Er zijn een aantal bonusvragen. Zijn wat kleine prijzen me te verdienen(doorgaans uitbetaald in drank)quote:
quote:
Dat is toch wel jammer.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan maar dan mis je wel de laatste ronde ongeveer. Of eigenlijk de uitslag.
Ja, ik dacht al dat er dat soort personen zouden zijn.quote:
Ik word weer als minderwaardige opvulling behandeldquote:Op donderdag 12 april 2012 12:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat er dat soort personen zouden zijn.Dan zijn die aanvulling voor het kleinste team.
*aandacht geeftquote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik word weer als minderwaardige opvulling behandeld.
quote:
Oke, ik ben hier nu al een uur mee bezig, maar ik zie het echt niet. Heel frustrerend.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
"The farmer ate his tree"(slechts een voorbeeld). En daar moet je dan een band/artiest + liedje uit Scrabblen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik ben hier nu al een uur mee bezig, maar ik zie het echt niet. Heel frustrerend.
Wat is het antwoord?
quote:(slechts een voorbeeld)
Geen, gok ik zoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik ben hier nu al een uur mee bezig, maar ik zie het echt niet. Heel frustrerend.
Wat is het antwoord?
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is het antwoord?
Nee. Ik schreef maar wat op omdat ik geen echt voorbeeld hadquote:Op donderdag 12 april 2012 13:26 schreef Soempie het volgende:
Jamaar, toch wel een voorbeeld waar wat uit te halen is?
Dan is het daar dus mooi als jullie daar zitten.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wow wat een hagelbui net hier
Als dat het weer is dat vanuit Groot-Britannië hierheen komt....
Ahquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp krijgt van mij een Post-It met op beide zijden "z.o.z."
Kijken hoe lang ze daarmee bezig kan zijn.
Of ik stop 'r in een ronde kamer en zeg dat er een dubbeltje in de hoek ligt
Beamer zou ik niet doen. Kun je beter een goedkope grote LED tv kopen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
groot bureau voor het raam en langs de buitenste muur, misschien beamerscherm en zitzakken erbij. Nog een kast voor wat boeken enzo. Oh en er komt een laserprinter.
Zitzakkennooit verwacht dat E. die zou willen, echt grappig
wat nu valt, valt straks nietquote:Op donderdag 12 april 2012 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wow wat een hagelbui net hier
Als dat het weer is dat vanuit Groot-Britannië hierheen komt....
Hoiquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond trouwens een experiment uitvoeren: kijken of ze me met een haaknaald het vliegtuig inlaten![]()
Die dingen kosten 2 euro ofzo, dus als ze moeilijk doen dan gooi ik m zo in de prullenbak steek ik de beambte in zijn hart (terwijl ik "Seriously?" zeg), maar ik ben gewoon wel benieuwd
Ach, als ik een groot mes mee kan nemen dan moet een haaknaald ook wel lukkenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond trouwens een experiment uitvoeren: kijken of ze me met een haaknaald het vliegtuig inlaten![]()
Die dingen kosten 2 euro ofzo, dus als ze moeilijk doen dan gooi ik m zo in de prullenbak (terwijl ik "Seriously?" zeg), maar ik ben gewoon wel benieuwd
quote:
Gaaf, maar ik krijg er wel een beetje de kriebels van.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie serie zeebeestjes:
http://www.behance.net/gallery/Dark-Matter/3580735
het belangrijkste is dus al positief vandaagquote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef iamredleader het volgende:
Hier 1 van 2 berichten binnen: tinu mag naar huis
nog geen bericht van werk
Jij hebt het begrepenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef TradeMarkie het volgende:
het belangrijkste is dus al positief vandaag
Kwam er niet ooit de tip langs om je haar ermee op te steken? (En veel plezier natuurlijk!)quote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Die dingen kosten 2 euro ofzo, dus als ze moeilijk doen dan gooi ik m zo in de prullenbak (terwijl ik "Seriously?" zeg), maar ik ben gewoon wel benieuwd
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mooie serie zeebeestjes:
http://www.behance.net/gallery/Dark-Matter/3580735
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaaf, maar ik krijg er wel een beetje de kriebels van.
Mijn tip is om niet zo ontzettend onhandig te doen en zoiets gewoon in je bagage in te checken.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kwam er niet ooit de tip langs om je haar ermee op te steken?
Ik zou voor dat kleine stukje ook niet gaan haken in het vliegtuig inderdaad, maar op een grotere afstand kan het best tof zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn tip is om niet zo ontzettend onhandig te doen en zoiets gewoon in je bagage in te checken.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef iamredleader het volgende:
Vreemd volk die boerenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
Echt rare lui die Belgen
http://www.nu.nl/buitenla(...)-eigen-kinderen.html
Maar mocht je straks hulp nodig hebben omdat er een brand is, dan vindt je het natuurlijk wel heel prettig dat zij zich wel hebben ingezet?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef B.ertha het volgende:
Het hele bedrijf heeft bhv cursus. Ben blij dat ik niet mee hoef te doen, gezellig met zijn allen voelen aan / bevoeld worden door collega's in een semiserieuze cursus
Uiteraard, maar dan vertrouw ik liever op de gecertificeerde BHV'ers. Dit is gewoon voor als ze ooit op locatie bij de klant zijn en er gebeurt iets met het groepje. En van een powerpointpresentatie i.c.m. één keer zien gebeuren, leer je niet zo heel veel.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar mocht je straks hulp nodig hebben omdat er een brand is, dan vindt je het natuurlijk wel heel prettig dat zij zich wel hebben ingezet?
Trust me, met deze mannen ís dat ook zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ja okay, maar je deed een beetje alsof het één of ander tietenknijpfestijn is ofzo
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Trust me, met deze mannen ís dat ook zo.
Ik heb nog nooit zoveel onvolwassen mannen bij elkaar gezien
Mannenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef B.ertha het volgende:
Trust me, met deze mannen ís dat ook zo.
Ik heb nog nooit zoveel onvolwassen mannen bij elkaar gezien
quote:
Of woont ie inmiddels niet meer in Assenquote:ASSEN - De Drentse politie houdt zich sinds gisteren uiterst serieus bezig met de vermissing van een knuffelbeest in Assen. De stoffen pinguïn is namelijk van een 10-jarige jongen die lijdt aan een ernstige vorm van zogenoemde ‘reactieve hechtingstoornis’.
„Natuurlijk gaan we niet in actie komen bij al die honderden kwijtgeraakte knuffels, maar dit is een geval apart”, zegt politiewoordvoerder Ron Reinds. „Dit jongetje kan door die stoornis echt niet zonder deze knuffel. Hij nam hem 24 uur per dag overal mee naartoe. Een ander stoffen dier voor hem kopen, heeft dus geen enkele zin. Hij is gehecht aan die ene, verloren pinguïn. Daarom is zijn pleegvader ook naar de politie gestapt. Het jochie is er helemaal kapot van.”Het smoezelige pluchebeest werd dit weekend verloren tussen de Oostersingel en de Markt in Assen. De knuffel is ongeveer 25 centimeter hoog.
Soms weet je het niet zeker, maar ik hem hem IRL gezien en hij is echt geen 10 meerquote:Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef Whiteguy het volgende:
Is Yuri zijn knuffel kwijt?
[..]
Of woont ie inmiddels niet meer in Assen
Daarom met roomkaasquote:Op donderdag 12 april 2012 16:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: Bugles met smeerkaas zijn alleen lekker als je 10 bent
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Yep, speciaal gekocht. Niet vies overigens, maar lekker is ook een groot woord.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:21 schreef Soempie het volgende:
Had je wel die tube met kaas dan?
Bugles
Wat fijn! Hoe was het nu met het vruchtwater? En moet ze dan volgende week weer terug voor een controle?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef iamredleader het volgende:
Ik reis met alleen handbagagequote:Op donderdag 12 april 2012 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn tip is om niet zo ontzettend onhandig te doen en zoiets gewoon in je bagage in te checken.
Of: niet zwangerquote:Op donderdag 12 april 2012 16:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
ja, probeer ze eens met slagroomquote:
Doe het dan goed: augurken fijnhakken en mengen met roomkaas, daar de bugles mee vullen. Vervolgens de punten dopen in gesmolten chocola en toppen met slagroomquote:Op donderdag 12 april 2012 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, probeer ze eens met slagroom
Oh grossquote:Op donderdag 12 april 2012 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, probeer ze eens met slagroom
wie is hier nou de bezwangerde?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe het dan goed: augurken fijnhakken en mengen met roomkaas, daar de bugles mee vullen. Vervolgens de punten dopen in gesmolten chocola en toppen met slagroom
Je moet een kookboek voor zwangere vrouwen beginnen jij!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe het dan goed: augurken fijnhakken en mengen met roomkaas, daar de bugles mee vullen. Vervolgens de punten dopen in gesmolten chocola en toppen met slagroom
Guinness-haakwerkquote:Op donderdag 12 april 2012 16:27 schreef Soempie het volgende:
Ik wil ook naar Ierland.En met slecht weer kun je vast wel een gezellige pub vinden toch? Waar je dan met je haakwerk kunt gaan zitten, terwijl ze muziek maken.
Klinkt ook best goed, waar ga je naartoe?quote:Wij gaan dit weekend naar Duitsland. Klinkt toch minder leuk zo.
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wie is hier nou de bezwangerde?
Ik zeg niet dat ik het wegkrijg hè....quote:Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet een kookboek voor zwangere vrouwen beginnen jij!![]()
Ooooh zo klinkt het helemaal leukquote:Op donderdag 12 april 2012 16:27 schreef Soempie het volgende:
Ik wil ook naar Ierland.En met slecht weer kun je vast wel een gezellige pub vinden toch? Waar je dan met je haakwerk kunt gaan zitten, terwijl ze muziek maken.
Wij gaan dit weekend naar Duitsland. Klinkt toch minder leuk zo.
Ja, duitsland, muziek en haken klinkt een stuk minder aantrekkelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 16:27 schreef Soempie het volgende:
Wij gaan dit weekend naar Duitsland. Klinkt toch minder leuk zo.
Guiness lust ik niet, maar ik ga wel kijken of er bieren zijn die ik lust daar, of anders ga ik wel voor de whisk(e)yquote:
Beneveld haakwerk danquote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Guiness lust ik niet, maar ik ga wel kijken of er bieren zijn die ik lust daar, of anders ga ik wel voor de whisk(e)y
Dat oogt wel heel gezelligquote:Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
We logeren in het Garnish House, ziet er zo tof uit
Mja, schlager vind ik niks.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, duitsland, muziek en haken klinkt een stuk minder aantrekkelijk
Waarom? De bijwerkingen?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben de pillen zo ontzettend zat![]()
![]()
Ja... Ze schoppen me echt volledig van de kaart...quote:
Vervelendquote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja... Ze schoppen me echt volledig van de kaart...
Waarschijnlijk past het ook niet echt helemaalquote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Beamer zou ik niet doen. Kun je beter een goedkope grote LED tv kopen.
In aanschafprijs scheelt het niet zo veel, maar je hoeft dan niet de gordijnen dicht te doen steeds, en ook niet elke 2000 branduren een lamp (van 200,-) te vervangen...
leuke camera WGquote:Op donderdag 12 april 2012 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
Ah, zojuist bericht dat mijn nieuwe speeltje al binnengekomen is en klaar ligt op mn werk.
Opdat ie de 6 jaar oude digicam en iets minder oude camcorder maar waardig mag vervangen.
Geen nieuws is goed nieuws?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:24 schreef iamredleader het volgende:
Geen telefoontje van werknou weet ik nóg niet hoe het zit
Vruchtwater nog geen update, volgende week controle en zie hierbovenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef Soempie het volgende:
Wat fijn! Hoe was het nu met het vruchtwater? En moet ze dan volgende week weer terug voor een controle?
En heb je ondertussen al iets van je werk gehoord?
Nou, nee. Zeer waarschijnlijk slechts uitstel van executie. Of er moet iets heel bijzonders zijn gebeurd, en dan had ik dat wel gehoord. Denk ik.quote:
Je gaat er dus vanuit dat je je baan kwijt gaat raken begrijp ik?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, nee. Zeer waarschijnlijk slechts uitstel van executie. Of er moet iets heel bijzonders zijn gebeurd, en dan had ik dat wel gehoord. Denk ik.
Het globale plan wat ik had gehoord vlak voor mijn vakantie was de volledige ontmanteling van kantoor Utrechtquote:Op donderdag 12 april 2012 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
Je gaat er dus vanuit dat je je baan kwijt gaat raken begrijp ik?
Dat is niet tof, duidelijkheid is wel zo fijn bij dit soort dingen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:24 schreef iamredleader het volgende:
Geen telefoontje van werknou weet ik nóg niet hoe het zit
Als je afgelopen weekend er bij rekent heb ik ook een heel leuke weekquote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is geen leuke week voor de SCBehalve voor etc dan
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als je afgelopen weekend er bij rekent heb ik ook een heel leuke week
maar een oude fiat trilt er van uit elkaarquote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef ß het volgende:
Cilinderuitsckakeling, dat is heel modern. Hebben de nieuwe volkswagens ook. Scheelt enorm veel brandstof.
Ik weet vrij zeker dat dat systeem niet aanwezig is op mijn vijftien jaar oude Fiatquote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef ß het volgende:
Cilinderuitsckakeling, dat is heel modern. Hebben de nieuwe volkswagens ook. Scheelt enorm veel brandstof.
Heb jij het niet over de start/stopmotoren?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef ß het volgende:
ik ken wel de V8/10/12 motoren die in een bepaalde stand op maar 4 of 6 cilinders lopen omdat er niet meer nodig isquote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij het niet over de start/stopmotoren?
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij het niet over de start/stopmotoren?
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef iamredleader het volgende:
Nou, voicemail van een van mijn collega's gekregen: felicitatie dat ik mijn baan nog heb![]()
![]()
![]()
Nu ben ik doodop, ga gelijk tukken
And on that bombshell!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef iamredleader het volgende:
Nou, voicemail van een van mijn collega's gekregen: felicitatie dat ik mijn baan nog heb![]()
![]()
![]()
Dus jouw collega weet het wel van jou maar jij bent niet gebeld?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
Maar ik had de hele vloer en het behang er weer uit getrokken en de straat uitgereden als ik hun wasquote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
OMG
Bij "Help, mijn man is klusser!" net een stel. Eén of ander Maaskantjeswijf en een kerel. Huilend een verhaal opgehangen dat ze er al 2 jaar wonen en dat er maar niets gebeurt. Blijkt na een tijdje dat ze er pas 6 weken wonen
Die zijn even flink te kakken gezet
hoe dom ben je dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
OMG
Bij "Help, mijn man is klusser!" net een stel. Eén of ander Maaskantjeswijf en een kerel. Huilend een verhaal opgehangen dat ze er al 2 jaar wonen en dat er maar niets gebeurt. Blijkt na een tijdje dat ze er pas 6 weken wonen
Nou, ze waren pas net begonnenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik had de hele vloer en het behang er weer uit getrokken en de straat uitgereden als ik hun was
Ik zei al: Maaskantjeswijf. Blijkbaar wist die kerel nergens van.quote:
Ik heb het ook gezienquote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ze waren pas net begonnen
Dus ze hebben de kinderkamer afgemaakt omdat het kind niet de lul hoefde te worden van zo'n achterlijke actie van zijn ouders...en nog een kamertje geloof ik maar daarna inderdaad gekapt. Geen spullen, niks.
Ik vind het echt smerigquote:Op donderdag 12 april 2012 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien![]()
en die vloer en dat behang hebben ze helaas laten zitten
Nee, ze hebben niet laten zien/horen wie hem gebeld heeftquote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het echt smerig
Was nou duidelijk hoe ze erachter gekomen zijn dat ze daar pas 6 weken woonden?
Ik vermoede zelf gewoon iemand van de buren ofzo. Want ze lopen daar toch langs en een praatje is gauw gemaakt.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niet laten zien/horen wie hem gebeld heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de studentenkroeg is mijn tarief een avondje gratis bierquote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik gok dat HT ze voor minder levert
Maak jij quizen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de studentenkroeg is mijn tarief een avondje gratis bier
Een keer per maand een halve. De andere helft wordt aangeleverd door een vriend, zodat je een leukere mix van vragen hebt.quote:
Als ik dat al gedaan heb is het zeldzaam geweest. Meestal flans ik zelf wat in elkaarquote:
Topquote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een geweldig nieuws Red!!![]()
![]()
Ik zit helemaal blij achter de computer!!
En ondanks mijn gemopper van vanochtend gaat het vandaag eigenlijk erg goed met me. Heb zelfs een paar boodschappen gedaan te voet in het dorp en ben niet eens kapotMisschien gaat het toch de goede kant op
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Baaaaaaaaaaaaaaaart! Er zit nog steeds geen spatie achter bol.com wanneer je dat intikt!
Cadillac had in de jaren '80 een 8-6-4 motor. Een V8 die inderdaad een aantal cylinders uitschakelde als er minder vermogen nodig was. Maar dat was geen succes.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ken wel de V8/10/12 motoren die in een bepaalde stand op maar 4 of 6 cilinders lopen omdat er niet meer nodig is
Ik heb het ook gezien ja, behoorlijk kansloosquote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
OMG
Yupquote:
Ask Bart.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
En hoezo opgeven bij Ringel-SIk ben met het idee van een quiz gekomen samen met Tim
Nou, je weet bij wie je níet in het team zitquote:Op donderdag 12 april 2012 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
En hoezo opgeven bij Ringel-SIk ben met het idee van een quiz gekomen samen met Tim
Was ook niet aan jou gericht maar een opmerking in het algemeenquote:
Volgens mij komt Bart nietquote:Op donderdag 12 april 2012 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je weet bij wie je níet in het team zit
Denk het jaquote:Op donderdag 12 april 2012 23:31 schreef ß het volgende:
Ja, dat was ook niet mijn idee. Misschien omdat ik aan Bart heb gevraagd of hij die mededeling wilde neerzetten.
Oeps sorry, wel gelezen maar vergeten te antwoordenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:32 schreef Nico_S. het volgende:
MaJo, heb je mijn antwoord gezien op je vraag in het vorige topic? Op welke school in Bilthoven heb jij gezeten?
Ah, de WP! Ik was waarschijnlijk al van HNL af vóór jouw geboorte: examenjaar '77/'78.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeps sorry, wel gelezen maar vergeten te antwoordenIk was je buurvrouw op de Werkplaats
Welke jaren heb jij er gezeten?
Dat is inderdaad voor mijn tijd, ik ben van 1982quote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ah, de WP! Ik was waarschijnlijk al van HNL af vóór jouw geboorte: examenjaar '77/'78.
Overigens bestaat het gebouw waar jij zat niet meer. Een jaar of drie-vier geleden is er een nieuw schoolgebouw achter het oude gebouw neergezet, en op de plaats van het oude gebouw staat nu een sporthal.
Ik woon nog steeds (of beter gezegd: weer) in de buurt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor mijn tijd, ik ben van 1982Ik had trouwens een hekel aan het Nieuw Lyceum omdat die kakkers altijd mensen van de WP uitscholden
Woon je nog steeds in de buurt trouwens?
Ik heb gehoord dat er een nieuw gebouw isBen een paar jaar geleden nog even erheen gegaan omdat ik hoorde dat het gesloopt zou worden. Geen idee hoe het er nu uitziet maar ga binnenkort naar een reunie
Waar woon je dan? Mag ook per PM. Ik kom ook uit die buurt namelijk en heb ook in Zeist gewoondquote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds (of beter gezegd: weer) in de buurt.
Er is altijd een strijd geweest tussen HNL en WP. Maar in mijn tijd was dat niet zozeer een kwestie van uitschelden, maar meer van elkaar negeren. Je had inderdaad de "kakkers" (HNL) en de "dijkers" (WP). Die bemoeiden zich gewoon totaal niet met elkaar. Tamelijk futiel natuurlijk, achteraf gezien.
Tijdelijk in een vakantiepark in Soesterberg, in afwachting van terugkeer naar Bilthoven.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Mag ook per PM. Ik kom ook uit die buurt namelijk en heb ook in Zeist gewoond
Voor mijn gevoel kwam die strijd meer bij HNL vandaan, ik heb zelf nooit iets tegen de kakkers gehadEn wat bedoel je met dijkers? Ik zou eerder hippies zeggen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nozem#Dijkers_en_Pleinersquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:02 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Waar de kreet "dijkers" vandaan komt weet ik eigenlijk niet.
Mja, maar dat gaat niet over Bilthoven. Overigens rook ik al sinds mijn achttiende pijp.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nozem#Dijkers_en_Pleiners
Soesterberg is mooi qua omgevingquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:02 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tijdelijk in een vakantiepark in Soesterberg, in afwachting van terugkeer naar Bilthoven.
Waar woonde je in Zeist? Zoals ik eerder schreef , ik ben geboren in de Doctor 's-Jacoblaan.
In mijn tijd kwam die strijd tussen HNL en WP duidelijk van beide zijden. Het is wel zo dat HNL zich "beter" voelde dan WP. Wederom: achteraf onterecht, natuurlijk. En mogelijk andersom net zo, dat weet ik niet. Waar de kreet "dijkers" vandaan komt weet ik eigenlijk niet.
Ah thanksquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nozem#Dijkers_en_Pleiners
Even opgezocht op Google Maps: de Kievitlaan is wel helemaal aan de andere kant van Zeist, daar ken ik het niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Soesterberg is mooi qua omgevingMijn moeder werkte er vroeger als verpleegster
Ik woonde in de Vogelenbuurt, op de Kievitlaan. Lelijke buurt waar ik in een flat woonde. Volgens mij zijn ze een paar jaar geleden platgegooid, en terecht
Ik heb trouwens maar twee jaar op de WP gezeten dus misschien heb ik wel wat van de strijd gemist
[..]
Ah thanks
Ik had toen het eerste KLB-topic [Centraal Sven Faler] Kramer die in dezelfde baan blijft rijdenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe ik kom ineens mijn oude fotoshopje weer tegen
De DomDom.
http://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=26111.0
Volgens mij is die destijds nog in het nieuws geweestquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe ik kom ineens mijn oude fotoshopje weer tegen
De DomDom.
http://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=26111.0
Ja, sowieso op RTLquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij is die destijds nog in het nieuws geweest
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik had toen het eerste KLB-topic [Centraal Sven Faler] Kramer die in dezelfde baan blijft rijden
KnappeKloon toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ik me ineens meer zit te bedenken, wie was dat ook alweer. die hier een tijdje gepost heeft en in het weekend moest werken? Ze werkte bij een Telfort winkel.
Moguh klusserquote:
Veel schuren en verven, 2 wasbakken demonteren, vloerbedekkingen leggen. Valt best meequote:Op vrijdag 13 april 2012 08:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moguh klusser
moet er nog veel gebeuren aan jullie huis?
Schuren en verven valt nooit meequote:Op vrijdag 13 april 2012 08:08 schreef Etcetera het volgende:
Veel schuren en verven, 2 wasbakken demonteren, vloerbedekkingen leggen. Valt best mee
Schuren: goed gereedschap is essentieel. Heb zelf drie schuurmachines, daarnaast en grote bandschuurmachine gehuurd en een kleine Bosch ket zo'n driehoekje, die bleek megasterk en nuttigquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:10 schreef TradeMarkie het volgende:
verven valt wel mee, schuren vind ik een rotsjouwtje.
en vloeren leggen is mooi werk, wasbakjes demonteren een eitje
en thee en bierquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Onze grote klusvriend H. woont op 5 minuten lopen bij ons vandaan, die heeft alles geloof ikals ik er niet meer uitkom zaterdag ga ik naar hem toe
Vanmiddag even boodschappen meenemen: koffie, creamer (want geen koelkast om koffiemelk op te bergen), suiker en stroopwafels
machinaal schuren gaat ook wel, maar dat met de hand is gewoon klote...quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Schuren: goed gereedschap is essentieel. Heb zelf drie schuurmachines, daarnaast en grote bandschuurmachine gehuurd en een kleine Bosch ket zo'n driehoekje, die bleek megasterk en nuttig
Oh, en een verfbrander gekocht, maar niet zo veel gebruikt. Goede kwasten bij het schilderen is ook een eis, anders heb je overal van die ranzige haartjes
Oh ja theequote:
Ik heb het ook gezien ja, maar ze hebben het huis zo goed als afgemaakt. Alleen de trap niet. "We doen de accessoires er niet in hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
OMG
Hij wist het wel. Hij zei: "Ik dacht, ik praat wel mooi mee, dat willen jullie toch?"quote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zei al: Maaskantjeswijf. Blijkbaar wist die kerel nergens van.
quote:
Ik ga een boodschappenlijst makenquote:
wc papier!quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een boodschappenlijst maken
Ik zou ook handdoeken / zeep meenemen. Voor als je gaat eten en je handen moet wassen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een boodschappenlijst maken
ik kan nog steeds niet aan het werkquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:31 schreef Etcetera het volgende:
Staan er ook op
En nu ga ik aan het werk
daarvoor is ze 2 jaar te laatquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:31 schreef B.ertha het volgende:
En als je achteraf nou toch iets vergeten blijkt te zijn, laat het dan even weten.
Kunnen wij leren van je ervaringen
voor mij, om te kunnen leren van haar kluservaringenquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:00 schreef MaJo het volgende:
Er gaat hier net een auto-alarm af, vet irritant geluidDus ik denk "nou nou eigeneer, ga er even heen" en op dat moment besef ik dat het onze auto is
![]()
Er gaat hier net een auto-alarm af, vet irritant geluidDus ik denk "nou nou eigeneer, ga er even heen" en op dat moment besef ik dat het onze auto is
![]()
![]()
Gelukkig ben ik niet meer de enige met beroepsdeformatie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, ik las engineer en was in de warDat krijg je als je in een IT/ICT bedrijf werkt
herkenbaar!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:00 schreef MaJo het volgende:
![]()
Nee, en ik denk ook niet dat dat vandaag gebeurt. Maandag is ook prima, ik ga in elk geval nu genieten van 3 daagjes weekendquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:24 schreef B.ertha het volgende:
En is het goede nieuws voor Red ook al officieel? Als in, niet via een collega maar rechtstreeks?
![]()
Kan die een beetje klussen of wat?quote:
Volgens mij gaat het 9 van de 10 keer zo bij autoalarms.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:00 schreef MaJo het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:25 schreef CaLeX het volgende:
Goede morgen/middag
Hoe gaat het met iedereen hierzo?
Ja goed.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Met mij is alles best
Hoe is t met jou dan?
Ga je nog weg in je vakantie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja goed.
Baan behouden, studie begonnen (en ik vind het gek genoeg nog leuk ook), weer internet thuis (foutje met overstappen, een maand zonder internet thuis).
Ben alleen toe aan vakantie, nog maar 2 weekjes
Zouden we wel willen maar het contact van het alarm is verbonden aan de remlichten dus dat rijdt wat lastigquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:11 schreef Bart het volgende:
Als ik zo'n auto had met zo'n herrie-alarm zou ik hem er trouwens direct uitslopen, het voegt echt nul komma nul toe. Gaat alleen maar af als er een boomblad op het dak valt of als een kat een kopje geeft tegen een wiel ofzo
.
Ik wil ook weekendquote:
Nog een weekje wintersportenquote:
Dan kan hij mooi de boodschappen doenquote:
Sampler luisterpaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:00 schreef MaJo het volgende:
Het alarm gaat trouwens vooral af als het heet is buitenGelukkig niet bij katten want er ligt vaak een kat op het dak
stoffen dak dus warm
Gewoon ergens wat draadjes doorknippen en ergens anders mee verbindenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zouden we wel willen maar het contact van het alarm is verbonden aan de remlichten dus dat rijdt wat lastigtoen het alarm een tijd terug veel afging haalde ik het contact er steeds uit als ik thuis was maar dat is ook al nog een gedoe
Ik was vorige week maandag voor het laatst vrij. Maandag ben ik weer 1 dag je vrijquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil ook weekendnet twee dagen vrij geweest
![]()
Toffr shitquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sampler luisterpaal.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/MoMo.html
Mja zou niet weten hoe dat moet en we hebben net 800 euro in de auto geïnvesteerd dus ik vind het wel even best zoquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon ergens wat draadjes doorknippen en ergens anders mee verbinden.
Ja ik ook. Net als de nieuwe Gmail(die straks gedwongen aan gaat) en de nieuwe Facebook(tijdlijnbagger)quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toffr shitAlleen vind ik de vernieuwde luisterpaal zwaar ruk
Die twee heb ik ook moeite mee jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik ook. Net als de nieuwe Gmail(die straks gedwongen aan gaat) en de nieuwe Facebook(tijdlijnbagger)
Ja zit ook wel wat inquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja zou niet weten hoe dat moet en we hebben net 800 euro in de auto geïnvesteerd dus ik vind het wel even best zo
Bovendien willen we de auto verkopen dus dan mag de volgende eigenaar zich daar lekker druk om makenquote:
Ik zit nog op de oude FB layout en ik hoop dat ik niet verplicht word om over te stappen op de tijdlijn. Ik vind het echt uber onduidelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die twee heb ik ook moeite mee jaAan Facebook ben ik nu wel gewend maar de nieuwe layout van Gmail vind ik ook zwaar ruk
Maar dan heb je geen auto meerquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bovendien willen we de auto verkopen dus dan mag de volgende eigenaar zich daar lekker druk om maken
Hebben ze ook geen last meer van een alarm dat de pas en te onpas afgaatquote:
Moeten ze m niet aan de buurman verkopen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben ze ook geen last meer van een alarm dat de pas en te onpas afgaat
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Moeten ze m niet aan de buurman verkopen.
En dan iedere keer weer gaan klagen bij de buurman over de overlastquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Moeten ze m niet aan de buurman verkopen.
Amen to that! Er schijnt een plug-in te zijn waarmee je zelf in ieder geval de oude layout ziet. Want ze gaan iedereen overzetten....quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit nog op de oude FB layout en ik hoop dat ik niet verplicht word om over te stappen op de tijdlijn. Ik vind het echt uber onduidelijk.
We gaan natuurlijk dan zelf een andere kopenquote:
Ah das wel handig jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk dan zelf een andere kopen
Haha nee hoor, maar een grotere auto is toch wat praktischer en het oude beestje krijgt steeds meer mankementenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah das wel handig ja. Waarom dan een andere? Gezinsuitbreiding?
sowieso vind ik een roadster voor dagelijks gebruik onhandigquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar een grotere auto is toch wat praktischer en het oude beestje krijgt steeds meer mankementen
quote:Pascal Smit, namens de SP lid van de deelraad van Amsterdam-West, is door zijn partij geschorst. Aanleiding is een bedreiging aan het adres van Jort Kelder die Smit donderdag op zijn Facebook-pagina plaatste.
"Kan iemand die Jort afschieten? Dank", zo schreef hij. "Hij moet een chronische ziekte krijgen en kreperen in de bijstand, die pleurishond en de rest van zijn soort." Kelder presenteert een programma over kapitalisme, waarvan de VPRO donderdagavond de eerste aflevering uitzond.
Mwah we gaan nog steeds voor het middensegment, dus ik bedoel eerder groter dan de cabrio, niet per se grootquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:36 schreef Bart het volgende:
Groot is zeker praktisch! Ben zelf ook wel blij met een grote auto. Alleen grote auto's hebben vaak meer dorst en da's weer niet leuk met de huidige benzineprijzen.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sowieso vind ik een roadster voor dagelijks gebruik onhandig
Ja, het is echt niet te geloven wat een volk er allemaal in de gemeenteraad komtquote:
Ik krijg binnenkort een lease-auto... Geen last meer van benzineprijzen, maar ja, wel veel kleiner autootje. Keuzes, keuzesquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah we gaan nog steeds voor het middensegment, dus ik bedoel eerder groter dan de cabrio, niet per se grootEn de huidige benzineprijzen zuigen hard ja
De PS is niet veel beter als ik zo lees over Arie-Wim Boerquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, het is echt niet te geloven wat een volk er allemaal in de gemeenteraad komt.
Dat zal ongeveer hetzelfde slag zijn ja...quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef Mark het volgende:
[..]
De PS is niet veel beter als ik zo lees over Arie-Wim Boer
Whut?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:47 schreef ß het volgende:
Klopt ja, na zijn gevangenisstraf mocht hij gewoon weer terug de raad in.
"Wat heb ik nou weer gedaan?!' was mijn eerste reactiequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef Mark het volgende:
[..]
De PS is niet veel beter als ik zo lees over Arie-Wim Boer
Eenmaal gekozen in de raad kan je er nooit meer uitgezet worden, tot de volgende verkiezingen. Beetje om onafhankelijkheid te kunnen waarborgen, zelfde idee als diplomatieke onschendbaarheid.quote:
Zelfs niet na een veroordeling? Gek. Je zal toch ook een VOG moeten kunnen overleggen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Eenmaal gekozen in de raad kan je er nooit meer uitgezet worden, tot de volgende verkiezingen. Beetje om onafhankelijkheid te kunnen waarborgen, zelfde idee als diplomatieke onschendbaarheid.
Nope. Je wordt door een partij voorgedragen (al dan niet je eigen partij) en als je genoeg stemmen krijgt dan zit je in de raad. That's it.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zelfs niet na een veroordeling? Gek. Je zal toch ook een VOG moeten kunnen overleggen?
Nee, dat hebben we bij de PVV wel gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:57 schreef Bart het volgende:
En hoe die partijen daarmee omgaan is hun eigen zaak. Zij kunnen natuurlijk wel eisen dat je een vog laat zien. Maar dat doen ze niet. Of niet allemaal althans.
Wordt die club gesubsidieerd door de gemeente? Laat ze daar dan eerst maar eens wat geld aan teruggeven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef ß het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat toeschouwers van FC Utrecht gisteren hun geld terug krijgen omdat de club zich schaamt voor het spel van gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |