Gelukkig had ik op het station al wat halve liters naar binnen getiktquote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daarom een fles goldstrike meenemen en atten op de wc.
Nee man. Sparta wint in 013.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Donderdag naar Tilburg met Bas, Sparta gaat heel hard gekontschopt worden daar
Kom ik nooitquote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok om jouw stelling te ontkrachten noem ik suriname.
Ik zou gaan masturberen in de trein, volle coupé of nietquote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef monkyyy het volgende:
Als iedereen naakt in de trein zat, zou ik blijven staan in de trein.
met de trein gaanquote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef monkyyy het volgende:
Grens tussen wel en geen overgewicht ligt niet bij een BMI (BMIquote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso, waarom zou, als iedereen naakt ging lopen, er minder overgewicht zijn?je kan met kleren aan ook wel zien of iemand overgewicht heeft.
En als iemand bezwaar maakt gewoon kwakje in hun gezicht. BAM!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou gaan masturberen in de trein, volle coupé of niet
ik hoop hetquote:
Lekker op een plakkerig bankjequote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef monkyyy het volgende:
zodat je makkelijker te raken bent?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef monkyyy het volgende:
En dan 1 persoon strak aan blijven kijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou gaan masturberen in de trein, volle coupé of niet
Waar komt deze opmerking ineens vandaan danquote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grens tussen wel en geen overgewicht ligt niet bij een BMI (BMI) van 35 he...
En dan van die vuige knipoogjes geven en duckface kusjesquote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En dan 1 persoon strak aan blijven kijken.
dik zijn is een keuzequote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar komt deze opmerking ineens vandaan dan
strafbaar bovendien.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef Robophatt het volgende:
Klasgenootje van mij had in zo'n oude trein met coupes een kerel tegenover haar die aan het fappen wasLijkt me echt echt echt ongemakkelijk
geilquote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef Robophatt het volgende:
Klasgenootje van mij had in zo'n oude trein met coupes een kerel tegenover haar die aan het fappen wasLijkt me echt echt echt ongemakkelijk
Zodat de bipssappen van vreemdelingen niet op mijn bips komen.quote:
ahhh, kontvochtquote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zodat de bipssappen van vreemdelingen niet op mijn bips komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |