het begon 1 jaar na de tweede wereldoorlog en op Nieuw Guinnea na was het 4 jaar later afgelopenquote:
Ik bedoel voor diepgaander onderzoek, betere geschiedschrijving. Daar is het 'te jong' voorquote:Op zondag 6 mei 2012 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
het begon 1 jaar na de tweede wereldoorlog en op Nieuw Guinnea na was het 4 jaar later afgelopen
is er ook bekend hoeveel er niet zijn teruggekomen .....quote:Op zondag 6 mei 2012 12:20 schreef yvonne het volgende:
http://hetverhalenarchief(...)n-interneringskampen
Zoveel kampen waren er, en daar werd idd 'soms flink gepest'
Tot 1951.
er is enorm veel over bekend hoor, zowel van binnenlandse als buitenlandse pers, zelfs de Russen hebben allerlei documenten vrijgegevenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik bedoel voor diepgaander onderzoek, betere geschiedschrijving. Daar is het 'te jong' voor
Wat een enorm goede post is en ik verder van m'n zondagsrust ga genietenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef Rave_NL het volgende:
Yvonne, op verzoek nog even een linkje naar mijn discussie met Puma over dit onderwerp. Hopelijk draagt het nog bij aan de discussie hier.
[DEF] SC#350 Bacon
Ik heb voor onderstaande posts geen begrip nee:quote:Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaan we op deze voet verder of kom je met tegenargumenten?
Hakken in het zand en vooral geen begrip kunnen opbrengen voor andere standpunten?
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:03 schreef Re het volgende:
hoeveel jodenclubjes zijn er eigenlijk? CIDI, NIOD, TAF...
quote:
Sue me.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:44 schreef Re het volgende:
[..]
Jazeker minachtend. Ik vind het schofterig hoe deze clubjes opereren. Aan de andere kant misschien wel waardering want ze hebben zo wel de discussie opengegooid door de grondsoldaat neer te zetten als joodse massamoordenaar en holocaust initiator. Geloof dat het in Vorden iig leidde tot meer respect voor de Duitse soldaat. Fucking backfire!
duidelijke post, mooiquote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef Rave_NL het volgende:
Yvonne, op verzoek nog even een linkje naar mijn discussie met Puma over dit onderwerp. Hopelijk draagt het nog bij aan de discussie hier.
[DEF] SC#350 Bacon
Er is geen sprake van dat die oorlogsmisdadiger nazaten had. In elk geval is die jongen geen nazaat van hem.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef Re het volgende:
Immers de nazaat van de oorlogsmisdadiger is nog net binnen de 3de generatie
Als we dan toch doorgaan: ja, dat is dan wel consequent. Maar dan is het even consequent om ons niks aan te trekken van gevoelige jodenzieltjes van na de oorlog.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo herinner ik me dat interview niet.
Wél.....dat zijn mening was dat na/oorlogse gebeurtenissen niet herdacht moet worden met de 4mei herdenkingen. Dan is het konsekwent om die naoorlogse NSBkindereren uit te sluiten.
Ijzersterk!quote:
quote:onvergevelijke praktijken van de SS daargelaten
Nog geen 3 generaties, bedoel je?quote:
Welkom terug trouwens, Kees22.quote:
OK.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |