Omdat jij het had over kleding die dingen kan bedekken. Maar iemand die weet hoe die zich moet kleden kan 5-10 kilo overgewicht gemakkelijk wegmoffelen, gaat je zonder kleding niet lukken. Als je echt 49052385903290 kilo weegt is het niet te verbergen nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar komt deze opmerking ineens vandaan dan
hele tijd mannen die langs je lopen en even hun piemol tegen je bips schuren.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zodat de bipssappen van vreemdelingen niet op mijn bips komen.
Ja zij durfde er niets van te zeggenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb wel eens gefapt in een oude dubbeldekker. Tussen Almere en Lelystad alleen maar natuur, laatste trein enzo![]()
waarom niet ?
Ja oke.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat jij het had over kleding die dingen kan bedekken. Maar iemand die weet hoe die zich moet kleden kan 5-10 kilo overgewicht gemakkelijk wegmoffelen, gaat je zonder kleding niet lukken. Als je echt 49052385903290 kilo weegt is het niet te verbergen nee.
Of op school tegen de muur van de WC's, BAM!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb wel eens gefapt in een oude dubbeldekker. Tussen Almere en Lelystad alleen maar natuur, laatste trein enzo![]()
waarom niet ?
Eensquote:
in verreweg de meeste gevallen is het op te lossen door minder energie te eten en / of meer te bewegen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eens
Ofja, 98 is beetje overdreven denk ik
Dit is wel waar.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in verreweg de meeste gevallen is het op te lossen door minder energie te eten en / of meer te bewegen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hele tijd mannen die langs je lopen en even hun piemol tegen je bips schuren.
pics van je bodyquote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef ChocolateJesus. het volgende:
mja ik ben toch wel blij dat ik veel kan eten en toch mijn sexy bodddddy blijf houden
even lekker per ongeluk swaffelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |