Ik denk dat PSV meer preseert in die CL en dat is gunstig voor de UEFA Ranking waar we dan wellicht voorbij Rusland kunnen gaan (plaats 6).quote:Op zondag 6 mei 2012 15:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb liever Feyenoord in vCL dan PSV.
met Heracles zeker ?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV meer preseert in die CL en dat is gunstig voor de UEFA Ranking waar we dan wellicht voorbij Rusland kunnen gaan (plaats 6).
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik zit hier gewoon te juichen voor feyenoord
En terechtquote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Ajax en Feyenoord eindelijk weer de nummer 1 en 2 zijn van Nederlandquote:
Ik weet t niet. Feyenoord heeft wel een trainer die weet hoe je in de CL zaken kunt doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV meer preseert in die CL en dat is gunstig voor de UEFA Ranking waar we dan wellicht voorbij Rusland kunnen gaan (plaats 6).
PSV kan van mij de $#@#$@#$!!!EINZZWEIDREI**#&@ krijgenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Jouw haat voor PSV is groter dan je clubliefde voor Ajax.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
Gelijkspel is niet voldoende.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
2x al.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bakkal flikkert z'n eigen ploeg de CL uit?
Ajax dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef Syntix het volgende:
Alsof fucking feyenoord door de voorronde van de CL gaat komen(zelfde geldt voor PSV trouwens, maar in mindere mate)
Wat een heldquote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die hoeft niet meer terug te komen iigquote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat maakt het nog niet terecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volledig terecht. Beide ploegen strijden om alles.
Vanwaar die conclusie? Ik gun het Feyenoord meer (m'n broertje is Feyenoorder) + het is beter voor het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jouw haat voor PSV is groter dan je clubliefde voor Ajax.
Lul niet, het gaat gelijk opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |