die grap bij jackassquote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Scheer je schaamhaar af, pak lijm en plak het op je gezicht.
dat zeg ik ook altijdquote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pizza bezorger?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, ik heb daar ook gewerkt en ging altijd met scooter erheen maar dat was omdat ik met me eigen scooter bezorgde
Dat deden vikingen ook altijd, maar dan niet voor de swag, maar omdat het gewoon koud wasquote:Op zondag 6 mei 2012 16:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh. Dat laat ik groeien tot ik er een vlecht in kan doen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh. Dat laat ik groeien tot ik er een vlecht in kan doen.
in je piemeltje?quote:
Gefeliciteerd met de voorrondes Champions League, en dit zeg ik als Ajacied zijnde.quote:
ik kan allesquote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat? sinds wanneer heb jij de mogelijkheid die PI te gebruiken?
De winter komt er weer aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat deden vikingen ook altijd, maar dan niet voor de swag, maar omdat het gewoon koud was
nu je het zegt, het duurt natuurlijk wel lang om het zo lang te krijgen, dus ja moet je nu alvast beginnen met laten groeien.quote:
Ja daarom. Ik laat het alvast weer groeien tegen de kou.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nu je het zegt, het duurt natuurlijk wel lang om het zo lang te krijgen, dus ja moet je nu alvast beginnen met laten groeien.
Meh, ik vind luchtigheid toch wel lekkerder.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik laat het alvast weer groeien tegen de kou.
In de zomer is hij met al die warmte toch langer en komt hij wel uit het bos.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meh, ik vind luchtigheid toch wel lekkerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |