Maar volgens mij kan Zanka of Marcelo niet op de bank dat zorgt voor problemen denk ik. Zanka zei tegen veel clubs nee voor PSV en Marcelo gaat dan van reserve reserve aanvoerder (quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt zeker 3 fatsoenlijke centrale verdedigers nodig![]()
Je maakt het probleem ook te groot denk ik, de een of de ander.
Marcelo kent de club ook, bij Zanka is het maar afwachten of hij hier iets presteert.
Hij heeft het maar te accepteren, en als hij goed voetbalt belandt hij niet op de bankquote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar volgens mij kan Zanka of Marcelo niet op de bank dat zorgt voor problemen denk ik. Zanka zei tegen veel clubs nee voor PSV en Marcelo gaat dan van reserve reserve aanvoerder () naar de bank? Ik weet niet of dat lang goed blijft.
Is Lens al verkocht dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hij speelt nu al bij de A1.
Pik orde spits positie volgend seizoen.
1. Matavz
2. Locadia
3. Betancourt
Dit is al bepaalt.
Ik vertrouw Brazilianen daar niet op daarom.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft het maar te accepteren, en als hij goed voetbalt belandt hij niet op de bankDenk best dat hij inziet dat hij dan beter moet voetballen. Je maakt meer problemen dan er zijn denk ik
![]()
Brands zei dat daarom zeg ik het.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is Lens al verkocht dan?Lens houden, Matavz verkopen.
Ik denk van wel, maar Brands scout ook alleen maar spelers die wij ook kunnen bedenken.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat een hint dat PSV gaat voor Narsingh?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef DeNummer10 het volgende:
Het grote PSV topic #498 - De dag van de spitsenwaarheid
Schitterend topic
Samenvatting?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef DeNummer10 het volgende:
Schitterend topic
Zal wel ubertriest zijn als ze nu weer een shitload aan dure aanvallers zouden halen deze zomer.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar Brands scout ook alleen maar spelers die wij ook kunnen bedenken.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef DeNummer10 het volgende:
Schitterend topic
Even staatsloterij winnen dan, dan stop ik er wel wat inquote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef jakees het volgende:
Jammer jongens! Volgend jaar 60 miljoen investeren misschien dat jullie dan 1e worden!
60 miljoen?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef jakees het volgende:
Jammer jongens! Volgend jaar 60 miljoen investeren misschien dat jullie dan 1e worden!
Hutchinsonquote:Op zondag 6 mei 2012 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
60 miljoen?
Dat is toiletpapier vriend, minstens 600 miljoen investeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |