Dat is ongeveer 25% van de bevolking, zeg maar wat hier naar boer zoekt vrouw kijkt.quote:
Iedereen in Nederland zou 33x meer snooker moeten kijken om dat te halenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 25% van de bevolking, zeg maar wat hier naar boer zoekt vrouw kijkt.
Dat komt nog wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:00 schreef aswesleep het volgende:
Al een geluk dat die Chinezen niet geïnteresseerd zijn in veldrijden.
Ik kijk eigenlijk ook alleen het wk.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef vivelafete het volgende:
Het probleem van snooker vind ik toch wel dat het allemaal wat te lang duurt, dus ik snap wel waarom de aandacht in Europa wat terug aan het lopen is. Ik vind het ook geen sport waar je ff een framepje kijkt.
Naar de Crucible kan ik wel veel kijken, maar da heb ik ook wel genoeg gehad voor een lange tijd.
Andere wedstrijden die weleens op Eurosport worden uitgezonden kijk ik zelden tot nooit.
ja shit, nu ga ik er ook op lettenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef prinsrob het volgende:
dat constante gehoest mag er wel uit worden gefilterd...
Waarom Liang?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef TheGOAT het volgende:
Kijk altijd alleen als Ronnie speelt, of Liang Wenbo, anders zelden
Sluit ik mij bij aan, kijk ook alleen het WK. In de toekomst misschien wat meer als onze lokale speler doorbreekt.quote:
De mooiste wedstrijd is anders toch echt wel de finale Hendry White 18 - 17 in 1994.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef vivelafete het volgende:
Het probleem van snooker vind ik toch wel dat het allemaal wat te lang duurt, dus ik snap wel waarom de aandacht in Europa wat terug aan het lopen is. Ik vind het ook geen sport waar je ff een framepje kijkt.
Naar de Crucible kan ik wel veel kijken, maar da heb ik ook wel genoeg gehad voor een lange tijd.
Andere wedstrijden die weleens op Eurosport worden uitgezonden kijk ik zelden tot nooit.
Klopt, als Ronnie de overige 2 nog wint heeft hij al een mooie voorsprong.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef JohnDDD het volgende:
nog 2 vandaag, ze spelen er toch 9 vanavond?
Oh ok, vreemd.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef JohnDDD het volgende:
nog 2 vandaag, ze spelen er toch 9 vanavond?
Wel logisch, totaal 35 frames mogelijk, dus dan heb je gemiddeld bijna 9 frames per sessies als je 4 sessies wil. Als je vandaag er maar 16 speelt moet je er dan morgen nog 19 spelen, dat wordt wel erg veel.quote:
En morgen 2x9 of 8 en dan 10 in de laatste sessie?quote:
Kan een dure misser weer worden.quote:
Van 5 frames achterstand zie ik Carter niet snel terugkomen tegen O'Sullivan.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:27 schreef DeeBee het volgende:
BAM.
Nog even wat safety-play op het einde, maar toch frame voor Ronnie na die aardige break.
11-6 zou wel een dreun zijn voor Carter, belangrijk frame nu!
Hij heeft toch al vele jaren een begeleider?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:37 schreef prinsrob het volgende:
carter wordt dus gecoacht door ebdon, wordt o'sullivan gecoacht?
Ik denk dat hij het gevoel heeft dat hij wat moet forceren.......quote:
15.00 lijkt me?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef TheGOAT het volgende:
Morge weer 4 en 8 uur? kan dan niets zien, school tot 6 en dan naar huis met de trein en eten
Dan moet O'Sullivan wel alle 8 frames winnen vanmiddag.quote:
Het begint met "eens moet de eerste keer zijn"quote:Op maandag 7 mei 2012 09:58 schreef Modus het volgende:
Laten we hopen dat Ronnie nog een beetje in de flow zit vandaag. Carter liet toch zijn hoofd hangen gisteren tegen het einde van de sessie, en dat moet ie juist niet doen.
Maar ja, als je nog geen van de 11 wedstrijden tegen Ronnie ooit gewonnen hebt, knaagt dat heus wel ergens.
Gewoon BBC HD aanzetten?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:19 schreef remi1986 het volgende:
Heeft iemand een livestream straks? Eurosport zendt pas vanaf 16:15 uit.
Gezien zijn spel is het zeker geen verassing, sterker nog, hij is de gedoodverfde favoriet.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag gister pas dat het WK alweer bezig is.Wat gaat dat allemaal snel als je het neit intensief volgt. Is het een verrassing dat O'Sullivan in de finale staat?
staat genoeg op Youtube. Dan zal je zien dat het zeker geen verrassing isquote:Op maandag 7 mei 2012 13:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag gister pas dat het WK alweer bezig is.Wat gaat dat allemaal snel als je het neit intensief volgt. Is het een verrassing dat O'Sullivan in de finale staat?
Ja, ik ken O'Sullivan wel en vooral van die geniale 147 in 5.20 minuten, maar hij heeft de afgelopen jaren geen WK gewonnen. Ik zie net dat hij ook van Cater won toen hij in 2007/2008 won.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
staat genoeg op Youtube. Dan zal je zien dat het zeker geen verrassing is
2007 voor het laatst, maar puur qua aanleg en talent voor het snookeren is er geen betere. Zolang het in zijn hoofd maar goed zit, en hij er maar zin in heeft. Hij kan er wat dat betreft net zo makkelijk de eerste ronde tegen Ebdon knalhard afgaam, als dat hij het toernooi wint. Hij straalt tot op heden iets ongenaakbaars uit, en lijkt geen enkel moment echt in de problemen te komen. Zijn safety is voortreffelijk, en lijkt een goede balans te hebben tussen wel of niet een pot aannemen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik ken O'Sullivan wel en vooral van die geniale 147 in 5.20 minuten, maar hij heeft de afgelopen jaren toch geen WK gewonnen?
Ja, precies. Hij is ook degene voor wie ik altijd ben als ik snooker kijk (als hij meedoet). Maar ik was blij verrast dat hij weer in de finale staat. Inderdaad geweldig hoe hij speelt.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
2007 voor het laatst, maar puur qua aanleg en talent voor het snookeren is er geen betere. Zolang het in zijn hoofd maar goed zit, en hij er maar zin in heeft. Hij kan er wat dat betreft net zo makkelijk de eerste ronde tegen Ebdon knalhard afgaam, als dat hij het toernooi wint. Hij straalt tot op heden iets ongenaakbaars uit, en lijkt geen enkel moment echt in de problemen te komen. Zijn fafety is voortreffelijk, en lijkt een goede balans te hebben tussen wel of niet een pot aannemen.
Niet gewoon de meest getalenteerde?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:03 schreef Henno het volgende:
Ronnie O'Sullivan is 1 van de meest getalenteerde snookeraars ooit, [...]
Wie z'n neus?quote:
Wat gebeurde er?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef remi1986 het volgende:
o o o Ronnie wat doe je ?
gaat goed uiteindelijk .. omdat carter safety probeerde
Ronnie mistte een rode, waardoor zwart erin ging en de tafel open lag .. maar Carter koos voor een safety en er rolde weer een rode voor de pocket en de safety was slecht, waardoor Ronnie bij die rode konquote:
gaat door tot de kleuren, ben benieuwd ..quote:Op maandag 7 mei 2012 16:41 schreef Szura het volgende:
Daar weer een kans voor Carter, benieuwd na hoeveel shots ie het dit keer verneukt
yep .. walst erover. Eerste frame vandaag meteen century (101). Daarna was Carter niet meer in staat iets te doen.quote:
dit wordt 12e keer nietquote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef wdn het volgende:
O'Sullivan walst over Carter heen.
Het zou me verbazen als Carter ooit van O'Sullivan wint trouwens
Ach Söderling wist na een stuk of 14 verliespartijen ook van Federer te winnen. Bracht toen de reeks GS halve finales van Federer tot een eind.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef wdn het volgende:
O'Sullivan walst over Carter heen.
Het zou me verbazen als Carter ooit van O'Sullivan wint trouwens
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach Söderling wist na een stuk of 14 verliespartijen ook van Federer te winnen. Bracht toen de reeks GS halve finales van Federer tot een eind.
ow god, ze weten wel hoe ze de kijker moeten verwennenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:00 schreef Szura het volgende:
NOooooooooooooooooo beelden van de finale Ebdon - Dott op ES
Kans dat ze ooit nog een keer tegen elkaar spelen is nagenoeg 0quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach Söderling wist na een stuk of 14 verliespartijen ook van Federer te winnen. Bracht toen de reeks GS halve finales van Federer tot een eind.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:10 schreef Szura het volgende:
Dat moment van Allen en z'n witte bal blijft toch het beste
14-7 , het is tot de 18quote:Op maandag 7 mei 2012 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Hoeveel staat het nu en hoeveel frames moet Ronnie nog winnen?
Geweldig, bedankt.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:13 schreef mitt het volgende:
14-7
nog 4 frames moet Ronnie winnen. Nog 4 frames nu te gaan.
tot en met toch?quote:
Ja maar om het een beetje zinnig te houden moet hij toch echt 2 frames winnen nu.quote:
ja dat viel me vanmiddag ook al opquote:Op maandag 7 mei 2012 18:25 schreef mitt het volgende:
De bbc mijdt het decollete van Michaela wel erg opzichtig.
MichaelaTabb was een professioneel poolbiljarter.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:23 schreef Szura het volgende:
Zouden die referees nou zelf ook een behoorlijk potje kunnen snookeren?
Which do you think she'd prefer, the easy pink, or the tight brown?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:25 schreef mitt het volgende:
De bbc mijdt het decollete van Michaela wel erg opzichtig.
wtfquote:Op maandag 7 mei 2012 19:18 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Which do you think she'd prefer, the easy pink, or the tight brown?
8-1 misschien wel?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:53 schreef JohnDDD het volgende:
Hendry![]()
Ronnie gaat wel winnen hoor! no way dat Carter met 8-2 de laatste 10 frames wint!
ja dat wel idd!!! mark my words, om half 2 vannacht is Carter wereldkampioen met 18-17quote:
Neequote:Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja dat wel idd!!! mark my words, om half 2 vannacht is Carter wereldkampioen met 18-17
Oh, dacht dat het wat spannenders wasquote:Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef JohnDDD het volgende:
"Please dont shout out like that" tegen die gast die iets tegen Carter riep
"Give me the long black up in the corner"quote:
Ik heb ooit de finale Dott - Ebdon tot het einde afgekeken. Toen was het half 3 's nachts Nederlandse tijdquote:Op maandag 7 mei 2012 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee![]()
Niet weer een nachtsessie![]()
Die hebben we de laatste jaren al genoeg gehad
Waarom?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb ooit de finale Dott - Ebdon tot het einde afgekeken. Toen was het half 3 's nachts Nederlandse tijd
dat trek ik echt nietquote:Op maandag 7 mei 2012 21:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb ooit de finale Dott - Ebdon tot het einde afgekeken. Toen was het half 3 's nachts Nederlandse tijd
Dat vraag ik me nog altijd af, ik heb toen ook gekeken. Snap niet dat ik wakker kon blijven.quote:
Tja, dat was de tijd waarin ikzelf ook nog actief was en het idee had dat ik er ooit kon komen te staan. Een jaar later stapte ik over naar pool. En nu raak ik zelden nog de keu aanquote:
Je bedoelt dezequote:Op maandag 7 mei 2012 21:20 schreef Breach het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:52 schreef Bruce117 het volgende:
Graeme Dott - World Snooker Champion 2006
En dan de volgende ochtend besef je pas wat je gedaan hebt.. Als je om kwart voor 9 weer in college zitquote:
Dat heb ik nu al 3 US Open (tennis) finales op een rij gedaanquote:Op maandag 7 mei 2012 21:29 schreef Breach het volgende:
[..]
En dan de volgende ochtend besef je pas wat je gedaan hebt.. Als je om kwart voor 9 weer in college zit
Dit is denk ik mijn 17e finale, en ik ben 27! Ik ben op dezelfde leeftijd ongeveer toevallig in aanraking gekomen met Snooker, toen ik 11 was!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:34 schreef Breach het volgende:
Dit is trouwens mijn 14e WK-finale die ik kijk. Hetgeen ik toch een aardige prestatie vind, aangezien ik 25 ben
quote:
quote:
Knap voorspeld.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef JohnDDD het volgende:
beetje vies zoals ie z'n dochtertje kust,.... zo zou ik mijn neukertjes hooguit kussen tijdens een orgasme
Dat zijn rocketsquote:Op maandag 7 mei 2012 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Die voorgevel van Miss Ronnie is niet echt of lijkt dat maar zo?
Daar oefent hij zijn safeties op met zijn keuquote:
Dat issie ook. Kerel leeft van depressie naar depressie. Maar dat is inherent aan iemand die geniaal is.quote:
Hij zij juist dat het niet voorbij was, als ik het goed heb gehoord.quote:
Nou, valt wel mee hoor. Het was al een gelopen race toen ik dat postte.quote:
Mja. Hij doet het nu al een aantal jaar als MC, maar ik kan er niet aan wennen en dat zal ook wel nooit gaan gebeuren.quote:
Hmmm ik ben 42 en kan me in elk geval Ray Reardon nog herinneren.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:34 schreef Breach het volgende:
Dit is trouwens mijn 14e WK-finale die ik kijk. Hetgeen ik toch een aardige prestatie vind, aangezien ik 25 ben
En dan moet je wel naar China want daar zit het geld zagen we gisterenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef borisz het volgende:
9. http://en.wikipedia.org/w(...)ing_points_2011/2012
Overigens dit zijn de laatste jaren dat de OoM op punten werkt. Vanaf 2013/2014 gaan we over naar een geld ranking.
Mocht je alweer niet kijken?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:03 schreef mitt het volgende:
Heb niets kunnen zien, maar maakt me niet minder trots
Ronnie, wat een held
Hij kent blijkbaar de presentatrice niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat hebben dartsmeisjes met snooker te maken?
Ik dacht gelijk aan haar toen ik las Hazel met 'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat hebben dartsmeisjes met snooker te maken?
Eerder een Cougarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:37 schreef L3viathan het volgende:
Toch heeft die Michaela wel een mooie sappige rack.
Alleen haar hoofd is niet zo als ze lacht.
Ondanks deze twijfel wil ik haar toch classificeren als MILF.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:37 schreef L3viathan het volgende:
Toch heeft die Michaela wel een mooie sappige rack.
Alleen haar hoofd is niet zo als ze lacht.
Ondanks deze twijfel wil ik haar toch classificeren als MILF.
Ik vind 'r ook niks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |