Hij heeft toch al vele jaren een begeleider?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:37 schreef prinsrob het volgende:
carter wordt dus gecoacht door ebdon, wordt o'sullivan gecoacht?
Ik denk dat hij het gevoel heeft dat hij wat moet forceren.......quote:
15.00 lijkt me?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef TheGOAT het volgende:
Morge weer 4 en 8 uur? kan dan niets zien, school tot 6 en dan naar huis met de trein en eten
Dan moet O'Sullivan wel alle 8 frames winnen vanmiddag.quote:
Het begint met "eens moet de eerste keer zijn"quote:Op maandag 7 mei 2012 09:58 schreef Modus het volgende:
Laten we hopen dat Ronnie nog een beetje in de flow zit vandaag. Carter liet toch zijn hoofd hangen gisteren tegen het einde van de sessie, en dat moet ie juist niet doen.
Maar ja, als je nog geen van de 11 wedstrijden tegen Ronnie ooit gewonnen hebt, knaagt dat heus wel ergens.
Gewoon BBC HD aanzetten?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:19 schreef remi1986 het volgende:
Heeft iemand een livestream straks? Eurosport zendt pas vanaf 16:15 uit.
Gezien zijn spel is het zeker geen verassing, sterker nog, hij is de gedoodverfde favoriet.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag gister pas dat het WK alweer bezig is.Wat gaat dat allemaal snel als je het neit intensief volgt. Is het een verrassing dat O'Sullivan in de finale staat?
staat genoeg op Youtube. Dan zal je zien dat het zeker geen verrassing isquote:Op maandag 7 mei 2012 13:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag gister pas dat het WK alweer bezig is.Wat gaat dat allemaal snel als je het neit intensief volgt. Is het een verrassing dat O'Sullivan in de finale staat?
Ja, ik ken O'Sullivan wel en vooral van die geniale 147 in 5.20 minuten, maar hij heeft de afgelopen jaren geen WK gewonnen. Ik zie net dat hij ook van Cater won toen hij in 2007/2008 won.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
staat genoeg op Youtube. Dan zal je zien dat het zeker geen verrassing is
2007 voor het laatst, maar puur qua aanleg en talent voor het snookeren is er geen betere. Zolang het in zijn hoofd maar goed zit, en hij er maar zin in heeft. Hij kan er wat dat betreft net zo makkelijk de eerste ronde tegen Ebdon knalhard afgaam, als dat hij het toernooi wint. Hij straalt tot op heden iets ongenaakbaars uit, en lijkt geen enkel moment echt in de problemen te komen. Zijn safety is voortreffelijk, en lijkt een goede balans te hebben tussen wel of niet een pot aannemen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik ken O'Sullivan wel en vooral van die geniale 147 in 5.20 minuten, maar hij heeft de afgelopen jaren toch geen WK gewonnen?
Ja, precies. Hij is ook degene voor wie ik altijd ben als ik snooker kijk (als hij meedoet). Maar ik was blij verrast dat hij weer in de finale staat. Inderdaad geweldig hoe hij speelt.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
2007 voor het laatst, maar puur qua aanleg en talent voor het snookeren is er geen betere. Zolang het in zijn hoofd maar goed zit, en hij er maar zin in heeft. Hij kan er wat dat betreft net zo makkelijk de eerste ronde tegen Ebdon knalhard afgaam, als dat hij het toernooi wint. Hij straalt tot op heden iets ongenaakbaars uit, en lijkt geen enkel moment echt in de problemen te komen. Zijn fafety is voortreffelijk, en lijkt een goede balans te hebben tussen wel of niet een pot aannemen.
Niet gewoon de meest getalenteerde?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:03 schreef Henno het volgende:
Ronnie O'Sullivan is 1 van de meest getalenteerde snookeraars ooit, [...]
Wie z'n neus?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |