abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101403939
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Met je kop.
Met zijn kop ja!! zeg het hem maar goed.. :')
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_101403945
quote:
thijsslegers
#engelaar zal vandaag niet verkocht worden, zo verwachten alle partijen. Toch is vertrek na vanavond nog mogelijk. Zie VI.nl zo direct
Zal hij transfervrije status krijgen?!
pi_101403953
Engelaar is ook wel handig,stel een verdediger raakt geblesseerd. Alleen salaris moet omlaag.
pi_101403986
Ik hoop voor jullie op het beste, maar de aanval Sulejmani - Huntelaar - Suarez werd ook geen kampioen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:40:59 #80
354551 Anti_Troll
Neutraal, dat ben ik.
pi_101404006
quote:
3s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:40 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik hoop voor jullie op het beste, maar de aanval Sulejmani - Huntelaar - Suarez werd ook geen kampioen.
Dat zegt verder natuurlijk helemaal niets, dat weet je zelf ook wel toch ;)
Trollen verpesten het internet, doe gewoon normaal ;)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:41:10 #81
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101404013
quote:
Niemand hoor je zeggen dat we kampioen worden.
pi_101404021
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee. Maar ze zitten ws. dichter bij de waarheid dan die gefrustreerde internethooligans zoals jij. Met je kop.
Ik kan me nog 50 bullshit verhalen over Feyenoord verzinnen die alle 'feiten' over schulden en leningen naar buiten brachten waar achteraf gezien he-le-maal niets van klopte. Sensatieblad dat het verhaal verteld zoals ze het gegeven wordt. Met je waarschijnlijk.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_101404117
quote:
Engelaar moet geduld hebben met vertrek bij PSV
31/08/2011 11:38

De kans is nihil dat Orlando Engelaar (32) nog vandaag vertrekt bij PSV. Er is interesse voor de middenvelder van PSV, maar de desbetreffende clubs kunnen het totale kostenplaatje (transfersom en salaris) niet ophoesten.

PSV weigert de in Eindhoven als te duur bestempelde middenvelder transfervrij te laten vertrekken. Desondanks is het niet zeker dat Engelaar de eerste seizoenshelft afmaakt bij PSV. In Rusland, Turkije, Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) en Qatar is het slot van de transferperiode niet vannacht om twaalf uur.

Onlangs sprak Engelaar nog wel de verwachting uit dat een transfer tot stand zou komen. 'Het is onrustig geweest rondom mijn persoon. Dat is het eigenlijk nog steeds. De kans is groot dat ik PSV ga verlaten. Er is interesse voor mij uit onder meer Griekenland', vervolgt Engelaar. 'Ik wacht rustig af wat er gaat gebeuren in de komende dagen.'
Van Vi.nl
Dus Cara: waarschijnlijk is het bullshit.
pi_101404341
quote:
15s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:41 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Niemand hoor je zeggen dat we kampioen worden.
Ben je met deze uitgaven en individuele klasse dan niet verplicht om kampioen te worden?
pi_101404352
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:41 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik kan me nog 50 bullshit verhalen over Feyenoord verzinnen die alle 'feiten' over schulden en leningen naar buiten brachten waar achteraf gezien he-le-maal niets van klopte. Sensatieblad dat het verhaal verteld zoals ze het gegeven wordt. Met je waarschijnlijk.
Het gaat ook niet om wat jij je verzint, maar wat de VI schrijft.

Maar goed. Jij bent dus beter geinformeerd dan de reguliere vakbladen. Ik zou zeggen; doe er je voordeel mee en begin een magazine !
U MAD?
pi_101404353
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:40 schreef Anti_Troll het volgende:

[..]

Dat zegt verder natuurlijk helemaal niets, dat weet je zelf ook wel toch ;)
Sterker nog, ik denk dat het totaal niet gaat werken bij jullie.
pi_101404361
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
Schitterende renovatie van elftal tov vorig seizoen. Misschien dat er vraagtekens bij enkele transfersommen gezet mogen worden, maar dit is eindelijk weer een lekker elftal. Eindelijk weer eens zin in 't nieuwe seizoen. Verdediging is nog steeds niet je-van-het en ook of dit middenveld zich weet te houden tegen sterkere tegenstanders, maar dat kan snel genoeg omgezet worden door Hutch in te brengen. Ik ben een tevreden mens.
Omdat er nieuwe spelers zijn, dan heb jij pas zin in het nieuwe seizoen?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101404450
quote:
Alleen bij Ajax hadden ze de arrogantie omdat van te voren te zeggen :W

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ben je met deze uitgaven en individuele klasse dan niet verplicht om kampioen te worden?
Mwa misschien wel, en als we al kampioen worden krijgen we ook de verhalen van voornamelijk Ajax supporters over het "subsidie" verhaal. Ook als we geen kampioen worden natuurlijk :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_101404469
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
Schitterende renovatie van elftal tov vorig seizoen. Misschien dat er vraagtekens bij enkele transfersommen gezet mogen worden, maar dit is eindelijk weer een lekker elftal. Eindelijk weer eens zin in 't nieuwe seizoen. Verdediging is nog steeds niet je-van-het en ook of dit middenveld zich weet te houden tegen sterkere tegenstanders, maar dat kan snel genoeg omgezet worden door Hutch in te brengen. Ik ben een tevreden mens.
Ik snap niet zo goed dat veel mensen steeds in individuen denken. Denken dat het inbrengen van Hutchinson tijdens wedstrijden waarin het middenveld meer onder druk komt te staan zomaar even wat problemen oplost is ontzettend naïef. Voetbal is een teamsport, en je team moet symmetrisch kloppen om te presteren. Zo vraag ik me ook al weken af hoe jullie Matavz willen bedienen met een slechtziende draver op 10, een linksbuiten die de achterlijn niet haalt en vooral rechtsbenig is en een rechtsbuiten die geen rechtsbuiten is en sporadisch een voorzet geeft.
pi_101404484
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Alleen bij Ajax hadden ze de arrogantie omdat van te voren te zeggen :W
Ja, diezelfde opportunistische nitwits die PSV ook als supporters heeft.
pi_101404526
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:54 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed dat veel mensen steeds in individuen denken. Denken dat het inbrengen van Hutchinson tijdens wedstrijden waarin het middenveld meer onder druk komt te staan zomaar even wat problemen oplost is ontzettend naïef. Voetbal is een teamsport, en je team moet symmetrisch kloppen om te presteren. Zo vraag ik me ook al weken af hoe jullie Matavz willen bedienen met een slechtziende draver op 10, een linksbuiten die de achterlijn niet haalt en vooral rechtsbenig is en een rechtsbuiten die geen rechtsbuiten is en sporadisch een voorzet geeft.
nou, net als lens. 6 kansen en 1x scoren. Met matavz gaat er hopelijk 3 in. :)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:56:59 #92
354551 Anti_Troll
Neutraal, dat ben ik.
pi_101404541
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Volgens mij is het grotendeel van de PSV aanhang het er echter over eens dat dit seizoen waarschijnlijk nog niet haalbaar is om kampioen te worden ;)
pi_101404576
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Tegen de nummer laatst. En Excelsior. Veel succes tegen serieuze tegenstanders :).
pi_101404584
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:56 schreef Anti_Troll het volgende:

[..]

Volgens mij is het grotendeel van de PSV aanhang het er echter over eens dat dit seizoen waarschijnlijk nog niet haalbaar is om kampioen te worden ;)
Heb je wel een behoorlijk probleem als je nu de titel niet haalt.
pi_101404585
quote:

[..]

Als het een keertje niet van de zijkanten komt, zie ik Toivonen, Strootman en Wijnaldum die steekpass wel geven hoor.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:59:25 #96
354551 Anti_Troll
Neutraal, dat ben ik.
pi_101404614
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:58 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Nee, dan hebben ze helemaal geen ''behoorlijk probleem''. Anders ga je jezelf eerst even verdiepen in de nieuwe plannen e.d. van PSV voordat je hier komt trollen ;)
pi_101404634
quote:

[..]

Ik denk dat goede spelers altijd samen kunnen spelen. Overigens onderschat je Wijnaldum echt. Dat is het grootste talent dat we hebben en waarschijnlijk de speler die het meeste gaat opleveren.

Maar het is wel een feit dat de synergie gewoon zo goed al afwezig is. Strootman is de enige speler die tactisch werkelijk wat brengt. Hutchinson is een leuke krachtspeler, maar gaat niets verbeteren aan het gebrek aan synergie waar de club al bijna twee jaar mee kampt. Verder snap ik ook niet dat iedereen zo ontzettend positief is over de spelersgroep. Dat we vorig jaar geen kampioen zijn geworden, lag niet aan het spelersmateriaal. En de tekortkomingen van vorig jaar, zijn nog steeds niet opgelost. Als Engelaar blijft, wil ik hem samen met Strootman op het middenveld zien. Dat moet op zijn minst eens geprobeerd worden. Twee spelers met tactische inbreng ipv één (wat sowieso een van de zwaktes van vorig seizoen was. Waarom daar nu weer voor kiezen?) kan al een hele slok op een borrel schelen.
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik blijf me erover verbazen wat voor een korte termijn geheugen sommige supporters hebben. Lens heeft vorig jaar op een gegeven moment de spitspositie toch prima ingevuld? Je kan moeilijk zeggen dat hij op basis van 2 wedstrijden er helemaal niets van kan. En dan heb ik het niet eens over de slechte aanvoer. Hoe vaak moeten Wijnaldum en Lens wel niet vanuit de middenlinie komen om in de buurt van de goal te komen?
Ik vraag me af of dat gaat verbeteren. Ik vrees van niet. En daar is maar één man verantwoordelijk voor: Rutten. PSV groeit gewoon niet onder hem. Al twee jaar niet.
pi_101404650
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Nee hoor?! Want jij weet net zo goed als ik dat je geen team 123 koopt dat kampioen word. Als we 2de worden mogen we blij genoeg zijn.

Kijk perfect als we kampioen worden, dat dan weer wel. Maar ik zie het zelf niet 123 gebeuren
pi_101404665
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef Anti_Troll het volgende:

[..]

Nee, dan hebben ze helemaal geen ''behoorlijk probleem''. Anders ga je jezelf eerst even verdiepen in de nieuwe plannen e.d. van PSV voordat je hier komt trollen ;)
Ik kom hier niet om te trollen hoor :).
pi_101404673
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:58 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Want?! En waar maak jij je eigen zo druk over?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')