Ik voel me wel wat opgelaten dat Dr. Nikita ongelimiteerd mag schelden, maar een kwinkslag richting remlof klaarblijkelijk de limieten overschrijdt.quote:
Wereldburgers worden niet tegengesproken Reya, dat moet jij als ... oh wacht, kut,.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik voel me wel wat opgelaten dat Dr. Nikita ongelimiteerd mag schelden, maar een kwinkslag richting remlof klaarblijkelijk de limieten overschrijdt.
Doch, emulatie van het betreffende sujet zou u niet fraai staan.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik voel me wel wat opgelaten dat Dr. Nikita ongelimiteerd mag schelden, maar een kwinkslag richting remlof klaarblijkelijk de limieten overschrijdt.
Doch, mijn wetenschappelijke opleiding gebiedt observatie en, waar dat tot kennisaccumulatie zou kunnen leiden, het melden van de uitkomsten van deze observatie.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Doch, emulatie van het betreffende sujet zou u niet fraai staan.
Dit kwam ik tegen, heb verder nog nauwelijks op fok gekeken sinds gistermiddag maar op al te veel mededogen van mijn kant hoeft die hongaarse feeks zeker niet te rekenen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is de kater, maar ik las nazi ....quote:Op zondag 6 mei 2012 11:44 schreef 99.999 het volgende:
Top, vooral de nazit bij het vuur was weer super.
Ik wek dan ook niet op tot verzuim van die bezigheid.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, mijn wetenschappelijke opleiding gebiedt observatie en, waar dat tot kennisaccumulatie zou kunnen leiden, het melden van de uitkomsten van deze observatie.
Een beetje nazificeren moet kunnenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is de kater, maar ik las nazi ....
Ik vreesde al voor uw eeuwige jeugd.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik wek dan ook niet op tot verzuim van die bezigheid.
broodje erbij, wat saus ertussen, uitje snijden. misschien een colaatje. nomnomnomquote:
Goedkoop vleesproduct van varkensgehaktquote:
Soort van hamburger dus?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goedkoop vleesproduct van varkensgehakt
Schnitzelburger dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:03 schreef Auti het volgende:
[..]
Een hamburger maar dan gepaneerd met allemaal kruiden.
Sla hem in elkaar, die jood!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |