets? Het wordt in de doofpot gestopt, straks heeft Hoebe dat van een mod geeïst zodat niemand hem kan redden...
Nee, tenzij die post verwijdert is.Ik heb alle topics van Wart gelezen, dan had ik het wel geweten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef TribalCrab het volgende:
[..]
Had Wart01 niet ook een foto van zijn 'bewindvoerder' Huber gepost? Ws vond Huber dat niet zo'n goed idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |