Een goede ballet choreo kan wel winnen... maar tegenover robot-vincent-hiphop-gedoe, nee niet... Helaasquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die face-to-face battles wel het slechtste idee uit heel de show. Dat slaat echt nergens op, niemand heeft een idee waar ze eigenlijk mee bezig zijn, ballet leent zich niet voor battles.
en dat een presentator aanwijzingen staat te geven maakt het er ook niet beter opquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die face-to-face battles wel het slechtste idee uit heel de show. Dat slaat echt nergens op, niemand heeft een idee waar ze eigenlijk mee bezig zijn, ballet leent zich niet voor battles.
PR Games... En blauw (wel donker, dat dan weer welquote:
Maar het idee achter zo'n battle is toch dat het spontaan enzo moet zijn? Dat werkt niet met ballet.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een goede ballet choreo kan wel winnen... maar tegenover robot-vincent-hiphop-gedoe, nee niet... Helaas
Oh dat. Spannond. Ik ben geen moderator, dus ze zouden tegen de verkeerde aardig doen om zich in te likkenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
PR Games... En blauw (wel donker, dat dan weer wel)
Het was nooit de bedoeling om spontaan te zijn... Maar voorbereid... Dat was in het begin al heel duidelijk gemaakt door Dan...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het idee achter zo'n battle is toch dat het spontaan enzo moet zijn? Dat werkt niet met ballet.
dat is mijn idee ook, en zoals ik al eerder zei, een presentator die de battle aanstuurt werkt ook echt mee..quote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het idee achter zo'n battle is toch dat het spontaan enzo moet zijn? Dat werkt niet met ballet.
Vertel dat de restquote:Op zondag 6 mei 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh dat. Spannond. Ik ben geen moderator, dus ze zouden tegen de verkeerde aardig doen om zich in te likken
EriKKKKKK Met de K van Kutmod.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vertel dat de restBlauw, rood, groen, paars... maakt mij niet uit
Ik rel toch wel als het moet, of ben aardig
Eric weet dat wel
Ok, sorry.... EriK... met K van Kutmod...quote:
ja de kans is groot dat je wintquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Burner82 het volgende:
Als je op landelijke TV je verhaal zo met een dans durft te vertellen, wetende dat je er veel mensen mee raakt... alleen maar goed
Was dat maar zo....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |