Ik was vroeger ook vet dun, dat zeiden ze ook altijd tegen mij ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Zuigt wel.
Als mensen dik zijn krijgen ze dit niet snel te horen omdat mensen die dat zeggen dan meteen beledigen.
Ik krijg vaak te horen dat ik meer moet gaan eten en dan vooral McDonalds en zo. Dat is volgens mij wel het stomste wat je kan doen als je mager bent.
Mensen die zeggen dat je meer moet eten, en dan vette hap aan je voorstellen omdat ze zelf dik zijn, voor hun is het een droomquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Zuigt wel.
Als mensen dik zijn krijgen ze dit niet snel te horen omdat mensen die dat zeggen dan meteen beledigen.
Ik krijg vaak te horen dat ik meer moet gaan eten en dan vooral McDonalds en zo. Dat is volgens mij wel het stomste wat je kan doen als je mager bent.
Dat is ook ontzettend dom om te doenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Zuigt wel.
Dit dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef monkyyy het volgende:
Ook de aderen van een slank persoon kunnen dicht slibben.
Ik krijg bij dit soort shit altijd zo'n gek gevoel in me hoofdquote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef monkyyy het volgende:
Ook de aderen van een slank persoon kunnen dicht slibben.
Die neger van Draadstaal toch?quote:
Okeoke. Meningen verschillen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik bedoel alleen maar te zeggen, dat het wel meevalt. Ook bij jou.
Ik eet tegenwoordig wel veel eieren en eet elke ochtend een bak Brinta en eindig de dag met een bak kwark. Ook veel bananen gaan erin en veel liters melk.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon rauwe eieren en je leven leiden met een jaren 80 opzweep muziek er onder. Dan trappen rennen en je bent binnen 5 minuten gespierd als één baas
Dat is gaar inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Zuigt wel.
vet geeft wel ontzettend veel energie ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:57 schreef Dimens het volgende:
"Ja je moet meer vet eten."
Alsof je alleen van vet aankomt.
Precies.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef Trollscience het volgende:
Waarom praten mensen dat elkaar aan eigenlijk? Als jij je er toch goed bij voelt dan leef je toch zo.
ITS MY REBIRTHHquote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef Monopoly het volgende:
I WAS KNOCKED DOWN
FACE TO THE GROUND
THE DARK AROUND ME
HELD ME CAPTIVE
GOT TO FIND MY WAY
small world after all ! heb je pakketjes meegekregen voor ze?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had vrijdag iets geks..
Ik moest leveren aan een boot met een filipijnse kapitein die vertelde dat die vaak van delfzijl vaart naar noorwegen, ik zei oh daar ben ik geboren, vraagt die of ik zo'n aziatische shop daar ken, en die kende en ik vroeg of hij die mensen goed kende en dat was zo, vet raar dus heb aan de bemanning gevraagd of ze de groeten wouden doen van de neef van mijn neefje
Connecties
Dat heb ik niet echt nodig. Laatst had ik het er met mijn neef over en die lijkt best wel erg op mij. Hij was ook altijd vrij mager tot hij 18 werd en hij heeft ADHD. Volgens hem zou het kunnen dat ik ook ADHD heb omdat ik ook niet echt stil kan zitten.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vet geeft wel ontzettend veel energie ja.
ja, die wiet uit de filipijnen is goed te verkopenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
small world after all ! heb je pakketjes meegekregen voor ze?
Hosselaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja, die wiet uit de filipijnen is goed te verkopen
Ik voel mij er niet goed bij als mensen het zeggen. En vrijwel altijd zeggen mensen er iets van. Ik weet ook wel dat ik mager ben en ik eet meer dan een mens gemiddeld eet, daar kan het dus niet aan liggen. Maar men moet het er nu eenmaal inwrijven dat ik mager ben om vervolgens te zeggen dat ik vaker naar de McDonalds moet gaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef Trollscience het volgende:
Waarom praten mensen dat elkaar aan eigenlijk? Als jij je er toch goed bij voelt dan leef je toch zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |