Er zijn een aantal bonusvragen. Zijn wat kleine prijzen me te verdienen(doorgaans uitbetaald in drank)quote:
quote:
Dat is toch wel jammer.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan maar dan mis je wel de laatste ronde ongeveer. Of eigenlijk de uitslag.
Ja, ik dacht al dat er dat soort personen zouden zijn.quote:
Ik word weer als minderwaardige opvulling behandeldquote:Op donderdag 12 april 2012 12:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat er dat soort personen zouden zijn.Dan zijn die aanvulling voor het kleinste team.
*aandacht geeftquote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik word weer als minderwaardige opvulling behandeld.
quote:
Oke, ik ben hier nu al een uur mee bezig, maar ik zie het echt niet. Heel frustrerend.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
"The farmer ate his tree"(slechts een voorbeeld). En daar moet je dan een band/artiest + liedje uit Scrabblen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik ben hier nu al een uur mee bezig, maar ik zie het echt niet. Heel frustrerend.
Wat is het antwoord?
quote:(slechts een voorbeeld)
Geen, gok ik zoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik ben hier nu al een uur mee bezig, maar ik zie het echt niet. Heel frustrerend.
Wat is het antwoord?
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is het antwoord?
Nee. Ik schreef maar wat op omdat ik geen echt voorbeeld hadquote:Op donderdag 12 april 2012 13:26 schreef Soempie het volgende:
Jamaar, toch wel een voorbeeld waar wat uit te halen is?
Dan is het daar dus mooi als jullie daar zitten.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wow wat een hagelbui net hier
Als dat het weer is dat vanuit Groot-Britannië hierheen komt....
Ahquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp krijgt van mij een Post-It met op beide zijden "z.o.z."
Kijken hoe lang ze daarmee bezig kan zijn.
Of ik stop 'r in een ronde kamer en zeg dat er een dubbeltje in de hoek ligt
Beamer zou ik niet doen. Kun je beter een goedkope grote LED tv kopen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
groot bureau voor het raam en langs de buitenste muur, misschien beamerscherm en zitzakken erbij. Nog een kast voor wat boeken enzo. Oh en er komt een laserprinter.
Zitzakkennooit verwacht dat E. die zou willen, echt grappig
wat nu valt, valt straks nietquote:Op donderdag 12 april 2012 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wow wat een hagelbui net hier
Als dat het weer is dat vanuit Groot-Britannië hierheen komt....
Hoiquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond trouwens een experiment uitvoeren: kijken of ze me met een haaknaald het vliegtuig inlaten![]()
Die dingen kosten 2 euro ofzo, dus als ze moeilijk doen dan gooi ik m zo in de prullenbak steek ik de beambte in zijn hart (terwijl ik "Seriously?" zeg), maar ik ben gewoon wel benieuwd
Ach, als ik een groot mes mee kan nemen dan moet een haaknaald ook wel lukkenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond trouwens een experiment uitvoeren: kijken of ze me met een haaknaald het vliegtuig inlaten![]()
Die dingen kosten 2 euro ofzo, dus als ze moeilijk doen dan gooi ik m zo in de prullenbak (terwijl ik "Seriously?" zeg), maar ik ben gewoon wel benieuwd
quote:
Gaaf, maar ik krijg er wel een beetje de kriebels van.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie serie zeebeestjes:
http://www.behance.net/gallery/Dark-Matter/3580735
het belangrijkste is dus al positief vandaagquote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef iamredleader het volgende:
Hier 1 van 2 berichten binnen: tinu mag naar huis
nog geen bericht van werk
Jij hebt het begrepenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef TradeMarkie het volgende:
het belangrijkste is dus al positief vandaag
Kwam er niet ooit de tip langs om je haar ermee op te steken? (En veel plezier natuurlijk!)quote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Die dingen kosten 2 euro ofzo, dus als ze moeilijk doen dan gooi ik m zo in de prullenbak (terwijl ik "Seriously?" zeg), maar ik ben gewoon wel benieuwd
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie serie zeebeestjes:
http://www.behance.net/gallery/Dark-Matter/3580735
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaaf, maar ik krijg er wel een beetje de kriebels van.
Mijn tip is om niet zo ontzettend onhandig te doen en zoiets gewoon in je bagage in te checken.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kwam er niet ooit de tip langs om je haar ermee op te steken?
Ik zou voor dat kleine stukje ook niet gaan haken in het vliegtuig inderdaad, maar op een grotere afstand kan het best tof zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn tip is om niet zo ontzettend onhandig te doen en zoiets gewoon in je bagage in te checken.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef iamredleader het volgende:
Hier 1 van 2 berichten binnen: tinu mag naar huis
nog geen bericht van werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |