Same here. Maar ik ga zometeen maar weer eens even een stukje wielrennen, is goed voor mequote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook eet verslaving, serieus. Heb altijd honger/trek.
Ik werk alles naar binnen, mijn lichaam kan het gelukkig wel aan.
In het weekend ongezonde meuk als kapsalon en patat enzo. Doordeweeks maak ik het goed door gezond te eten
Ik ga serieus dood dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Dientje12 het volgende:
neem mee naar je werk 3 broodjes pindakaas en 2 flesjes ranja en teer hier heel de dag op..
Top!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook eet verslaving, serieus. Heb altijd honger/trek.
Ik werk alles naar binnen, mijn lichaam kan het gelukkig wel aan.
In het weekend ongezonde meuk als kapsalon en patat enzo. Doordeweeks maak ik het goed door gezond te eten
Als ik goed ontbijt (waar het heel vaak aan schort) toch echt wel 8 boterhammen en 4 blikjes drinken. 2 appels er bij en 3 van die dingen met sultana'squote:
easyquote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Dientje12 het volgende:
neem mee naar je werk 3 broodjes pindakaas en 2 flesjes ranja en teer hier heel de dag op..
maar je maag word er niet vol van, meestal als je te weinig eet en te veel inspant voel je je lichtjes en ga je bibberenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
2 flessen frisdrank is best veel energie anders.
8 boterhammen in een keer of heel de dagquote:Op zondag 6 mei 2012 16:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik goed ontbijt (waar het heel vaak aan schort) toch echt wel 8 boterhammen en 4 blikjes drinken. 2 appels er bij en 3 van die dingen met sultana's
majo is ook niet perse ongezond ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik eet graag 2 boterhammen met 2 plakken vleesbeleg er tussen in. Is dit ongezond?
Nee hoor. Ik doe er ook altijd veel meer vlees op dan vroeger .quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik eet graag 2 boterhammen met 2 plakken vleesbeleg er tussen in. Is dit ongezond?
Neeman, dat is weinig. Ik doe altijd superveel beleg tussen mn broodje.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Meestal in 2 delen, 6 en dan 2quote:Op zondag 6 mei 2012 16:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
8 boterhammen in een keer of heel de dag
Ik neem 's ochtends 1, neem 3 mee naar werk en ja koekjes was ik vergeten en 2 flesjes drinken
ik heb smiddags altijd hongerquote:Op zondag 6 mei 2012 16:15 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb overdag en 's morgens nooit honger, 's avonds dan weer wel.
Ik krijg 'sochtends niet eens iets door m'n keelquote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Robophatt het volgende:
Ik kan ECHT niet zonder ontbijt. Als ik 's ochtends niet eet ben ik gewoon niet opgestart ofzo
moet je meer eten rond je 12 uur lunchquote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb smiddags altijd hongerfucking vreetbuien.
Nja ik zit snel vol, dus ik eet heel weinig, verdeeld over veel periode's op een dag.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
moet je meer eten rond je 12 uur lunchvolkoren shit, banaan, anything.
friturenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef ChocolateJesus. het volgende:
ik heb midden in de nacht altijd honger
Herkenbaarquote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb smiddags altijd hongerfucking vreetbuien.
Ja veel mensen hebben dat... Ik word gewoon wakker met honger. Eerste wat ik doe is eten.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik krijg 'sochtends niet eens iets door m'n keelPas na 09;00
Probeer kwark of Brinta eens.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik krijg 'sochtends niet eens iets door m'n keelPas na 09;00
Dit meen je niet?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
mijn zusje gaat naar het werk met de auto, terwijl haar werk maar 250 meter lopen is ofzo__
Kwark heb ik teveel van gehad, dat lust ik nu niet meer. En brinta duurt altijd zo lang om te maken bij mijquote:
Nu moet ik echt weer dat topic vinden met de handleiding om breezers te neukenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Monopoly het volgende:
Leuke Breezah-profielen-sites.
Dit topic, die topicwending
Kwak is ook gezond en dan vooral als de eigenaar van de kwak ook gezond eet.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kwak heb ik teveel van gehad, dat lust ik nu niet meer. En brinta duurt altijd zo lang om te maken bij mijwant ik wil het hard hebben. Als ik ontbijt is het gewoon ontbijtschelpjes met melk.
Jawel, dit heeft net plaats gevonden..quote:
Godverdomme, ik had het net ge-editquote:Op zondag 6 mei 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kwak is ook gezond en dan vooral als de eigenaar van de kwak ook gezond eet.
Te laat.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Godverdomme, ik had het net ge-edit
mag ik lekker aan je kin kriebelen?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
Wow, ik heb mijzelf net echt goed geschoren onder de douche. Mijn face is nu echt smooth.
Als het zou regenen kan ik het begrijpen. Maar met dit weer?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, dit heeft net plaats gevonden..
Me zusje pakt de sleutels, loopt de deur uit ik hoor de auto starten, hoor me moeder mopperen van ''gaat dat wicht met de auto terwijl ze ook lopen kan''
Rot op.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:25 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
mag ik lekker aan je kin kriebelen?
Oh ik dacht je piemeltje.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
Wow, ik heb mijzelf net echt goed geschoren onder de douche. Mijn face is nu echt smooth.
Ja, dat dacht ik ook, ik heb daar ook gewerkt en ging altijd met scooter erheen maar dat was omdat ik met me eigen scooter bezorgdequote:Op zondag 6 mei 2012 16:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het zou regenen kan ik het begrijpen. Maar met dit weer?
die grap bij jackassquote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Scheer je schaamhaar af, pak lijm en plak het op je gezicht.
dat zeg ik ook altijdquote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pizza bezorger?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, ik heb daar ook gewerkt en ging altijd met scooter erheen maar dat was omdat ik met me eigen scooter bezorgde
Dat deden vikingen ook altijd, maar dan niet voor de swag, maar omdat het gewoon koud wasquote:Op zondag 6 mei 2012 16:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh. Dat laat ik groeien tot ik er een vlecht in kan doen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh. Dat laat ik groeien tot ik er een vlecht in kan doen.
in je piemeltje?quote:
Gefeliciteerd met de voorrondes Champions League, en dit zeg ik als Ajacied zijnde.quote:
ik kan allesquote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat? sinds wanneer heb jij de mogelijkheid die PI te gebruiken?
De winter komt er weer aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat deden vikingen ook altijd, maar dan niet voor de swag, maar omdat het gewoon koud was
nu je het zegt, het duurt natuurlijk wel lang om het zo lang te krijgen, dus ja moet je nu alvast beginnen met laten groeien.quote:
Ja daarom. Ik laat het alvast weer groeien tegen de kou.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nu je het zegt, het duurt natuurlijk wel lang om het zo lang te krijgen, dus ja moet je nu alvast beginnen met laten groeien.
Meh, ik vind luchtigheid toch wel lekkerder.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik laat het alvast weer groeien tegen de kou.
In de zomer is hij met al die warmte toch langer en komt hij wel uit het bos.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meh, ik vind luchtigheid toch wel lekkerder.
Maar dat kriebelt zo aan de schachtquote:Op zondag 6 mei 2012 16:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
In de zomer is hij met al die warmte toch langer en komt hij wel uit het bos.
gezonde snacks dan, om 3 uur zoveel fruit als je opkunt. jij bent trouwens niet dik toch.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja ik zit snel vol, dus ik eet heel weinig, verdeeld over veel periode's op een dag.
maandagvreesquote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Monopoly het volgende:
Het is dat ik morgen weer moet werken anders zou ik flink aan het bier gaan nu
Hoelaat moet je weer?quote:
Ik word nog gebelt..quote:
Jawel.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezonde snacks dan, om 3 uur zoveel fruit als je opkunt. jij bent trouwens niet dik toch.
11 uurtjes, alleen venlo?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik pas om 12 uur, maar wel tot 23.00Op en neer naar Venlo en wat rangeer werk.
Sick life.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik word nog gebelt..
Ik was vannacht om 5 uur gaan slapen werd ik om 8 uur gebeld of ik al onderweg was
Ik was vrij, want me baas rijdt nu op me wagen, tfoe gaan ze mij bellen
oh rustig aanquote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja op en neer, met voor en na wat rangeer werk en tanken enzo
Dit nummerquote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister nog altijd naar Samson & Gert liedjes.
Ongeveer.quote:
ah dat kan wel. randje.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vraag de mensen die me gemeet hebben danbmi is 25.
Ik heb ook een bmi van 25quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vraag de mensen die me gemeet hebben danbmi is 25.
Mager zijn is erger dan dik zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Trollscience het volgende:
Ach ja het is jouw probleem he, ik geloof niet dat er iemand naast jezelf is die je dik vindt. Het is m maar wat je jezelf aanpraat.
Deze man weet hetquote:
Maar je hebt nu geen werk enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar je hebt nu geen werk enzoDat zit goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Dat weet ik, ik bedoel alleen maar te zeggen, dat het wel meevaltquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar jou staat het, ook is spiermassa zwaarder dan vetmassa.
Yep.quote:
Ik moet nog wachten, was iets te laat met inleverenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kreeg em vorige week binnen. 238 euro_
Ja. Zuigt wel.quote:
Nee, ik bedoel ook dat formulier. Dat geld moet ik nog ontvangenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten, was iets te laat met inleveren
Gewoon rauwe eieren en je leven leiden met een jaren 80 opzweep muziek er onder. Dan trappen rennen en je bent binnen 5 minuten gespierd als één baasquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Zuigt wel.
Als mensen dik zijn krijgen ze dit niet snel te horen omdat mensen die dat zeggen dan meteen beledigen.
Ik krijg vaak te horen dat ik meer moet gaan eten en dan vooral McDonalds en zo. Dat is volgens mij wel het stomste wat je kan doen als je mager bent.
Ik was vroeger ook vet dun, dat zeiden ze ook altijd tegen mij ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Zuigt wel.
Als mensen dik zijn krijgen ze dit niet snel te horen omdat mensen die dat zeggen dan meteen beledigen.
Ik krijg vaak te horen dat ik meer moet gaan eten en dan vooral McDonalds en zo. Dat is volgens mij wel het stomste wat je kan doen als je mager bent.
Mensen die zeggen dat je meer moet eten, en dan vette hap aan je voorstellen omdat ze zelf dik zijn, voor hun is het een droomquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Zuigt wel.
Dat is ook ontzettend dom om te doenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Zuigt wel.
Dit dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef monkyyy het volgende:
Ook de aderen van een slank persoon kunnen dicht slibben.
Ik krijg bij dit soort shit altijd zo'n gek gevoel in me hoofdquote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef monkyyy het volgende:
Ook de aderen van een slank persoon kunnen dicht slibben.
Die neger van Draadstaal toch?quote:
Okeoke. Meningen verschillen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik bedoel alleen maar te zeggen, dat het wel meevalt. Ook bij jou.
Ik eet tegenwoordig wel veel eieren en eet elke ochtend een bak Brinta en eindig de dag met een bak kwark. Ook veel bananen gaan erin en veel liters melk.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon rauwe eieren en je leven leiden met een jaren 80 opzweep muziek er onder. Dan trappen rennen en je bent binnen 5 minuten gespierd als één baas
Dat is gaar inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Zuigt wel.
vet geeft wel ontzettend veel energie ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:57 schreef Dimens het volgende:
"Ja je moet meer vet eten."
Alsof je alleen van vet aankomt.
Precies.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef Trollscience het volgende:
Waarom praten mensen dat elkaar aan eigenlijk? Als jij je er toch goed bij voelt dan leef je toch zo.
ITS MY REBIRTHHquote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef Monopoly het volgende:
I WAS KNOCKED DOWN
FACE TO THE GROUND
THE DARK AROUND ME
HELD ME CAPTIVE
GOT TO FIND MY WAY
small world after all ! heb je pakketjes meegekregen voor ze?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had vrijdag iets geks..
Ik moest leveren aan een boot met een filipijnse kapitein die vertelde dat die vaak van delfzijl vaart naar noorwegen, ik zei oh daar ben ik geboren, vraagt die of ik zo'n aziatische shop daar ken, en die kende en ik vroeg of hij die mensen goed kende en dat was zo, vet raar dus heb aan de bemanning gevraagd of ze de groeten wouden doen van de neef van mijn neefje
Connecties
Dat heb ik niet echt nodig. Laatst had ik het er met mijn neef over en die lijkt best wel erg op mij. Hij was ook altijd vrij mager tot hij 18 werd en hij heeft ADHD. Volgens hem zou het kunnen dat ik ook ADHD heb omdat ik ook niet echt stil kan zitten.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vet geeft wel ontzettend veel energie ja.
ja, die wiet uit de filipijnen is goed te verkopenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
small world after all ! heb je pakketjes meegekregen voor ze?
Hosselaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja, die wiet uit de filipijnen is goed te verkopen
Ik voel mij er niet goed bij als mensen het zeggen. En vrijwel altijd zeggen mensen er iets van. Ik weet ook wel dat ik mager ben en ik eet meer dan een mens gemiddeld eet, daar kan het dus niet aan liggen. Maar men moet het er nu eenmaal inwrijven dat ik mager ben om vervolgens te zeggen dat ik vaker naar de McDonalds moet gaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef Trollscience het volgende:
Waarom praten mensen dat elkaar aan eigenlijk? Als jij je er toch goed bij voelt dan leef je toch zo.
Idioot, je gaat toch ook niet tegen een dik iemand zeggen dat hij maar naar de sportschool moet gaan en minder vet moet etenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik voel mij er niet goed bij als mensen het zeggen. En vrijwel altijd zeggen mensen er iets van. Ik weet ook wel dat ik mager ben en ik eet meer dan een mens gemiddeld eet, daar kan het dus niet aan liggen. Maar men moet het er nu eenmaal inwrijven dat ik mager ben om vervolgens te zeggen dat ik vaker naar de McDonalds moet gaan.
Lekker laten praten dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik voel mij er niet goed bij als mensen het zeggen. En vrijwel altijd zeggen mensen er iets van. Ik weet ook wel dat ik mager ben en ik eet meer dan een mens gemiddeld eet, daar kan het dus niet aan liggen. Maar men moet het er nu eenmaal inwrijven dat ik mager ben om vervolgens te zeggen dat ik vaker naar de McDonalds moet gaan.
niet?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Idioot, je gaat toch ook niet tegen een dik iemand zeggen dat hij maar naar de sportschool moet gaan en minder vet moet eten
Je moet ze laten praten, maar er gewoon geen fuck om gevenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn het meestal dikke mensen die dit zeggen?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Maar je bent wel meteen onzeker over je uiterlijk.
Neuh, het zijn mensen van alle soorten en maten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zijn het meestal dikke mensen die dit zeggen?
Toch wel vreemd hequote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Idioot, je gaat toch ook niet tegen een dik iemand zeggen dat hij maar naar de sportschool moet gaan en minder vet moet eten
Mij word ook altijd gezegd meer te moeten gaan etenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh, het zijn mensen van alle soorten en maten.
Dat wel inderdaad, gewoon een dikke huid opbouwen, dan heb je er minder snel last van.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Maar je bent wel meteen onzeker over je uiterlijk.
Heb je trouwens nou al een keer wiet durven kopen?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:10 schreef monkyyy het volgende:
Whose been smokin up all your weed
SCUMBAG STEVE SCUMBAG STEVE
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:11 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon ergens op een afgelegen eiland gaan wonen waar niemand je lastig valt.
Nope.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je trouwens nou al een keer wiet durven kopen?
Straks hebbie een pasje nodig
Dikke mensen kunnen er meestal ook niks aan doenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toch wel vreemd he
Dunne mensen met een snelle spijsvertering die meer dan genoeg eten, worden er steeds aan herinnerd terwijl ze er niks aan kunnen doen en dikke mensen die zich elke dag voldouwen met rotzooi, beginnen al te janken bij de eerste opmerking terwijl dit gewoon hun eigen keuze is geweest. Mja, zal wel aan het denkbeeld van onze huidige maatschappij liggen. Dunne mensen zijn blijkbaar altijd gezond in de ogen van de meesten.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dikke mensen kunnen er meestal ook niks aan doenJa, meer bewegen. Maar dunne mensen kunnen ook gewoon een goed voedingspatroon ontwikkelen om aan te komen.
Ik heb eens gehad dat een meid met overgewicht erover begon dat ik dun was. Toen zei ik tegen haar dat ze haar bek moest houden met haar jaloerse en vadsige lichaam.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toch wel vreemd he
Dunne mensen met een snelle spijsvertering die meer dan genoeg eten, worden er steeds aan herinnerd terwijl ze er niks aan kunnen doen en dikke mensen die zich elke dag voldouwen met rotzooi, beginnen al te janken bij de eerste opmerking terwijl dit gewoon hun eigen keuze is geweest. Mja, zal wel aan het denkbeeld van onze huidige maatschappij liggen. Dunne mensen zijn blijkbaar altijd gezond in de ogen van de meesten.
[..]
Dikke mensen kunnen er meestal ook niks aan doenJa, meer bewegen.
Sommigen wel inderdaad, maar daar had ik het niet overquote:Maar dunne mensen kunnen ook gewoon een goed voedingspatroon ontwikkelen om aan te komen.
Waar gaat het over?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Wie helpt mee aan één bazige OP voor een mooi topic
Niet iedereen doet dat droeftoeterquote:Op zondag 6 mei 2012 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..].
Het feit dat ze elke dag vette zooi in hun mik douwen heeft er helemaal niks mee te maken inderdaad.
[..]
Sommigen wel inderdaad, maar daar had ik het niet over.
Hangt er vanaf. Waar heb je hulp bij nodig?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Wie helpt mee aan één bazige OP voor een mooi topic
Ik had het ook niet over de mensen die er niks aan kunnen doen. Begrijpend lezen is een vak tegenwoordig.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet iedereen doet dat droeftoetersommige mensen eten gewoon normaal en komen gewoon extra aan.
sommige dikke mensen ja, maar iedereen die dun is moet gewoon meer gaan etenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet iedereen doet dat droeftoetersommige mensen eten gewoon normaal en komen gewoon extra aan.
Ja. Maar dat zeg ik helemaal niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sommige dikke mensen ja, maar iedereen die dun is moet gewoon meer gaan etenbeetje hypocriet vind je niet?
Heb je uberhaupt wel de posts van Dimens gelezen?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zeg ik helemaal niet.
Dikke mensen en dunne mensen moeten, als ze niet tevreden zijn met hun lichaam, niet gaan huilen maar een goed voedingspatroon ontwikkelen.
Ik heb het toch niet over Dimens of wel dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel de posts van Dimens gelezen?Hij heeft er toch geen probleem mee, maar mensen confronteren hem er constant mee.
[..]
Dikke mensen kunnen er meestal ook niks aan doenJa, meer bewegen. Maar dunne mensen kunnen ook gewoon een goed voedingspatroon ontwikkelen om aan te komen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sommige dikke mensen ja, maar iedereen die dun is moet gewoon meer gaan etenbeetje hypocriet vind je niet?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dikke mensen en dunne mensen moeten, als ze niet tevreden zijn met hun lichaam, niet gaan huilen maar een goed voedingspatroon ontwikkelen.
Dat begrijp ik ook niet echt volgens mij hoefden ze er niet echt meer voor te betalenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hahahah kneusHeinrich Himmler, leider van de SS, wou in Auschwitz een bordeel laten maken.
Sneu ventje
Baas toch.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hahahah kneusHeinrich Himmler, leider van de SS, wou in Auschwitz een bordeel laten maken.
Sneu ventje
Nee, maar het oorspronkelijke onderwerp was dat mensen je aanspreken op je postuur. Dat jij dan hier over begint vind ik wel apart.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over Dimens of wel dan?_______
Mwah. Genoeg dikke mensen meegemaakt die zeggen dat ze er niets aan kunnen doen dat ze dik zijn. Maar ondertussen eten ze wel ongezond. Zo slaan de meesten het ontbijt over om vervolgens met lunch meteen aan de vette hap gaan, de hele dag door tussendoortjes eten, bij het avond eten geen groenten eten maar alleen het vlees om vervolgens na het eten nog honger te hebben en nog even een tweede ijsje te nemen en 's avonds ook nog eens een zak chips open trekken. En het dan raar vinden dat ze aankomen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het onderwerp veranderde. Ik wou alleen mijn punt maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, maar het oorspronkelijke onderwerp was dat mensen je aanspreken op je postuur. Dat jij dan hier over begint vind ik wel apart.
Klopt, dat zijn dan ook debielen. Daar heb ik het ook niet over. ik heb het over mensen die een soort van aandoening hebben waar ze niks aan kunnen doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mwah. Genoeg dikke mensen meegemaakt die zeggen dat ze er niets aan kunnen doen dat ze dik zijn. Maar ondertussen eten ze wel ongezond. Zo slaan de meesten het ontbijt over om vervolgens met lunch meteen aan de vette hap gaan, de hele dag door tussendoortjes eten, bij het avond eten geen groenten eten maar alleen het vlees om vervolgens na het eten nog honger te hebben en nog even een tweede ijsje te nemen en 's avonds ook nog eens een zak chips open trekken. En het dan raar vinden dat ze aankomen.
En dan gaan ze naar de sportschool toe, pakken ze de auto, de bus of de scooter in plaats van gezond op de fiets te gaan. En na de sportschool even langs de McDonalds gaan want ze hebben zo'n honger. Daar komen meteen weer kilo's bij.![]()
En die light producten. Wat een troep ben je dan aan het innemen. Dat dat nog niet verboden is zeg.
Ik vat je punt even samen:quote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het onderwerp veranderde. Ik wou alleen mijn punt maken.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vat je punt even samen:
Mensen die dik zijn hebben daar absoluut geen schuld aan; dat is erfelijk etc. Echter, mensen die mager zijn moeten maar hun eetpatroon veranderen.
Mensen die ondergewicht en overgewicht hebben zonder dat ze het expres doen hebben daar geen schuld aan. Toch kunnen zij naar een dietist gaan en een goed voedingspatroon ontwikkelen als ze er last van hebben.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel over zo'n 90% van de mensen met overgewicht die zo is. Ik ken er maar een paar waar het echt een aandoening is dat ze te dik zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn dan ook debielen. Daar heb ik het ook niet over. ik heb het over mensen die een soort van aandoening hebben waar ze niks aan kunnen doen.
quote:
[..]
'kunnen ook gewoon'quote:
Ook een heerlijk voorbeeld trouwens. Een dik meisje dat ik kende, gooide het op het schildklier en dat ze aan de pil was gegaan. Heel ziekenhuis-onderzoek later bleek gewoon dat het niet daar aan lag, maar gewoon aan teveel eten en te zuipenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel over zo'n 90% van de mensen met overgewicht die zo is. Ik ken er maar een paar waar het echt een aandoening is dat ze te dik zijn.
als je mager bent, is het moeilijker om aan te komen dan als je dik bent om af te vallen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef Bieks het volgende:
het is toch algemeen bekend dat het veel makkelijker is om aan te komen dan af te vallen? Tenzij je echt een opperbiekse stofwisseling hebt ofzo..
Nee, dat is een andere zin, dus dat heeft dan geen betrekking meer op elkaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'kunnen ook gewoon'
Dunne mensen kunnen ook ( net als dikke mensen ) een goed voedingspatroon ontwikkelen.
coban. wijsheid in een dopjequote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef coban het volgende:
Het is toch gewoon voor ieder persoon anders? Hoe kun je nou zoiets in het algemeen zeggen wat nou makkelijker of moeilijker is?
ja ook goed, me dag kan nu al niet meer stukquote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef coban het volgende:
pz ik kan niet wachten met versturen![]()
: @:@:@
dientje man goed toch met jou dan
Ik snap het niet eens meerquote:Op zondag 6 mei 2012 17:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, deze discussie gaat nergens meer over
eigenlijk wel ja, dat is iets heel speciaals namelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 17:33 schreef Dientje12 het volgende:
coban, ik had gister een dm van mk gekregen u jelly?
naja ik was degene die als eerste moest sturenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:33 schreef coban het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, dat is iets heel speciaals namelijk
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
naja ik was degene die als eerste moest sturen
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:36 schreef coban het volgende:
OMG dientje OMGGGGGGGGGG jouw sig hahahahahaha dat wordt zooo verkeerd begrepen door iedereenhahahhaha ik zie het nu pas
ik bedoel natuurlijk high worden met jou
Ik eet daar de helft niet eens van.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:36 schreef Dimens het volgende:
Ik begin de ochtend met een bak Brinta en een of twee glazen melk. Ligt eraan hoeveel tijd ik nog heb maar meestal twee glazen. Daarna eet ik een banaan of een appel.
Dan eet ik of twee eieren of drink ik een liter melk. Ligt eraan of ik moet werken of niet. Met lunch eet ik nog eens 4 tot 8 boterhammen met vlees, kaas, ei, tomaat, komkommer, sla of een combinatie daarvan. Dan drink ik nog wat van de liter melk die ik had of drink ik weer een halve liter melk.
's Middags eet ik niet altijd wat maar als ik wat eet is het kip, chips, noten of iets anders wat ik uit de kast kan plunderen. Ik drink wel de hele dag door melk, water of wel eens cola of bier.
Dan het avond eten, gewoon normaal zoals iedereen net wat de pot schaft. Als het lekker is, schep ik wat meer op, is het niet lekker, eet ik wat meer tijdens het toetje wat altijd bestaat uit yoghurt of kwark.
Na het eten drink ik veel water of weer een liter melk. In elk geval drink ik genoeg. Soms maak ik dan nog wat eten maar meestal eet ik dan niet meer tot ik ga slapen. Voor het slapen eet ik altijd zo'n 250 gram volle kwark van de AH.
Is dit weinig wat ik eet?
Ja dat is goedquote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
intimiderend is toch gewoon een goed woord?er komt een rood kronkel lijntje onder te staan
kijk. ik was wel slim.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:14 schreef coban het volgende:
Oke niet verkeerd begrijpen
Ik bedoel samen high worden oke
je weegt zeker 120 kilo all muscle?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:36 schreef Dimens het volgende:
Ik begin de ochtend met een bak Brinta en een of twee glazen melk. Ligt eraan hoeveel tijd ik nog heb maar meestal twee glazen. Daarna eet ik een banaan of een appel.
Dan eet ik of twee eieren of drink ik een liter melk. Ligt eraan of ik moet werken of niet. Met lunch eet ik nog eens 4 tot 8 boterhammen met vlees, kaas, ei, tomaat, komkommer, sla of een combinatie daarvan. Dan drink ik nog wat van de liter melk die ik had of drink ik weer een halve liter melk.
's Middags eet ik niet altijd wat maar als ik wat eet is het kip, chips, noten of iets anders wat ik uit de kast kan plunderen. Ik drink wel de hele dag door melk, water of wel eens cola of bier.
Dan het avond eten, gewoon normaal zoals iedereen net wat de pot schaft. Als het lekker is, schep ik wat meer op, is het niet lekker, eet ik wat meer tijdens het toetje wat altijd bestaat uit yoghurt of kwark.
Na het eten drink ik veel water of weer een liter melk. In elk geval drink ik genoeg. Soms maak ik dan nog wat eten maar meestal eet ik dan niet meer tot ik ga slapen. Voor het slapen eet ik altijd zo'n 250 gram volle kwark van de AH.
Is dit weinig wat ik eet?
hoe dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weeg nog niet eens de helft van 120 kilo.
Pf.. ik ook niet. Ik eet meestal een keer rond 12 uur en rond 20 uur en dat was het wel.quote:
Wat? Jij weegt niet meer dan 60 kilo?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weeg nog niet eens de helft van 120 kilo.
Ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
intimiderend is toch gewoon een goed woord?er komt een rood kronkel lijntje onder te staan
Haal daar nog eens 10 kilo vanaf en je hebt mijn gewicht gemiddeld genomen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Jij weegt niet meer dan 60 kilo?
je hebt een stoma of hoe doe je dat, voor 3 man eten en voor 2/3 man wegen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Haal daar nog eens 10 kilo vanaf en je hebt mijn gewicht gemiddeld genomen.
Zo, man. icm zoveel eten. Misschien eens langs een dokter of een dietist gaan, want dat is echt niet normaal, hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Haal daar nog eens 10 kilo vanaf en je hebt mijn gewicht gemiddeld genomen.
En 3 maanden geleden was dat nog eens 5 kilo minder. Toen at ik wel minder maar nog steeds veel vergeleken met andere mensen. Nu zou ik dus nog eens meer moeten eten wil ik weer 5 kilo aankomen. Of misschien eens langs de sportschool, maar daar heb ik eigenlijk geen geld voor.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt een stoma of hoe doe je dat, voor 3 man eten en voor 2/3 man wegen.
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo, man. icm zoveel eten. Misschien eens langs een dokter of een dietist gaan, want dat is echt niet normaal, hoor.
Ik eet 2, heel soms 3 per dag en ik tik makkelijk de 90 kilo aan
Was even afk maar ik denk eht niet :$quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef Plastic_zak het volgende:
robo kom je ook een keer naar een udowu meet ;$
Als hij geen maag heeft wordt er geen shit gemaakt denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:45 schreef Bieks het volgende:
Dimens heeft geen maag. Shit verdwijnt gewoon.
Ik wil niet gemeen zijn ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 17:45 schreef Monopoly het volgende:
wtf dv
Dimens heeft gewoon normaal postuur voor zijn leeftijd. Komt wel goed
Snap het punt wel wat je maakt, alleen hij is nog jong, heel veel op zijn leeftijd hebben zo'n postuur, had ik ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil niet gemeen zijn ofzois gewoon advies. Ik ga zelf binnenkort ook langs een dietiste. Die mensen weten er wel raad mee. Dimens wil ook aankomen zegt hij zelf, dus dan kan hij gewoon beter naar iemand gaan die weet hoe het zit.
jij hebt gewoon mooi figuur hoor niks veranderenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:46 schreef Flippiee het volgende:
Door dat gepraat over dik/dun veel/weinig eten, ga ik mij nog bijna zorgen over mijzelf maken,
Wijze quote van DV:quote:Op zondag 6 mei 2012 17:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou dat ik tieten had.
Ik zou er zo hard mee spelen elke dag.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan er aanzitten wanneer ik wil, hoelang ik wil, hoevaak ik wil.
Gewoon elke dag 5 liter bier drinken voor 2 jaar lang, na die twee jaar heb je cup cquote:Op zondag 6 mei 2012 17:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou dat ik tieten had.
Ik zou er zo hard mee spelen elke dag.
Daar zal ik wel het advies krijgen dat ik moet sporten en niet dat ik meer moet gaan eten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dimens, als ik jou was zou ik langs een dietist gaan..
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef coban het volgende:
[..]
jij hebt gewoon mooi figuur hoor niks veranderen
dromencrushertjequote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh boy, nu kom ik over als de bitch van het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |