60 miljoen?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef jakees het volgende:
Jammer jongens! Volgend jaar 60 miljoen investeren misschien dat jullie dan 1e worden!
Hutchinsonquote:Op zondag 6 mei 2012 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
60 miljoen?
Dat is toiletpapier vriend, minstens 600 miljoen investeren
"Mooie uitdaging, spelers om op te bouwen, zit veel potentie in.. ik ga proberen de speler te laten groeien"quote:
Zo'n vent is ook geschift dat hij met al dat geld wat ie heeft niet gewoon gaat relaxen en genieten van die paar jaar die hij nog heeft.quote:
Ik ben bang dat het een gevalletje "too little, too late" wordt met Dick (en Mark), een beetje zoals Co bij Twente.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Mooie uitdaging, spelers om op te bouwen, zit veel potentie in.. ik ga proberen de speler te laten groeien"
Je kent het wel.
Post eens danquote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Strootman is wel erg gefrustreerd op zijn twitter.
Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!!quote:
quote:
twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
Dat is ook zo, dat zei ik van te voren ook alquote:Op zondag 6 mei 2012 17:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!!
Dat was zijn tweet.
Ach, het is toch niet heel gek dat een gozer van 21(?) er van baalt dat een andere club niet z'n sportieve plicht doet en daardoor zelf benadeeld wordt?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!!
Dat was zijn tweet.
Ze winnen ook van AZ.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dat zei ik van te voren ook al
Al wonnen ze wel van Twente maar 6e = niet topper.
Triest.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Brigand het volgende:
[..]twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
Dat sowieso.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef Brigand het volgende:
Hij moet zich gewoon niet zo aanstellen, wij hebben het zelf eerder laten liggen.
Wat sneu zeg.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Brigand het volgende:
[..]twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
Er is niks mis met zijn tweet, je maakt het veel erger dan het isquote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet je niet zo laten kennen als profvoetballer, imo.
Dat vind jij. Op mij komt het wat huilerig over.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is niks mis met zijn tweet, je maakt het veel erger dan het is
haha en dat zegt de loser die er nooit staat in de topwedstrijden...quote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Brigand het volgende:
Wat ik al eerder zei, het is toch best logisch dat je er van baalt dat een andere ploeg het na minuut 65 zo simpel laat lopen?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind jij. Op mij komt het wat huilerig over.
Klopt, maar wat iemand hierboven terecht zei; hou het in de spelersbus.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, het is toch best logisch dat je er van baalt dat een andere ploeg het na minuut 65 zo simpel laat lopen?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Brigand het volgende:
[..]twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet 2e worden als je maar 2 punten uit 6 uitwedstrijden haalt en bij RKC, Roda, NAC en Groningen ten onder gaat. reageer retweet
Als hij nou zei: Belachelijk dat Hveen zomaar verliest, competitievervalsing etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind jij. Op mij komt het wat huilerig over.
Dat was ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar wat iemand hierboven terecht zei; hou het in de spelersbus.
Mja ok. Ik interpreteer het anders, maar ach, waar hebben we het over.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij nou zei: Belachelijk dat Hveen zomaar verliest, competitievervalsing etc.
Dat zou triest zijn, hier heeft hij gewoon gelijk in en er is niks mis mee
PSV niet dan aan het begin van het seizoen met hun wereldaankopen?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoorders doen wel stoer op Voetbalzone zeg
Kom vechten danquote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:03 schreef rubbereend het volgende:
Nou seizoen afgelopen, beker binnen. Snel vergeten en op naar de JC schaal.
Voetbalzone is nog triester dan hier qua spul wat er rond loopt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Geenstijl 2.0quote:Op zondag 6 mei 2012 18:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voetbalzone is nog triester dan hier qua spul wat er rond loopt.
Gewonnen en een gelijkspel tegen AZ, gelijkspel tegen Feyenoord en een keer gewonnen van FC Twente en dat zijn prima resultaten voor een club als SC Heerenveen.quote:
Ben benieuwd. Advocaat weer terug als trainer van PSV.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
Maakt toch niet uit die salonremise? Feyenoord terecht tweede.
Strootman met z'n gejank op Twitter. Had hij beter zijn best moeten doen in de uitwedstrijden, lambal.
Volgend jaar nieuwe poging
Ik vind het beide kut streken, maar als je er voordeel aan hebt.. tja.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef jakees het volgende:
Even een vraagje (serieus geen troll vraag). Vinden jullie dat er verschil zit tussen een salonremise of een salonverlies? Ik niet maar ben benieuwd naar jullie mening.
Ik ben ook wel zo eerlijk dat ik denk dat Feyenoord vandaag zonder deze rare stand niet had gewonnen.
Tot de 1-1 bood Heerenveen volop weerstand. Daarna lieten ze ons winnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef jakees het volgende:
Even een vraagje (serieus geen troll vraag). Vinden jullie dat er verschil zit tussen een salonremise of een salonverlies? Ik niet maar ben benieuwd naar jullie mening.
Ik ben ook wel zo eerlijk dat ik denk dat Feyenoord vandaag zonder deze rare stand niet had gewonnen.
Zit er verschil in? Ja, imho wel. Ik kan me ook niet voorstellen dat men bij de KNVB intern blij is met deze situatie.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef jakees het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewonnen en een gelijkspel tegen AZ, gelijkspel tegen Feyenoord en een keer gewonnen van FC Twente en dat zijn prima resultaten voor een club als SC Heerenveen.![]()
Dan PSV, die hebben het toch echt zelf laten liggen en niet enkel tegen de kleintjes ...
FC Twente: Thuis vernederd, uit een gelijkspel.
Ajax: Overklast en een keer op een gelijkspel gehouden.
Feyenoord: Uit verdiend verloren en thuis discutabel in de laatste minuten de winst behalen.
AZ: Laatste minuten de winst gepakt in een moeizame pot en een keer verloren.
8 van de 24 punten is niet bepaald geweldig.
Mischien kan PSV de lucht boven het stadion verkopen? Kunnen ze weer vele resultaatsloze miljoenen uitgeven. Mijn God, wat een waardeloze directie hebben jullie zeg.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgend seizoen eindigt feijenoord gewoon weer 8e ofzo.Dat we geen 2e zijn geworden hebben we aan ons zelf te danken.Dit seizoen afsluiten en op naar volgend seizoen met een nieuwe verdediging.
Harde feiten he.quote:
Dan heb je er echt weinig kijk op wanneer je denkt dat dit Feyenoord ineens instort en weer in de middenmoot gaat eindigen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgend seizoen eindigt feijenoord gewoon weer 8e ofzo.Dat we geen 2e zijn geworden hebben we aan ons zelf te danken.Dit seizoen afsluiten en op naar volgend seizoen met een nieuwe verdediging.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:48 schreef Lastpost het volgende:
Dan heb je er echt weinig kijk op wanneer je denkt dat dit Feyenoord ineens instort en weer in de middenmoot gaat eindigen.![]()
Dat is net zo debiel als stellen dat PSV volgend jaar buiten de top 5 eindigt, gaat beiden niet gebeuren.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?Vind het niet zo'n hele gekke gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |