Dat ben ik wel met je eens, maar hij heeft wel gelijk dat mensen beter Vincent kennen, en dat hij erg populair is.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Omdat hij meer vertrouwen moet hebben in zn eigen kunnen en niet uitgaan van wat het publiek stemt
Dan zijn ze niet leukquote:
Ze moeten ook Dennis weer erbij halenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:27 schreef Pheno het volgende:
Elke week wil ik de presentatoren het zwijgen opleggen
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind al die topchefplaatjes ook wel een beetje suf hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat magquote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind al die topchefplaatjes ook wel een beetje suf hoor.
Dat is beter. Dan kan hij al preventief van Expeditie Robinson af. Dat ie daar ja op heeft gezegd na zijn eigen vertrek in die seriequote:
Dat ze hem überhaupt gevraagd hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is beter. Dan kan hij al preventief van Expeditie Robinson af. Dat ie daar ja op heeft gezegd na zijn eigen vertrek in die serie
Daar ben ik toentertijd zo op afgeknapt bij Dennis, zo jammerquote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is beter. Dan kan hij al preventief van Expeditie Robinson af. Dat ie daar ja op heeft gezegd na zijn eigen vertrek in die serie
Anquote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die man het hier wel goed doen. Die moeten ze samen met An van SYTYCD dit laten presenteren.
hij is niet irritantquote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die man het hier wel goed doen. Die moeten ze samen met An van SYTYCD dit laten presenteren.
Dat maakt me niet uit, maar hij was tenminste ook beetje fel richting de jury.. nu zijn het een stel gedweeen schaapjes die ja en amen zeggen...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja idd. Er is een speciale TopChef gedeelte op dit forum. Ik ga de TopChef Forum toch ook niet spammen met de koppen van Dan of Min Hee? (Alhoewel Min Hee's kop niet zou misstaan als chefkok van een Wokrestaurant)quote:
Geldkwestie of zoquote:
Sambal bij!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Ja idd. Er is een speciale TopChef gedeelte op dit forum. Ik ga de TopChef Forum toch ook niet spammen met de koppen van Dan of Min Hee? (Alhoewel Min Hee's kop niet zou misstaan als chefkok van een Wokrestaurant)
Je wilt nu echt geen Wok-grappen uitlokken....quote:Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Ja idd. Er is een speciale TopChef gedeelte op dit forum. Ik ga de TopChef Forum toch ook niet spammen met de koppen van Dan of Min Hee? (Alhoewel Min Hee's kop niet zou misstaan als chefkok van een Wokrestaurant)
Trots op zijn eerste baardharenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zie 'm daar aan z'n eigen nonsikje zitten plukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |