Ik weet niet of je hem hier gevonden hebt.quote:
Ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat stomme Vincent gaat winnen
Ik had een iets andere versie gevonden.. Maar thnxquote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem hier gevonden hebt.
Op de cd December van George Winston staat het. Samen met nog veel meer hele mooie nummers
Een V in PVV staat dus voor Vincent... Ook jonge blinde stemmers...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een groep jonge blinde stemmers lijkt het wel
WTFquote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een V in PVV staat dus voor Vincent... Ook jonge blinde stemmers...
whuttwitter:EENH00RN twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:13:42Mhhh ik vind het zo zielig al dat slechte commentaar op Raoul terwijl hij vet goed is en knap ja #teamvincent #tudb reageer retweet
Goed en knapquote:Op zondag 6 mei 2012 21:16 schreef roos85 het volgende:
whuttwitter:EENH00RN twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:13:42Mhhh ik vind het zo zielig al dat slechte commentaar op Raoul terwijl hij vet goed is en knap ja #teamvincent #tudb reageer retweet
![]()
Lees ff waarop ik commentaar geef, dan snap je het welquote:
Beide echt NIETquote:
Straks geen C1000-reclame meerquote:
Alsof RTL geen SMS-inkomsten wil hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef roos85 het volgende:
Beste allround team is dus gewoon Thom he.. Dan/jury zou hierin ook een stem moeten hebben..
Maar hij heeft wel gelijk..quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef BlaBlub het volgende:
Slim om jezelf als de underdog neer te zetten
Pcies... alle bakvissen stemmen Vincent... Dus de mensen die Thom willen laten winnen moeten wel stemmen...quote:
Thom en Issuebelle vergelijken....quote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ladies in control, klinkt als een Isabelle-mannenhatende-feministendans.
Vind ik nietquote:
Meer moet je ook niet verwachtenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef HalloLobbes het volgende:
Raoul als rekwisiet. Als wat...? Een boom?
twitter:kusnataliaxx twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:21:51WTF THOM IS EVHT GWN GEMEEN :S #TUDB reageer retweet
Ik hou van die mensen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef roos85 het volgende:
weer een bakvis tweet![]()
twitter:kusnataliaxx twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:21:51WTF THOM IS EVHT GWN GEMEEN :S #TUDB reageer retweet
Waar is SSB als je hem nodig hebtquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef roos85 het volgende:
weer een bakvis tweet![]()
ja een stem die telt voor 30% ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef roos85 het volgende:
Beste allround team is dus gewoon Thom he.. Dan/jury zou hierin ook een stem moeten hebben..
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is vast zijn vingervlugheid op zijn vriendin aan het beoefenen..
Omdat hij meer vertrouwen moet hebben in zn eigen kunnen en niet uitgaan van wat het publiek stemtquote:
Check post-historiequote:
Laat ze daarquote:
Dat ben ik wel met je eens, maar hij heeft wel gelijk dat mensen beter Vincent kennen, en dat hij erg populair is.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Omdat hij meer vertrouwen moet hebben in zn eigen kunnen en niet uitgaan van wat het publiek stemt
Dan zijn ze niet leukquote:
Ze moeten ook Dennis weer erbij halenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:27 schreef Pheno het volgende:
Elke week wil ik de presentatoren het zwijgen opleggen
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind al die topchefplaatjes ook wel een beetje suf hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat magquote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind al die topchefplaatjes ook wel een beetje suf hoor.
Dat is beter. Dan kan hij al preventief van Expeditie Robinson af. Dat ie daar ja op heeft gezegd na zijn eigen vertrek in die seriequote:
Dat ze hem überhaupt gevraagd hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is beter. Dan kan hij al preventief van Expeditie Robinson af. Dat ie daar ja op heeft gezegd na zijn eigen vertrek in die serie
Daar ben ik toentertijd zo op afgeknapt bij Dennis, zo jammerquote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is beter. Dan kan hij al preventief van Expeditie Robinson af. Dat ie daar ja op heeft gezegd na zijn eigen vertrek in die serie
Anquote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die man het hier wel goed doen. Die moeten ze samen met An van SYTYCD dit laten presenteren.
hij is niet irritantquote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die man het hier wel goed doen. Die moeten ze samen met An van SYTYCD dit laten presenteren.
Dat maakt me niet uit, maar hij was tenminste ook beetje fel richting de jury.. nu zijn het een stel gedweeen schaapjes die ja en amen zeggen...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja idd. Er is een speciale TopChef gedeelte op dit forum. Ik ga de TopChef Forum toch ook niet spammen met de koppen van Dan of Min Hee? (Alhoewel Min Hee's kop niet zou misstaan als chefkok van een Wokrestaurant)quote:
Geldkwestie of zoquote:
Sambal bij!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Ja idd. Er is een speciale TopChef gedeelte op dit forum. Ik ga de TopChef Forum toch ook niet spammen met de koppen van Dan of Min Hee? (Alhoewel Min Hee's kop niet zou misstaan als chefkok van een Wokrestaurant)
Je wilt nu echt geen Wok-grappen uitlokken....quote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Ja idd. Er is een speciale TopChef gedeelte op dit forum. Ik ga de TopChef Forum toch ook niet spammen met de koppen van Dan of Min Hee? (Alhoewel Min Hee's kop niet zou misstaan als chefkok van een Wokrestaurant)
Trots op zijn eerste baardharenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zie 'm daar aan z'n eigen nonsikje zitten plukken.
En al helemaal geen peer grappenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je wilt nu echt geen Wok-grappen uitlokken....
Die lezen we wel in die topics van topchef.quote:
Nee, dat gaat te verquote:
Nou, ik ben niet zo creatief en ik kom niet verder dan de eerder genoemde "Sambal Bai"quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je wilt nu echt geen Wok-grappen uitlokken....
Doe dan eens wat leuks met TUDBquote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die lezen we wel in die topics van topchef.
Hoezo? Ik kijk liever naar de dansen dan constant matige paints te makenquote:
Tijd terug deed een Chinese jongen mee met topchef die Quok heette, en dat sprak je uit als wok.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet zo creatief en ik kom niet verder dan de eerder genoemde "Sambal Bai"
Het zijn gifs en jpgs... Anders heb je ruzie met paulquote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kijk liever naar de dansen dan constant matige paints te maken
Genoeg tijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het zijn gifs en jpgs... Anders heb je ruzie met paulMaar wel tijd om hier te posten dan?
Niet alles uitleggenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tijd terug deed een Chinese jongen mee met topchef die Quok heette, en dat sprak je uit als wok.
+2quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan het nu dan weer over TUDB gaan? Topchef boeit me niet, daarom kijk ik het niet en zit ik niet in dat topic.
Als het dan een keer over TUDB gaat, graag... maar zo spannend is het niet...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan het nu dan weer over TUDB gaan? Topchef boeit me niet, daarom kijk ik het niet en zit ik niet in dat topic.
Spuit Raoul.quote:
Obvious troll is being obvious?quote:
+100quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |