Wat gebeurde er?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef remi1986 het volgende:
o o o Ronnie wat doe je ?
gaat goed uiteindelijk .. omdat carter safety probeerde
Ronnie mistte een rode, waardoor zwart erin ging en de tafel open lag .. maar Carter koos voor een safety en er rolde weer een rode voor de pocket en de safety was slecht, waardoor Ronnie bij die rode konquote:
gaat door tot de kleuren, ben benieuwd ..quote:Op maandag 7 mei 2012 16:41 schreef Szura het volgende:
Daar weer een kans voor Carter, benieuwd na hoeveel shots ie het dit keer verneukt
yep .. walst erover. Eerste frame vandaag meteen century (101). Daarna was Carter niet meer in staat iets te doen.quote:
dit wordt 12e keer nietquote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef wdn het volgende:
O'Sullivan walst over Carter heen.
Het zou me verbazen als Carter ooit van O'Sullivan wint trouwens
Ach Söderling wist na een stuk of 14 verliespartijen ook van Federer te winnen. Bracht toen de reeks GS halve finales van Federer tot een eind.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef wdn het volgende:
O'Sullivan walst over Carter heen.
Het zou me verbazen als Carter ooit van O'Sullivan wint trouwens
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach Söderling wist na een stuk of 14 verliespartijen ook van Federer te winnen. Bracht toen de reeks GS halve finales van Federer tot een eind.
ow god, ze weten wel hoe ze de kijker moeten verwennenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:00 schreef Szura het volgende:
NOooooooooooooooooo beelden van de finale Ebdon - Dott op ES
Kans dat ze ooit nog een keer tegen elkaar spelen is nagenoeg 0quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach Söderling wist na een stuk of 14 verliespartijen ook van Federer te winnen. Bracht toen de reeks GS halve finales van Federer tot een eind.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:10 schreef Szura het volgende:
Dat moment van Allen en z'n witte bal blijft toch het beste
14-7 , het is tot de 18quote:Op maandag 7 mei 2012 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Hoeveel staat het nu en hoeveel frames moet Ronnie nog winnen?
Geweldig, bedankt.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:13 schreef mitt het volgende:
14-7
nog 4 frames moet Ronnie winnen. Nog 4 frames nu te gaan.
tot en met toch?quote:
Ja maar om het een beetje zinnig te houden moet hij toch echt 2 frames winnen nu.quote:
ja dat viel me vanmiddag ook al opquote:Op maandag 7 mei 2012 18:25 schreef mitt het volgende:
De bbc mijdt het decollete van Michaela wel erg opzichtig.
MichaelaTabb was een professioneel poolbiljarter.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:23 schreef Szura het volgende:
Zouden die referees nou zelf ook een behoorlijk potje kunnen snookeren?
Which do you think she'd prefer, the easy pink, or the tight brown?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:25 schreef mitt het volgende:
De bbc mijdt het decollete van Michaela wel erg opzichtig.
wtfquote:Op maandag 7 mei 2012 19:18 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Which do you think she'd prefer, the easy pink, or the tight brown?
8-1 misschien wel?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:53 schreef JohnDDD het volgende:
Hendry![]()
Ronnie gaat wel winnen hoor! no way dat Carter met 8-2 de laatste 10 frames wint!
ja dat wel idd!!! mark my words, om half 2 vannacht is Carter wereldkampioen met 18-17quote:
Neequote:Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja dat wel idd!!! mark my words, om half 2 vannacht is Carter wereldkampioen met 18-17
Oh, dacht dat het wat spannenders wasquote:Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef JohnDDD het volgende:
"Please dont shout out like that" tegen die gast die iets tegen Carter riep
"Give me the long black up in the corner"quote:
Ik heb ooit de finale Dott - Ebdon tot het einde afgekeken. Toen was het half 3 's nachts Nederlandse tijdquote:Op maandag 7 mei 2012 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee![]()
Niet weer een nachtsessie![]()
Die hebben we de laatste jaren al genoeg gehad
Waarom?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb ooit de finale Dott - Ebdon tot het einde afgekeken. Toen was het half 3 's nachts Nederlandse tijd
dat trek ik echt nietquote:Op maandag 7 mei 2012 21:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb ooit de finale Dott - Ebdon tot het einde afgekeken. Toen was het half 3 's nachts Nederlandse tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |