Dit nummerquote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister nog altijd naar Samson & Gert liedjes.
Ongeveer.quote:
ah dat kan wel. randje.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vraag de mensen die me gemeet hebben danbmi is 25.
Ik heb ook een bmi van 25quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vraag de mensen die me gemeet hebben danbmi is 25.
Mager zijn is erger dan dik zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Trollscience het volgende:
Ach ja het is jouw probleem he, ik geloof niet dat er iemand naast jezelf is die je dik vindt. Het is m maar wat je jezelf aanpraat.
Deze man weet hetquote:
Maar je hebt nu geen werk enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar je hebt nu geen werk enzoDat zit goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Dat weet ik, ik bedoel alleen maar te zeggen, dat het wel meevaltquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar jou staat het, ook is spiermassa zwaarder dan vetmassa.
Yep.quote:
Ik moet nog wachten, was iets te laat met inleverenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kreeg em vorige week binnen. 238 euro_
Ja. Zuigt wel.quote:
Nee, ik bedoel ook dat formulier. Dat geld moet ik nog ontvangenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten, was iets te laat met inleveren
Gewoon rauwe eieren en je leven leiden met een jaren 80 opzweep muziek er onder. Dan trappen rennen en je bent binnen 5 minuten gespierd als één baasquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Zuigt wel.
Als mensen dik zijn krijgen ze dit niet snel te horen omdat mensen die dat zeggen dan meteen beledigen.
Ik krijg vaak te horen dat ik meer moet gaan eten en dan vooral McDonalds en zo. Dat is volgens mij wel het stomste wat je kan doen als je mager bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |