Kern van waarheid.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je al beland bent bij manga dan moet je juist op dat laatste kleine restje (EQ) een beetje zuinig zijn.
Hier ook. Gratis warmte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi is dat als je de ruimte hebtMijn schoonpa in Friesland heeft ook een enorme voorraad hout maar die gebruikt zijn kachel als primair verwarmingselement. Ik word altijd erg gelukkig als ik die voorraad zie.
Begin er van de week aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Tem het volgende:
Je mag trouwens dat hout weleens behoorlijk klieven en netjes in een houthok plaatsen Bet.
Manga klinkt als een benaming voor groepsverkrachting onder Antilliaanse jongeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind licht autistische kenmerken (manga) wel sympathiek.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker, ik vind ook dat dit de ouders moeten doen.
Heel verstandig van je, Robin. Je ouders mogen maar trots op je zijn en jij hebt daar later veel profijt van.
Ach joh, ik heb nog zat plezier met vrienden zonder alcohol. Alleen als ik mee word gevraagd om uit te gaan vind ik het wel lastig, maar ik hou vol.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je al beland bent bij manga dan moet je juist op dat laatste kleine restje (EQ) een beetje zuinig zijn.
Waarom is dat per definitie een autistisch iets?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind licht autistische kenmerken (manga) wel sympathiek.
Owke, niet helemaal netjes van me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
Ach joh, ik heb nog zat plezier met vrienden zonder alcohol. Alleen als ik mee word gevraagd om uit te gaan vind ik het wel lastig, maar ik hou vol.
Je bent rond 37°C , dat is aardig warm, maar niets om je zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef waht het volgende:
[..]
Manga klinkt als een benaming voor groepsverkrachting onder Antilliaanse jongeren.
Ben ik warm?
Fijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je bent rond 37°C , dat is aardig warm, maar niets om je zorgen over te maken.
Nee, internet spelletje wat lijkt op Kolonisten van Catan.quote:
Hmm, hoe zit dat dan eigenlijk met films? Dat is hetzelfde concept, maar dan niet geanimeerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:09 schreef De_Guidance het volgende:
Het is een beetje in je eigen wereld leven Robin, maar goed dat is niet echt autisme
Films kijkt men om het doorgaans saaie leven op te leuken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, hoe zit dat dan eigenlijk met films? Dat is hetzelfde concept, maar dan niet geanimeerd
Nee... ik kom niet verder dan mexicaans dobbelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, internet spelletje wat lijkt op Kolonisten van Catan.
Of om eigen problemen te vergeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef waht het volgende:
[..]
Films kijkt men om het doorgaans saaie leven op te leuken.
Hmm, maar dat is bij elke vorm van vermaak wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef waht het volgende:
[..]
Films kijkt men om het doorgaans saaie leven op te leuken.
Oké, daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Of om eigen problemen te vergeten.
Manga en fantasy kan je al nog beter scharen onder escapisme omdat de wereld heel anders is dan de 'echte'.
kutweer? de NLse lente is niet meer wat ie geweest is...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bon. Beetje verveeld door het kutweer en mensen die werken.Toi?
Mo' money mo' problems.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Of om eigen problemen te vergeten.
Manga en fantasy kan je al nog beter scharen onder escapisme omdat die wereld heel anders is dan de 'echte'.
Ah, dat kijk ik dan wel op uitzendinggemist.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Best wel , Bolkestein en Marijnissen tegenover elkaar.
"Zo zal het zijn" laat de tranen rollen bij mijn vrouw.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:21 schreef Picchia het volgende:
Johnny soldaat vind ik het leukste liedje van Rob de Nijs.
Liedjes moeten wel een beetje gezellig zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
"Zo zal het zijn" laat de tranen rollen bij mijn vrouw.
M'n accountmanager bij de leasemij heet mevrouw Mang. Ze is dan ook regelmatig het mikpunt van grapjes van mijn kant.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:02 schreef waht het volgende:
[..]
Manga klinkt als een benaming voor groepsverkrachting onder Antilliaanse jongeren.
Ben ik warm?
Je haalt dakimakura en bukkakke door elkaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
M'n accountmanager bij de leasemij heet mevrouw Mang. Ze is dan ook regelmatig het mikpunt van grapjes van mijn kant.
Van Dakibukakkedekbedden had ze echter nog nooit gehoord.
Soms luisteren we dat liedje een paar keer en drinken we een biertje op haar vader.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Liedjes moeten wel een beetje gezellig zijn.
Ik vond het in het gezicht van je dekbed spuiten wel een geestige gedachte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je haalt dakimakura en bukkakke door elkaar.
Het irriteert zo als het in je oog komt, heb ik mogen vernemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De laatste keer is niet zo goed bevallen?
Dan doe je voortaan maar een hipsterbril op.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het irriteert zo als het in je oog komt, heb ik mogen vernemen.
Irriteert het meer of minder dan chlamidiya?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik weet alleen figuurlijk gezien wat het inhoudt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De laatste keer is niet zo goed bevallen?
Dat heb ik helaas wel eens meegemaakt. Tering!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kuise meid ben je.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet alleen figuurlijk gezien wat het inhoudt.
Ik heb het over jou he?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee toch!?
garpje.
Ieder zijn ding.
Nu nog een keer in je neus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas wel eens meegemaakt. Tering!
Too much detail.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha! Maar jij wist de goede spelling. Ik deed het uit de losse pols.
Het stond er toch al goed? Ik nam het gewoon over?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha! Maar jij wist de goede spelling. Ik deed het uit de losse pols.
Heb je vis voor mij?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:43 schreef 99.999 het volgende:
De BBq ging prima, nu met een koude plopper bij het vuur
Nee. Ik schreef het met twee "k" en jij met één "k".quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het stond er toch al goed? Ik nam het gewoon over?
Lol. Oke oke. Toegegeven, ik doe dit stiekum elke week.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik schreef het met twee "k" en jij met één "k".
Ik schreef bukkakke en jij bukkake. Jouw spelling was goed, die van mij fout, dus dacht ik dat je mijn spelling probeerde te verbeteren
Sorry voor het misverstand.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Oke oke. Toegegeven, ik doe dit stiekum elke week.
Appeltje eitje. Ik hou van die smeuige witte substantie die overal op mijn lichaam neerdaalt als een wonderschone waterval op een mooie zomerdag. Dat je echt denkt, daar ben ik aan toe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry voor het misverstand.
Ja, bukkake's zijn inmiddels routine natuurlijk. Ook steeds meer verweven in de Nederlandse cultuur.
Dan moet je een persoonlijke inschatting maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
En als ze zeggen dat ze het nooit hebben gedaan?
Spermavrees, je zal maar een meid hebben die er bang voor is!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Appeltje eitje. Ik hou van die smeuige witte substantie die overal op mijn lichaam neerdaalt als een wonderschone waterval op een mooie zomerdag. Dat je echt denkt, daar ben ik aan toe.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Appeltje eitje. Ik hou van die smeuige witte substantie die overal op mijn lichaam neerdaalt als een wonderschone waterval op een mooie zomerdag. Dat je echt denkt, daar ben ik aan toe.
Bestaan die?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Spermavrees, je zal maar een meid hebben die er bang voor is!
Nou, dat lijkt me werkelijk waar fantastisch. Ik vind ook wel dat het meer aandacht mag krijgen, ik bedoel, nu is het weggelegd voor de elite, maar ik vind eigenlijk dat de middelmatige en arme mens er ook recht op heeft. Niets is toch fijner als deze hobby? Toch? Ja toch!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Het is inmiddels echt mainstream geworden.
Soms loop ik door de stad en zie ik mensen op straat van die dingen uitvoeren. Zelfs wel eens met dansjes er bij. Er gaan zelfs geruchten dat het de volgende olympische sport gaat worden. Mij benieuwen hoor!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Plaatje doet me denken aan 'Schatjes' oid. Zo'n oer Hollandse film waar ik nog steeds twee gevoelens tegelijkertijd bij heb.quote:
Precies. Nu is het zo dat dit echt de sport is voor meer sociale participatie in alle sociale klassen! Het kost namelijk niet veel geld om uit te voeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me werkelijk waar fantastisch. Ik vind ook wel dat het meer aandacht mag krijgen, ik bedoel, nu is het weggelegd voor de elite, maar ik vind eigenlijk dat de middelmatige en arme mens er ook recht op heeft. Niets is toch fijner als deze hobby? Toch? Ja toch!
het is dezequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Plaatje doet me denken aan 'Schatjes' oid. Zo'n oer Hollandse film waar ik nog steeds twee gevoelens tegelijkertijd bij heb.
Ongetwijfeld.quote:
Ik heb eigenlijk geen recht van spreken, maar doggy lijkt me sowieso niet zo gaaf. Je ziet bijna niets van het lichaam, behalve de kont. Ik heb het sowieso niet zo op kontjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Dezelfde pupkes die hun vriendjes verbieden te masturberen, niet doggy neuken vanwege de onpersoonlijke houding en lingerie niet dragen omdat het sletterig is.
Genoeg SEX hier, terug naar je hol!
Doggystyle.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Dezelfde pupkes die hun vriendjes verbieden te masturberen, niet doggy neuken vanwege de onpersoonlijke houding en lingerie niet dragen omdat het sletterig is.
Jij bent gek.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen recht van spreken, maar doggy lijkt me sowieso niet zo gaaf. Je ziet bijna niets van het lichaam, behalve de kont.
Dat lichaam ken je wel, het gaat ook om de stimuli op de erogene zones. Mannen zijn visueel ingesteld, zeker, maar de piemel wil ook wat!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen recht van spreken, maar doggy lijkt me sowieso niet zo gaaf. Je ziet bijna niets van het lichaam, behalve de kont.
'Hij heeft toch genoeg aan mij?', aldus de jongedame die wekelijks met haar vriend krioelde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen recht van spreken, maar doggy lijkt me sowieso niet zo gaaf. Je ziet bijna niets van het lichaam, behalve de kont. Ik heb het sowieso niet zo op kontjes.
Oh, en tieten --> kont.
Ja, dag! Hoe moet ik dit nou allemaal wetenquote:
Ah. Daar is nog wat bij voor te stellen, maar het schijnt voor vrouwen een minder plezierig standje te zijn aangezien de clitoris niet zo goed gestimuleerd wordt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lichaam ken je wel, het gaat ook om de stimuli op de erogene zones. Mannen zijn visueel ingesteld, zeker, maar de piemel wil ook wat!
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent gek.![]()
Doggystyle is een fijn standje, sterk, aantrekkelijk, hard, je voelt zijn ballen, hij voelt jouw kont.Ja.
Mijn clitoris word nooit gestimuleerd als het om penetratie gaat. De G-spot wel, maar dat is vooral tijdens doggystyle. Zeker niet met die missionaris enz.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dag! Hoe moet ik dit nou allemaal weten
[..]
Ah. Daar is nog wat bij voor te stellen, maar het schijnt voor vrouwen een minder plezierig standje te zijn aangezien de clitoris niet zo goed gestimuleerd wordt.
[..]
Weet ik veel.
Ik moet mijn mond houden als het over sex gaat
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dag! Hoe moet ik dit nou allemaal weten
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
Ik moet mijn mond houden als het over sex gaat
Mooi gedaan vind ik het wel. Ik weet niet of je daar boos om moet worden of het grappig kan vinden.quote:
Sowieso grappig vinden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi gedaan vind ik het wel. Ik weet niet of je daar boos om moet worden of het grappig kan vinden.
Ik kan er wel om lachen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi gedaan vind ik het wel. Ik weet niet of je daar boos om moet worden of het grappig kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |