Same here. Maar ik ga zometeen maar weer eens even een stukje wielrennen, is goed voor mequote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook eet verslaving, serieus. Heb altijd honger/trek.
Ik werk alles naar binnen, mijn lichaam kan het gelukkig wel aan.
In het weekend ongezonde meuk als kapsalon en patat enzo. Doordeweeks maak ik het goed door gezond te eten
Ik ga serieus dood dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Dientje12 het volgende:
neem mee naar je werk 3 broodjes pindakaas en 2 flesjes ranja en teer hier heel de dag op..
Top!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook eet verslaving, serieus. Heb altijd honger/trek.
Ik werk alles naar binnen, mijn lichaam kan het gelukkig wel aan.
In het weekend ongezonde meuk als kapsalon en patat enzo. Doordeweeks maak ik het goed door gezond te eten
Als ik goed ontbijt (waar het heel vaak aan schort) toch echt wel 8 boterhammen en 4 blikjes drinken. 2 appels er bij en 3 van die dingen met sultana'squote:
easyquote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Dientje12 het volgende:
neem mee naar je werk 3 broodjes pindakaas en 2 flesjes ranja en teer hier heel de dag op..
maar je maag word er niet vol van, meestal als je te weinig eet en te veel inspant voel je je lichtjes en ga je bibberenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
2 flessen frisdrank is best veel energie anders.
8 boterhammen in een keer of heel de dagquote:Op zondag 6 mei 2012 16:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik goed ontbijt (waar het heel vaak aan schort) toch echt wel 8 boterhammen en 4 blikjes drinken. 2 appels er bij en 3 van die dingen met sultana's
majo is ook niet perse ongezond ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik eet graag 2 boterhammen met 2 plakken vleesbeleg er tussen in. Is dit ongezond?
Nee hoor. Ik doe er ook altijd veel meer vlees op dan vroeger .quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik eet graag 2 boterhammen met 2 plakken vleesbeleg er tussen in. Is dit ongezond?
Neeman, dat is weinig. Ik doe altijd superveel beleg tussen mn broodje.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Meestal in 2 delen, 6 en dan 2quote:Op zondag 6 mei 2012 16:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
8 boterhammen in een keer of heel de dag
Ik neem 's ochtends 1, neem 3 mee naar werk en ja koekjes was ik vergeten en 2 flesjes drinken
ik heb smiddags altijd hongerquote:Op zondag 6 mei 2012 16:15 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb overdag en 's morgens nooit honger, 's avonds dan weer wel.
Ik krijg 'sochtends niet eens iets door m'n keelquote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Robophatt het volgende:
Ik kan ECHT niet zonder ontbijt. Als ik 's ochtends niet eet ben ik gewoon niet opgestart ofzo
moet je meer eten rond je 12 uur lunchquote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb smiddags altijd hongerfucking vreetbuien.
Nja ik zit snel vol, dus ik eet heel weinig, verdeeld over veel periode's op een dag.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
moet je meer eten rond je 12 uur lunchvolkoren shit, banaan, anything.
friturenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef ChocolateJesus. het volgende:
ik heb midden in de nacht altijd honger
Herkenbaarquote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb smiddags altijd hongerfucking vreetbuien.
Ja veel mensen hebben dat... Ik word gewoon wakker met honger. Eerste wat ik doe is eten.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik krijg 'sochtends niet eens iets door m'n keelPas na 09;00
Probeer kwark of Brinta eens.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik krijg 'sochtends niet eens iets door m'n keelPas na 09;00
Dit meen je niet?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
mijn zusje gaat naar het werk met de auto, terwijl haar werk maar 250 meter lopen is ofzo__
Kwark heb ik teveel van gehad, dat lust ik nu niet meer. En brinta duurt altijd zo lang om te maken bij mijquote:
Nu moet ik echt weer dat topic vinden met de handleiding om breezers te neukenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Monopoly het volgende:
Leuke Breezah-profielen-sites.
Dit topic, die topicwending
Kwak is ook gezond en dan vooral als de eigenaar van de kwak ook gezond eet.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kwak heb ik teveel van gehad, dat lust ik nu niet meer. En brinta duurt altijd zo lang om te maken bij mijwant ik wil het hard hebben. Als ik ontbijt is het gewoon ontbijtschelpjes met melk.
Jawel, dit heeft net plaats gevonden..quote:
Godverdomme, ik had het net ge-editquote:Op zondag 6 mei 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kwak is ook gezond en dan vooral als de eigenaar van de kwak ook gezond eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |