Sjee, ben je lang alleen op reis geweest Pingu?quote:
maar wie denk jequote:
Ja ok. Maar als het nou nog een rapper of een metal rocker was a la. Maar RnB ligt er toch vrij dichtbij.quote:
Hannah moet erin blijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Zou de bottom 2 niet kunnen zeggen voor Danny's team, alleen David en dan Hannah denk ik.
Voor Jessie denk ik Ruth-ann en Toni of Cassius.
Neu, met z'n tweeenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sjee, ben je lang alleen op reis geweest Pingu?
Dan borduurt ze zeker elke avond.quote:
Coldplay is echt het meest saaiste en veiligste ooit. Zelfs sesamstraat heeft gedurfdere nummers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ok. Maar als het nou nog een rapper of een metal rocker was a la. Maar RnB ligt er toch vrij dichtbij.
Die kale aan het begin is ook gedurfd, maar of dat positief is, wat een schreeuwwijfquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Coldplay is echt het meest saaiste en veiligste ooit. Zelfs sesamstraat heeft gedurfdere nummers.
Neeee, Aleks is het enige kindje dat ik nog over heb.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
David en Aleks zijn de afvallers bij Danny
Bijzonder geestdodend voor zo'n show ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Coldplay is echt het meest saaiste en veiligste ooit. Zelfs sesamstraat heeft gedurfdere nummers.
Van Sam dachten we toch ook zeker te weten dat hij fans hadquote:
Vertrok die vorige week?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Van Sam dachten we toch ook zeker te weten dat hij fans had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |