Ik weet niet of je hem hier gevonden hebt.quote:
Ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat stomme Vincent gaat winnen
Ik had een iets andere versie gevonden.. Maar thnxquote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem hier gevonden hebt.
Op de cd December van George Winston staat het. Samen met nog veel meer hele mooie nummers
Een V in PVV staat dus voor Vincent... Ook jonge blinde stemmers...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een groep jonge blinde stemmers lijkt het wel
WTFquote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een V in PVV staat dus voor Vincent... Ook jonge blinde stemmers...
whuttwitter:EENH00RN twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:13:42Mhhh ik vind het zo zielig al dat slechte commentaar op Raoul terwijl hij vet goed is en knap ja #teamvincent #tudb reageer retweet
Goed en knapquote:Op zondag 6 mei 2012 21:16 schreef roos85 het volgende:
whuttwitter:EENH00RN twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:13:42Mhhh ik vind het zo zielig al dat slechte commentaar op Raoul terwijl hij vet goed is en knap ja #teamvincent #tudb reageer retweet
![]()
Lees ff waarop ik commentaar geef, dan snap je het welquote:
Beide echt NIETquote:
Straks geen C1000-reclame meerquote:
Alsof RTL geen SMS-inkomsten wil hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef roos85 het volgende:
Beste allround team is dus gewoon Thom he.. Dan/jury zou hierin ook een stem moeten hebben..
Maar hij heeft wel gelijk..quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef BlaBlub het volgende:
Slim om jezelf als de underdog neer te zetten
Pcies... alle bakvissen stemmen Vincent... Dus de mensen die Thom willen laten winnen moeten wel stemmen...quote:
Thom en Issuebelle vergelijken....quote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ladies in control, klinkt als een Isabelle-mannenhatende-feministendans.
Vind ik nietquote:
Meer moet je ook niet verwachtenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef HalloLobbes het volgende:
Raoul als rekwisiet. Als wat...? Een boom?
twitter:kusnataliaxx twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:21:51WTF THOM IS EVHT GWN GEMEEN :S #TUDB reageer retweet
Ik hou van die mensen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef roos85 het volgende:
weer een bakvis tweet![]()
twitter:kusnataliaxx twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:21:51WTF THOM IS EVHT GWN GEMEEN :S #TUDB reageer retweet
Waar is SSB als je hem nodig hebtquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef roos85 het volgende:
weer een bakvis tweet![]()
ja een stem die telt voor 30% ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef roos85 het volgende:
Beste allround team is dus gewoon Thom he.. Dan/jury zou hierin ook een stem moeten hebben..
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is vast zijn vingervlugheid op zijn vriendin aan het beoefenen..
Omdat hij meer vertrouwen moet hebben in zn eigen kunnen en niet uitgaan van wat het publiek stemtquote:
Check post-historiequote:
Laat ze daarquote:
Dat ben ik wel met je eens, maar hij heeft wel gelijk dat mensen beter Vincent kennen, en dat hij erg populair is.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Omdat hij meer vertrouwen moet hebben in zn eigen kunnen en niet uitgaan van wat het publiek stemt
Dan zijn ze niet leukquote:
Ze moeten ook Dennis weer erbij halenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:27 schreef Pheno het volgende:
Elke week wil ik de presentatoren het zwijgen opleggen
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind al die topchefplaatjes ook wel een beetje suf hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat magquote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind al die topchefplaatjes ook wel een beetje suf hoor.
Dat is beter. Dan kan hij al preventief van Expeditie Robinson af. Dat ie daar ja op heeft gezegd na zijn eigen vertrek in die seriequote:
Dat ze hem überhaupt gevraagd hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is beter. Dan kan hij al preventief van Expeditie Robinson af. Dat ie daar ja op heeft gezegd na zijn eigen vertrek in die serie
Daar ben ik toentertijd zo op afgeknapt bij Dennis, zo jammerquote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is beter. Dan kan hij al preventief van Expeditie Robinson af. Dat ie daar ja op heeft gezegd na zijn eigen vertrek in die serie
Anquote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die man het hier wel goed doen. Die moeten ze samen met An van SYTYCD dit laten presenteren.
hij is niet irritantquote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die man het hier wel goed doen. Die moeten ze samen met An van SYTYCD dit laten presenteren.
Dat maakt me niet uit, maar hij was tenminste ook beetje fel richting de jury.. nu zijn het een stel gedweeen schaapjes die ja en amen zeggen...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja idd. Er is een speciale TopChef gedeelte op dit forum. Ik ga de TopChef Forum toch ook niet spammen met de koppen van Dan of Min Hee? (Alhoewel Min Hee's kop niet zou misstaan als chefkok van een Wokrestaurant)quote:
Geldkwestie of zoquote:
Sambal bij!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Ja idd. Er is een speciale TopChef gedeelte op dit forum. Ik ga de TopChef Forum toch ook niet spammen met de koppen van Dan of Min Hee? (Alhoewel Min Hee's kop niet zou misstaan als chefkok van een Wokrestaurant)
Je wilt nu echt geen Wok-grappen uitlokken....quote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Ja idd. Er is een speciale TopChef gedeelte op dit forum. Ik ga de TopChef Forum toch ook niet spammen met de koppen van Dan of Min Hee? (Alhoewel Min Hee's kop niet zou misstaan als chefkok van een Wokrestaurant)
Trots op zijn eerste baardharenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zie 'm daar aan z'n eigen nonsikje zitten plukken.
En al helemaal geen peer grappenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je wilt nu echt geen Wok-grappen uitlokken....
Die lezen we wel in die topics van topchef.quote:
Nee, dat gaat te verquote:
Nou, ik ben niet zo creatief en ik kom niet verder dan de eerder genoemde "Sambal Bai"quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je wilt nu echt geen Wok-grappen uitlokken....
Doe dan eens wat leuks met TUDBquote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die lezen we wel in die topics van topchef.
Hoezo? Ik kijk liever naar de dansen dan constant matige paints te makenquote:
Tijd terug deed een Chinese jongen mee met topchef die Quok heette, en dat sprak je uit als wok.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet zo creatief en ik kom niet verder dan de eerder genoemde "Sambal Bai"
Het zijn gifs en jpgs... Anders heb je ruzie met paulquote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kijk liever naar de dansen dan constant matige paints te maken
Genoeg tijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het zijn gifs en jpgs... Anders heb je ruzie met paulMaar wel tijd om hier te posten dan?
Niet alles uitleggenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tijd terug deed een Chinese jongen mee met topchef die Quok heette, en dat sprak je uit als wok.
+2quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan het nu dan weer over TUDB gaan? Topchef boeit me niet, daarom kijk ik het niet en zit ik niet in dat topic.
Als het dan een keer over TUDB gaat, graag... maar zo spannend is het niet...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan het nu dan weer over TUDB gaan? Topchef boeit me niet, daarom kijk ik het niet en zit ik niet in dat topic.
Spuit Raoul.quote:
Obvious troll is being obvious?quote:
+100quote:
Dan heb je Lieke nog niet gezien!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:38 schreef loezzzje het volgende:
Ik schakel net pas in. Wat is die broek van die presentator![]()
![]()
dat riep ik ook al maar gaat over topchefquote:Op zondag 6 mei 2012 21:38 schreef loezzzje het volgende:
Ik schakel net pas in. Wat is die broek van die presentator![]()
![]()
Is goed hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat wel, maar die magere ballet was dan ook echt supermatigquote:
Ik ook niet.quote:
Ik mag het niet zeggen, maar heb dat allang gedaanquote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang dat Vincent gaat winnen omdat het domme stemvolk dat veel makkelijker kan behappen dan de subtiliteit van Thom.
dat dus..quote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang dat Vincent gaat winnen omdat het domme stemvolk dat veel makkelijker kan behappen dan de subtiliteit van Thom.
Vorig jaar: Rinus verloren omdat huilie Tissuebellequote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
ja dat was wel om te huilenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wel, maar die magere ballet was dan ook echt supermatig
Issuebelle was WEL goedquote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar: Rinus verloren omdat huilie Tissuebelle
dan is een isabel fapperquote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar: Rinus verloren omdat huilie Tissuebelle
Inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het feit dat het fanvak ook niet fatsoenlijk kan luisteren naar commentaar zegt genoeg.
dat was echt een paasei pakquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond dat pakje van vorige week erger. Dat zag er echt niet uit.
Was dat carnavalding toch? Mja, ernstig. Alsof ze geen spiegel heeft.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond dat pakje van vorige week erger. Dat zag er echt niet uit.
Ik vraag me af hoe haar styliste door haar proeftijd heen is gekomen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was dat carnavalding toch? Mja, ernstig. Alsof ze geen spiegel heeft.
Jij schreef het, ik dacht het.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dit is geen danstherapie"
Eat that, Tissuebelle!
Je weet dat haar styliste haar zus is?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe haar styliste door haar proeftijd heen is gekomen.
Dat is haar zus, serieusquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat is haar zus...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mijn eigen posts hoorquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mijn eigen posts hoor.
twitter:mylifeasnine twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:44:05Ik haat thom nogsteeds, hoe durfte hij denden weg te halen uit team vincent. reageer retweet
plus dan is een vincent fapperquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef HalloLobbes het volgende:
Vincent gaat het denk ik winnen. Hij heeft al, bij het publiek bekende reputatie als hip hop dancer/choreograaf. Thom is een kei in ballet maar ballet spreekt jongelui veel minder aan. En aangezien veel jongelui kijken naar TUDB/SYTYCD, zal hoogstwaarschijnlijk ViVi winnen. Tenzij....
Mja, dat heb ik nu ook, al bijna tien jaar lang. Over zo'n twee weken jubileum!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mijn eigen posts hoor.
Tweet maar terug: nou, omdat hij Raoul "ik heb alle basis al" Boom wilde lozen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef roos85 het volgende:
twitter:mylifeasnine twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:44:05Ik haat thom nogsteeds, hoe durfte hij denden weg te halen uit team vincent. reageer retweet
Gefeli alvastquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik nu ook, al bijna tien jaar lang. Over zo'n twee weken jubileum!
True. En ze doen in zo'n finale al helemaal niets, al die malloten sms'en als een malle ongeacht of een battle goed is of niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die face-to-face battles wel het slechtste idee uit heel de show. Dat slaat echt nergens op, niemand heeft een idee waar ze eigenlijk mee bezig zijn, ballet leent zich niet voor battles.
Nooit wat van gemerkt. heb ik een tag?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gefeli alvastDan weet je ok wel dat mensen aardiger tegen je zijn door een bepaalde tag achter je naam
Een goede ballet choreo kan wel winnen... maar tegenover robot-vincent-hiphop-gedoe, nee niet... Helaasquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die face-to-face battles wel het slechtste idee uit heel de show. Dat slaat echt nergens op, niemand heeft een idee waar ze eigenlijk mee bezig zijn, ballet leent zich niet voor battles.
en dat een presentator aanwijzingen staat te geven maakt het er ook niet beter opquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
PR Games... En blauw (wel donker, dat dan weer welquote:
Maar het idee achter zo'n battle is toch dat het spontaan enzo moet zijn? Dat werkt niet met ballet.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een goede ballet choreo kan wel winnen... maar tegenover robot-vincent-hiphop-gedoe, nee niet... Helaas
Oh dat. Spannond. Ik ben geen moderator, dus ze zouden tegen de verkeerde aardig doen om zich in te likkenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
PR Games... En blauw (wel donker, dat dan weer wel)
Het was nooit de bedoeling om spontaan te zijn... Maar voorbereid... Dat was in het begin al heel duidelijk gemaakt door Dan...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het idee achter zo'n battle is toch dat het spontaan enzo moet zijn? Dat werkt niet met ballet.
dat is mijn idee ook, en zoals ik al eerder zei, een presentator die de battle aanstuurt werkt ook echt mee..quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het idee achter zo'n battle is toch dat het spontaan enzo moet zijn? Dat werkt niet met ballet.
Vertel dat de restquote:Op zondag 6 mei 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh dat. Spannond. Ik ben geen moderator, dus ze zouden tegen de verkeerde aardig doen om zich in te likken
EriKKKKKK Met de K van Kutmod.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vertel dat de restBlauw, rood, groen, paars... maakt mij niet uit
Ik rel toch wel als het moet, of ben aardig
Eric weet dat wel
Ok, sorry.... EriK... met K van Kutmod...quote:
ja de kans is groot dat je wintquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Burner82 het volgende:
Als je op landelijke TV je verhaal zo met een dans durft te vertellen, wetende dat je er veel mensen mee raakt... alleen maar goed
Was dat maar zo....quote:
Nog gecondoleerdquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi hoor.
Ik had vorige week nog een begrafenis.
Inderdaad, stomme trutquote:Op zondag 6 mei 2012 21:58 schreef BlaBlub het volgende:
Leuk hoor Lieke, haal ons even gelijk uit de sfeer van de dans met je geouwehoer
Mja, met haar opendeurmutsvragen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:58 schreef BlaBlub het volgende:
Leuk hoor Lieke, haal ons even gelijk uit de sfeer van de dans met je geouwehoer
ditquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi hoor.
Ik had vorige week nog een begrafenis.
ZOMG, ik ga het opnemen, zodat ik het altijd kan zien als ik opsta.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
oeh zometeen die ultimate battle!....
Ze moet maar een poosje naar Cat Deelay gaan kijken van SYTYCD USA!!quote:
Precies, even een verkeerde woordkeuze, kan gebeuren.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef livelink het volgende:
Hij verbeterde zichzelf direct, dus dat mag je hem niet kwalijk nemen.
Mooie emotie maakt het niet beter....quote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef livelink het volgende:
Hij verbeterde zichzelf direct, dus dat mag je hem niet kwalijk nemen.
Dan doe ik ook mee. Catquote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze moet maar een poosje naar Cat Deelay gaan kijken van SYTYCD USA!!
Catquote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze moet maar een poosje naar Cat Deelay gaan kijken van SYTYCD USA!!
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef Burner82 het volgende:
Mooi verhaal? mooi verhaal, Vincent??? Het is fucking de ergste pijn die je kunt hebben als kind![]()
![]()
Nou ja, in de ergste pijn zit vaak de grootste schoonheid. En wie van zijn kwelling kunst kan maken mag zichzelf een artiest noemenquote:
Vind ik wel.quote:
Lijkt me ookquote:Op zondag 6 mei 2012 22:03 schreef BlaBlub het volgende:
Thom kan toch gewoon Rinus aan het werk zetten?
Nee, ze rekken nog steeds met nietszeggende verhaaltjes.quote:
Klopt, maar degene die het wel raakt...boeit dat weinig hequote:Op zondag 6 mei 2012 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, in de ergste pijn zit vaak de grootste schoonheid. En wie van zijn kwelling kunst kan maken mag zichzelf een artiest noemen![]()
..
Welke van de drie?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef Michhas het volgende:
Iemand enig idee hoe het muziekstuk waar team Thom op danste heet?
Idd, die laatste dance battle gaat alles zeggen!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef Keroppi het volgende:
Nou ze moeten ook wel tijd hebben om om te kleden enzo he
that pussy is het niet deadquote:
Ik weet het niet zeker, maar het leek mij iets uit het requiem van Mozartquote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef Michhas het volgende:
No shitquote:
Ga ik zo even opzoeken.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar het leek mij iets uit het requiem van Mozart
Sarabande Handelquote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef Michhas het volgende:
Ohja, kon er niet opkomen.quote:
quote:
Ja he.. Emmy award waardigquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Pheno het volgende:
Nou, wat een battle. My gawd! Echt zo episch. DVD, Bluray, alles!
Oscar. En de epische Henk die op Mars wordt vergeven!quote:
niet haten op min heequote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef Burner82 het volgende:
Nee trut, het ligt niet aan de battle.... goed zo wannabe issubelle...
Verliezen?quote:
Ik denk dat ie gewoon een potje vingerverf heeft gevonden en niet in de gaten heeft gehad dat het aan zijn vingers zat na het maken van een tekening voor moederdag en hij het per ongeluk op zijn gezicht gesmeerd heeft.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef HalloLobbes het volgende:
Heeft ViVi naar Braveheart gekeken of zo? Of naar een MLB game? Of naar Maori's uit Nieuw Zeeland?
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef BananaPancake het volgende:
Ik vind lieke zo dom
Jaaaa Thom als je vader zou kijken is ie zeker heel trots!
Ze corrigeerde optijdquote:
Fabienne.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe heet die meid die in team Thom zit met die rode haren
ja vorig jaar ookquote:Op zondag 6 mei 2012 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan weet het al.. daarom zegt die dat
En al heel langquote:
Badumquote:
Memmenmevrouw.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe heet die meid die in team Thom zit met die rode haren
Allround in de V-formatie...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |