psv is failliet als ze geen cl halenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom zijn Ajacieden opeens zo treurig?
PSV in de vCL heeft meer consequenties voor het Europese voetbal.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom zijn Ajacieden opeens zo treurig?
Had het de kakkie's wel gegundquote:Op zondag 6 mei 2012 15:44 schreef GGMM het volgende:
Jezus, dit had ik echt nooit verwacht tbh. Wat zuur voor Feyenoord zeg.
boehoehoequote:Op zondag 6 mei 2012 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie wil er nou Heracles zien in de EL?
Zo'n 10000 man in Almelo maar dat is het wel zo'n beetje.
MarkoAlmelo en ikquote:Op zondag 6 mei 2012 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie wil er nou Heracles zien in de EL?
Zo'n 10000 man in Almelo maar dat is het wel zo'n beetje.
Ik ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb liever Feyenoord in vCL dan PSV.
Maar waarom dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat PSV meer preseert in die CL en dat is gunstig voor de UEFA Ranking waar we dan wellicht voorbij Rusland kunnen gaan (plaats 6).quote:Op zondag 6 mei 2012 15:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
met Heracles zeker ?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV meer preseert in die CL en dat is gunstig voor de UEFA Ranking waar we dan wellicht voorbij Rusland kunnen gaan (plaats 6).
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik zit hier gewoon te juichen voor feyenoord
En terechtquote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Ajax en Feyenoord eindelijk weer de nummer 1 en 2 zijn van Nederlandquote:
Ik weet t niet. Feyenoord heeft wel een trainer die weet hoe je in de CL zaken kunt doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV meer preseert in die CL en dat is gunstig voor de UEFA Ranking waar we dan wellicht voorbij Rusland kunnen gaan (plaats 6).
PSV kan van mij de $#@#$@#$!!!EINZZWEIDREI**#&@ krijgenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Jouw haat voor PSV is groter dan je clubliefde voor Ajax.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
Gelijkspel is niet voldoende.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
2x al.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bakkal flikkert z'n eigen ploeg de CL uit?
Ajax dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef Syntix het volgende:
Alsof fucking feyenoord door de voorronde van de CL gaat komen(zelfde geldt voor PSV trouwens, maar in mindere mate)
Wat een heldquote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die hoeft niet meer terug te komen iigquote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat maakt het nog niet terecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volledig terecht. Beide ploegen strijden om alles.
Vanwaar die conclusie? Ik gun het Feyenoord meer (m'n broertje is Feyenoorder) + het is beter voor het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jouw haat voor PSV is groter dan je clubliefde voor Ajax.
Lul niet, het gaat gelijk opquote:
feyenoord iets gunnenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwaar die conclusie? Ik gun het Feyenoord meer (m'n broertje is Feyenoorder) + het is beter voor het Nederlandse voetbal.
Dat is Barcelonaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:49 schreef Gramulanion het volgende:
Manu.Weer een toptalent uit de beste jeugdopleiding van de wereld.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die PSVers net grote bek dat Feyenoord niet de CL in gaat.
COME ON FEYENOORD 1-2!!
mooi wedstrijd zo te horen.quote:
jaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:50 schreef Slayage het volgende:
is die bakkal op huurbasis van psv bij feyenoord?
Ja..quote:Op zondag 6 mei 2012 15:50 schreef Slayage het volgende:
Die gun ik ook niks.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gemeente eindhoven sportclub iets gunnen
Mooiquote:
Van welke wedstrijd?quote:
Excelsior heeft niks in de eredivisie te zoekenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:50 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Mooi
Beter een club uit t oosten in de ere, dan een tweede club uit een grote plaats in NL.
Yepquote:Op zondag 6 mei 2012 15:50 schreef Slayage het volgende:
Zul je zien dat FC Eindhoven promoveertquote:Op zondag 6 mei 2012 15:50 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Mooi
Beter een club uit t oosten in de ere, dan een tweede club uit een grote plaats in NL.
Alsof psv door de voorronde komt.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is beter voor het Nederlands voetbal én voor Ajax als Feyenoord vCl haalt.
hihi ik wilde iets soortgelijks plaatsenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sopcaststraat 3, Almere-Buiten.
Who cares?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Uit mijn ooghoek zie ik dat Ajax kapot wordt gespeeld door Vitesse![]()
Alleen blijft het niet zo.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gast met deze tussenstand heeft PSV ook de CL hoor.
Feyenoord maakt de 1-2 welquote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsof Feijenoord niet gaat winnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja en het zal wel zo blijven.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En jij denkt dat H'veen gelijk wil spelen?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als Heerenveen niet scoort trappen ze er zelf wel 1 inquote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met deze tussenstand maakt Heerenveen in de laatste minuut een eigen goalquote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
e.d.?quote:
Psv wel! 9/10 keer krijg je een waardeloos clubje in de vCL.quote:
hhhahhahaah jammer aightieboiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |