Die zal wel in de buurt wonen danquote:Op zondag 6 mei 2012 02:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, die!!!!!
Hij zit er haast altijd.
Viel me steeds op.
Misschien is ie van de G100quote:Op zondag 6 mei 2012 02:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af waarom hij daar altijd gaat zitten. Wil hij zo graag op TV ofzo
Ik vermoed van ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zal wel in de buurt wonen dan
Hij is mij nog nooit opgevallen. En dit was pas de tweede Nieuwsuur Politiek uit Dudok hè?
Niet zo heel lang geleden was het vaak nog heel levendig hier rond dat tijdstip op een vrijdag of zaterdag.quote:
Haha eigen schuld.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
Schrijf voorlopig helemaal niks. Hand in het verband. Hoppa!
Weer je moeder gefistfucked?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, je opa in elkaar gebeukt.quote:
Lekker voor je.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ruige gasten, die zombies.quote:
Zag ook al dat een post van hem was aangepast door een mod. Alle gekheid op een stokkie.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is zondagochtend, vergeef het hem.
Waar?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zag ook al dat een post van hem was aangepast door een mod. Alle gekheid op een stokkie.
Fortuyn topic.quote:
Het is ook te confronterend voor remlof.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:30 schreef 99.999 het volgende:
Die grafpisgrappen hoeven niet in een serieus topic
Niet zo hè, zionist.quote:
Schrijf liever een lekker paniek stuk over vergiftigde eieren.quote:
Ik voel me wel wat opgelaten dat Dr. Nikita ongelimiteerd mag schelden, maar een kwinkslag richting remlof klaarblijkelijk de limieten overschrijdt.quote:
Wereldburgers worden niet tegengesproken Reya, dat moet jij als ... oh wacht, kut,.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik voel me wel wat opgelaten dat Dr. Nikita ongelimiteerd mag schelden, maar een kwinkslag richting remlof klaarblijkelijk de limieten overschrijdt.
Doch, emulatie van het betreffende sujet zou u niet fraai staan.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik voel me wel wat opgelaten dat Dr. Nikita ongelimiteerd mag schelden, maar een kwinkslag richting remlof klaarblijkelijk de limieten overschrijdt.
Doch, mijn wetenschappelijke opleiding gebiedt observatie en, waar dat tot kennisaccumulatie zou kunnen leiden, het melden van de uitkomsten van deze observatie.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Doch, emulatie van het betreffende sujet zou u niet fraai staan.
Dit kwam ik tegen, heb verder nog nauwelijks op fok gekeken sinds gistermiddag maar op al te veel mededogen van mijn kant hoeft die hongaarse feeks zeker niet te rekenen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is de kater, maar ik las nazi ....quote:Op zondag 6 mei 2012 11:44 schreef 99.999 het volgende:
Top, vooral de nazit bij het vuur was weer super.
Ik wek dan ook niet op tot verzuim van die bezigheid.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, mijn wetenschappelijke opleiding gebiedt observatie en, waar dat tot kennisaccumulatie zou kunnen leiden, het melden van de uitkomsten van deze observatie.
Een beetje nazificeren moet kunnenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is de kater, maar ik las nazi ....
Ik vreesde al voor uw eeuwige jeugd.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik wek dan ook niet op tot verzuim van die bezigheid.
broodje erbij, wat saus ertussen, uitje snijden. misschien een colaatje. nomnomnomquote:
Goedkoop vleesproduct van varkensgehaktquote:
Soort van hamburger dus?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goedkoop vleesproduct van varkensgehakt
Schnitzelburger dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:03 schreef Auti het volgende:
[..]
Een hamburger maar dan gepaneerd met allemaal kruiden.
Sla hem in elkaar, die jood!quote:
Het zijn de kruiden/specerijen wat het verschil maakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog net wel weer anders dan een gehaktsscnitzel en dergelijke
[ afbeelding ]
En E301 is altijd erg lekker.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Het zijn de kruiden/specerijen wat het verschil maakt.
41% varkensvlees, 41% rundvlees
kurkuma, peterselie, selderij, rozemarijn, oregano, peper, foelie, nootmuskaat, gemberpoeder, paprikapoeder, selderijzaad, rode pepers, zout, gedroogde prei en ui.
Zoiets.
Kom maar op, die fragiele gestellen van jullie zijn geen match voor mijn massa en kunde.quote:
2.99!!!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog net wel weer anders dan een gehaktsscnitzel en dergelijke
[ afbeelding ]
Nou, nou, je hoeft geen v_P 2.0 te worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef waht het volgende:
[..]
Kom maar op, die fragiele gestellen van jullie zijn geen match voor mijn massa en kunde.
Mij vergelijken met een Pruis met overgewicht?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, nou, je hoeft geen v_P 2.0 te worden.
beetje dubbelop andersquote:Op zondag 6 mei 2012 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Mij vergelijken met een Pruis met overgewicht?
You had it coming.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Mij vergelijken met een Pruis met overgewicht?
Niet zo gemeen tegen mij en B_A.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
Holy shit, dat ik stem niet topic. Alle droeftoeters verzamelen!
Ik mag B_A maar het gejank in dat topic is echt tenenkrommend.quote:
Stel sneue figuurtjes inderdaad. In een dictatuur wordt alles beterquote:Op zondag 6 mei 2012 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
Holy shit, dat ik stem niet topic. Alle droeftoeters verzamelen!
We hebben het ook zo slecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Stel sneue figuurtjes inderdaad. In een dictatuur wordt alles beter
Een goede reden om mij niet meer al te veel te mengen in libertarier of geen-regering-topics.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Stel sneue figuurtjes inderdaad. In een dictatuur wordt alles beter
Met je doorgeslagen alles is dwang geleuter.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een goede reden om mij niet meer al te veel te mengen in libertarier of geen-regering-topics.
Hoe kan jij typen, lamme poot?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik mag B_A maar het gejank in dat topic is echt tenenkrommend.
Onder Ruttequote:
Niets mis met mijn leuter.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met je doorgeslagen alles is dwang geleuter.
Mobiel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |