Da's wel jammer ja ,dat heeft ze niet nodigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:28 schreef Daph_ het volgende:
Continu hetzelfde truukje met haar stem. Ik had er in de battles al genoeg van
Volgens mij érg nerveusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en ik word er een beetje bang van
Ja god dammit, die gast was beter dan de helft van wat er nu nog in zit...quote:
van danny team sowieso de bestequote:
Ja gewoon kut dat hij eruit is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja god dammit, die gast was beter dan de helft van wat er nu nog in zit...
didoquote:
Heeft hij verloren van haar? Wat stomquote:
Hebben we dan al iets voortgebracht? Ben heeft er alleen een telekidsliefje aan over gehouden toch?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft hij verloren van haar? Wat stom
Hij is in NL nog niet eens doorgedrongenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ben Saunders is niet doorgedrongen tot de UK, dat blijkt nu wel
Ja dat hebben we, dit programma bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben we dan al iets voortgebracht? Ben heeft er alleen een telekidsliefje aan over gehouden toch?
Fryslân boppe!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
En dat mens met haar harp is een verkeerde weg inglagen met haar tomtom, niets meer van gehoord.
Will kent waarschijnlijk alleen amsterdaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat hebben we, dit programma bijvoorbeeld
Meer hoef je ook niet te kennenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Will kent waarschijnlijk alleen amsterda
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef Thas het volgende:
Die vrouw die net was moet lekker trance vocals gaan doen, perfecte stem voor.
Fixedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef Redefine het volgende:
Een Coldplay nummer zingen , het is zo gedurfd, net Russisch RouletteRot toch op.
Je moet haar niet op hebben staan, als je je geluidsinstallatie wilt testen nee. Dan denk je dat er ergens niet goed aangesloten is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat schorre mens vind ik ook niet echt geweldig.
you are a single momquote:
Ja wel hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef ZaZoe het volgende:
Waarom is de naam van John de Mol nog niet gevallen?
Classicquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat? Ik heb alleen nog op de DS iets nu. Chrono Trigger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |