Het zijn de kruiden/specerijen wat het verschil maakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog net wel weer anders dan een gehaktsscnitzel en dergelijke
[ afbeelding ]
En E301 is altijd erg lekker.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Het zijn de kruiden/specerijen wat het verschil maakt.
41% varkensvlees, 41% rundvlees
kurkuma, peterselie, selderij, rozemarijn, oregano, peper, foelie, nootmuskaat, gemberpoeder, paprikapoeder, selderijzaad, rode pepers, zout, gedroogde prei en ui.
Zoiets.
Kom maar op, die fragiele gestellen van jullie zijn geen match voor mijn massa en kunde.quote:
2.99!!!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog net wel weer anders dan een gehaktsscnitzel en dergelijke
[ afbeelding ]
Nou, nou, je hoeft geen v_P 2.0 te worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef waht het volgende:
[..]
Kom maar op, die fragiele gestellen van jullie zijn geen match voor mijn massa en kunde.
Mij vergelijken met een Pruis met overgewicht?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, nou, je hoeft geen v_P 2.0 te worden.
beetje dubbelop andersquote:Op zondag 6 mei 2012 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Mij vergelijken met een Pruis met overgewicht?
You had it coming.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Mij vergelijken met een Pruis met overgewicht?
Niet zo gemeen tegen mij en B_A.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
Holy shit, dat ik stem niet topic. Alle droeftoeters verzamelen!
Ik mag B_A maar het gejank in dat topic is echt tenenkrommend.quote:
Stel sneue figuurtjes inderdaad. In een dictatuur wordt alles beterquote:Op zondag 6 mei 2012 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
Holy shit, dat ik stem niet topic. Alle droeftoeters verzamelen!
We hebben het ook zo slecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Stel sneue figuurtjes inderdaad. In een dictatuur wordt alles beter
Een goede reden om mij niet meer al te veel te mengen in libertarier of geen-regering-topics.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Stel sneue figuurtjes inderdaad. In een dictatuur wordt alles beter
Met je doorgeslagen alles is dwang geleuter.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een goede reden om mij niet meer al te veel te mengen in libertarier of geen-regering-topics.
Hoe kan jij typen, lamme poot?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik mag B_A maar het gejank in dat topic is echt tenenkrommend.
Onder Ruttequote:
Niets mis met mijn leuter.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met je doorgeslagen alles is dwang geleuter.
Mobiel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |