Wat ik al eerder zei, het is toch best logisch dat je er van baalt dat een andere ploeg het na minuut 65 zo simpel laat lopen?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind jij. Op mij komt het wat huilerig over.
Klopt, maar wat iemand hierboven terecht zei; hou het in de spelersbus.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, het is toch best logisch dat je er van baalt dat een andere ploeg het na minuut 65 zo simpel laat lopen?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Brigand het volgende:
[..]twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet 2e worden als je maar 2 punten uit 6 uitwedstrijden haalt en bij RKC, Roda, NAC en Groningen ten onder gaat. reageer retweet
Als hij nou zei: Belachelijk dat Hveen zomaar verliest, competitievervalsing etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind jij. Op mij komt het wat huilerig over.
Dat was ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar wat iemand hierboven terecht zei; hou het in de spelersbus.
Mja ok. Ik interpreteer het anders, maar ach, waar hebben we het over.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij nou zei: Belachelijk dat Hveen zomaar verliest, competitievervalsing etc.
Dat zou triest zijn, hier heeft hij gewoon gelijk in en er is niks mis mee
PSV niet dan aan het begin van het seizoen met hun wereldaankopen?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoorders doen wel stoer op Voetbalzone zeg
Kom vechten danquote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:03 schreef rubbereend het volgende:
Nou seizoen afgelopen, beker binnen. Snel vergeten en op naar de JC schaal.
Voetbalzone is nog triester dan hier qua spul wat er rond loopt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Geenstijl 2.0quote:Op zondag 6 mei 2012 18:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voetbalzone is nog triester dan hier qua spul wat er rond loopt.
Gewonnen en een gelijkspel tegen AZ, gelijkspel tegen Feyenoord en een keer gewonnen van FC Twente en dat zijn prima resultaten voor een club als SC Heerenveen.quote:
Ben benieuwd. Advocaat weer terug als trainer van PSV.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
Maakt toch niet uit die salonremise? Feyenoord terecht tweede.
Strootman met z'n gejank op Twitter. Had hij beter zijn best moeten doen in de uitwedstrijden, lambal.
Volgend jaar nieuwe poging
Ik vind het beide kut streken, maar als je er voordeel aan hebt.. tja.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef jakees het volgende:
Even een vraagje (serieus geen troll vraag). Vinden jullie dat er verschil zit tussen een salonremise of een salonverlies? Ik niet maar ben benieuwd naar jullie mening.
Ik ben ook wel zo eerlijk dat ik denk dat Feyenoord vandaag zonder deze rare stand niet had gewonnen.
Tot de 1-1 bood Heerenveen volop weerstand. Daarna lieten ze ons winnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef jakees het volgende:
Even een vraagje (serieus geen troll vraag). Vinden jullie dat er verschil zit tussen een salonremise of een salonverlies? Ik niet maar ben benieuwd naar jullie mening.
Ik ben ook wel zo eerlijk dat ik denk dat Feyenoord vandaag zonder deze rare stand niet had gewonnen.
Zit er verschil in? Ja, imho wel. Ik kan me ook niet voorstellen dat men bij de KNVB intern blij is met deze situatie.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef jakees het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewonnen en een gelijkspel tegen AZ, gelijkspel tegen Feyenoord en een keer gewonnen van FC Twente en dat zijn prima resultaten voor een club als SC Heerenveen.![]()
Dan PSV, die hebben het toch echt zelf laten liggen en niet enkel tegen de kleintjes ...
FC Twente: Thuis vernederd, uit een gelijkspel.
Ajax: Overklast en een keer op een gelijkspel gehouden.
Feyenoord: Uit verdiend verloren en thuis discutabel in de laatste minuten de winst behalen.
AZ: Laatste minuten de winst gepakt in een moeizame pot en een keer verloren.
8 van de 24 punten is niet bepaald geweldig.
Mischien kan PSV de lucht boven het stadion verkopen? Kunnen ze weer vele resultaatsloze miljoenen uitgeven. Mijn God, wat een waardeloze directie hebben jullie zeg.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgend seizoen eindigt feijenoord gewoon weer 8e ofzo.Dat we geen 2e zijn geworden hebben we aan ons zelf te danken.Dit seizoen afsluiten en op naar volgend seizoen met een nieuwe verdediging.
Harde feiten he.quote:
Dan heb je er echt weinig kijk op wanneer je denkt dat dit Feyenoord ineens instort en weer in de middenmoot gaat eindigen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgend seizoen eindigt feijenoord gewoon weer 8e ofzo.Dat we geen 2e zijn geworden hebben we aan ons zelf te danken.Dit seizoen afsluiten en op naar volgend seizoen met een nieuwe verdediging.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:48 schreef Lastpost het volgende:
Dan heb je er echt weinig kijk op wanneer je denkt dat dit Feyenoord ineens instort en weer in de middenmoot gaat eindigen.![]()
Dat is net zo debiel als stellen dat PSV volgend jaar buiten de top 5 eindigt, gaat beiden niet gebeuren.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?Vind het niet zo'n hele gekke gedachte.
Van Twente had ik het ook niet verwachtquote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is net zo debiel als stellen dat PSV volgend jaar buiten de top 5 eindigt, gaat beiden niet gebeuren.
Omdat het team niet zo afhankelijk is van een aantal sterkhouders, zoals bijvoorbeeld Janssen of Ruiz vorig jaar bij Twente.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?Vind het niet zo'n hele gekke gedachte.
En hebben met Vormer en Janmaat twee hele goede spelers voor niets opgehaald.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Omdat het team niet zo afhankelijk is van een aantal sterkhouders, zoals bijvoorbeeld Janssen of Ruiz vorig jaar bij Twente.
Feyenoord heeft een heel degelijk team, een redelijke breedte en weinig aflopende contracten. Er is geen reden om aan te nemen dat het team volgend jaar veel spelers gaat missen (die niet op te vangen zijn).
ook dat.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En hebben met Vormer en Janmaat twee hele goede spelers voor niets opgehaald.
Het is ook niet onmogelijk, het blijft voetbal natuurlijk, ik acht het alleen geen te verwachten/realistische situatie komend seizoen gezien de stabiliteit in het elftal, de groei van talentvolle jongens, enkele ervaren prima spelers die erbij komen en de posities waarbij spelers wegvallen zijn best op te vangen met andere spelers.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het in ieder geval geen onmogelijke gedachte, maar we gaan het volgend seizoen allemaal zien
Jouw eigen interpretatie zijn toch geen harde feiten?quote:
Het aantal behaalde punten uit die wedstrijden toch wel? Kan Strootman wel lopen huilen dat Heerenveen alle toppers verliest met grote cijfers, maar zelf hebben ze het ook laten afweten in diezelfde wedstrijden.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw eigen interpretatie zijn toch geen harde feiten?
Waardeloos?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:45 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Mischien kan PSV de lucht boven het stadion verkopen? Kunnen ze weer vele resultaatsloze miljoenen uitgeven. Mijn God, wat een waardeloze directie hebben jullie zeg.
Dat is een feit. Dat jij vindt dat ze ergens verdiend hebben verloren is dat niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het aantal behaalde punten uit die wedstrijden toch wel? Kan Strootman wel lopen huilen dat Heerenveen alle toppers verliest met grote cijfers, maar zelf hebben ze het ook laten afweten in diezelfde wedstrijden.
Sommige dingen kloppen wel, overklast bij Ajax uit, nipt (onterecht) geownnen thuis van Feyenoord, AZ in de laatste minuut is vrij lucky.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw eigen interpretatie zijn toch geen harde feiten?
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waardeloos?![]()
Sanders heeft iets gemaakt wat geen ander kon doen
Sanders is een held![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Maar het zijn bevindingen. Gemakshalve wordt er niet bij verteld dat PSV uit bij Twente en thuis tegen Ajax veel beter was. En ik vind dat ze uit bij Feyenoord gelijkwaardig waren. Dat zijn mijn bevindingen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sommige dingen kloppen wel, overklast bij Ajax uit, nipt (onterecht) geownnen thuis van Feyenoord, AZ in de laatste minuut is vrij lucky.
Klopt wij waren beter bij Twente en Ajax thuis.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het zijn bevindingen. Gemakshalve wordt er niet bij verteld dat PSV uit bij Twente en thuis tegen Ajax veel beter was. En ik vind dat ze uit bij Feyenoord gelijkwaardig waren. Dat zijn mijn bevindingen.
Fair enough.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een feit. Dat jij vindt dat ze ergens verdiend hebben verloren is dat niet.
Die was vanuit de emotie en niet fair van mij. Zo discussieer ik normaal niet. Excuses. Was gewoon een vervelend seizoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Fair enough.
Gezien jouw eerste reactie denk jij er blijkbaar anders over, ook prima, maar dan blijft toch wel staan dat er gewoon te weinig punten zijn gepakt tegen directe concurrenten met 8 uit de mogelijke 24 punten en naar mijn bescheiden mening was de kans groter dat dit aantal lager had uitgevallen als hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |