Jij probeert een gloednieuwe discussie aan te slingeren. Revolutionair. En nu maar wachten op een compleet PSV peloton die het tegendeel gaat beweren!!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jaloers ben ik misschien wel een beetje. Maar je kunt niet ontkennen dat je kampioen had moeten worden met dit materiaal.
Dan klopt jou theorie toch nooit.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord is ook wel eens kampioen geworden.
In het verleden behaalde resultaten...quote:
Welke theorie? Ik wilde alleen maar zeggen dat het nogal onzinnig is te stellen dat een seizoen als dit 'er wel eens tussen kan zitten'. PSV faalt al jaren op cruciale momenten. Vier jaar op rij geen CL. Dat is niet het niveau waar PSV naar (moet) streven.quote:
Dat bedoelen we toch ook.quote:
Dan is het goedquote:
Da's helemaal niet onzinnig. Je kunt er geen reet van zeggen, of je nou investeert of niet. In alle gevallen had PSV kampioen kunnen worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Welke theorie? Ik wilde alleen maar zeggen dat het nogal onzinnig is te stellen dat een seizoen als dit 'er wel eens tussen kan zitten'. PSV faalt al jaren op cruciale momenten. Vier jaar op rij geen CL. Dat is niet het niveau waar PSV naar (moet) streven.
Wie moeten er dan weg volgens jou?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
Grote schoonmaak deze zomer en volgend seizoen weer keihard strijden voor de schaal.
2012: 7 punten achterstand op de nummer 1quote:Op zondag 6 mei 2012 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's helemaal niet onzinnig. Je kunt er geen reet van zeggen, of je nou investeert of niet. In alle gevallen had PSV kampioen kunnen worden.
Geen zorgen, dat probeerde ik niet.quote:Jij probeert een logisch gevolg te plaatsen aan behaalde resultaten, wat onzin is.
Mertens - Lens - Depayquote:Op zondag 6 mei 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Bouma
Derijck
Marcelo
Toivonen
Labyad
Manolev
Lens of Mertens (Wil een nieuwe speler op de flank)
Wijnaldum (met winst alleen)
Marcelo heeft heel degelijk gespeeld de laatste tijd...quote:Op zondag 6 mei 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Bouma
Derijck
Marcelo
Toivonen
Labyad
Manolev
Lens of Mertens (Wil een nieuwe speler op de flank)
Wijnaldum (met winst alleen)
Depay is volgend mij links voorquote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens - Lens - Depay
Strootman - Henriksen? - van Bommel
Willems - Zanka - ? - Hutchinson?
Tyton
Zanka?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe heet die speler ook alweer die PSV had gehaald dit seizoen die na de zomer komt?
Ja maar je kan hem beter nu verkopen dan straks met maar 1 jaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Marcelo heeft heel degelijk gespeeld de laatste tijd...
v Bommel?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe heet die speler ook alweer die PSV had gehaald dit seizoen die na de zomer komt?
Ok.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef Sloggi het volgende:
PSV komt al jaren tekort, en niet zo'n beetje ook.
Ik zal het doorgeven.quote:Doe er wat aan in plaats van het te ontkennen.
Bedankt.quote:Dit jaar is een bult goede spelers gekocht, komend seizoen komt daar nog wat bij plus een goede hoofdtrainer. Jullie zitten op de goede weg,
Zal het niet meer doen.quote:maar ontken niet dat, hoewel PSV al die jaren een kanshebber is geweest, te vaak niet écht mee heeft kunnen doen om het kampioenschap.
We hebben maar 2 gehaald.quote:
Messi?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
We hebben een speler van Sparta gehaald maar die is 12 ofzo.quote:
Nee man, ik zoek hem nu.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben een speler van Sparta gehaald maar die is 12 ofzo.
Dan verleng je toch een jaartje..? Of 2.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar je kan hem beter nu verkopen dan straks met maar 1 jaar.
Maar wie zegt dat hij een salaris verhoging waard is?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan verleng je toch een jaartje..? Of 2.
Marcelo is meer dan een 6je de laatste tijd. Bovendien wint hij gewoon echt álles in de lucht.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hij een salaris verhoging waard is?
Marcelo kan niet opbouwen, maar is verdedigend een 6je.
Zanka kan niet opbouwen, maar is verdedigend een 7je.
Dus je kan ze niet samen opstellen.
Maar probleem nu is dat je keuze moet maken tussen Zanka of Marcelo en ik kies voor Zanka. Al mag van mij Marcelo wel blijven.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Marcelo is meer dan een 6je de laatste tijd. Bovendien wint hij gewoon echt álles in de lucht.
Bedoel je toch niet Zanka?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah deze bedoelde ik
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)er-jaar-naar-PSV.htm
Maar hij speelt nu al bij de A1.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah deze bedoelde ik
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)er-jaar-naar-PSV.htm
Je hebt zeker 3 fatsoenlijke centrale verdedigers nodigquote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar probleem nu is dat je keuze moet maken tussen Zanka of Marcelo en ik kies voor Zanka. Al mag van mij Marcelo wel blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |