Ik heb het over jou he?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee toch!?
garpje.
Ieder zijn ding.
Nu nog een keer in je neus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas wel eens meegemaakt. Tering!
Too much detail.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha! Maar jij wist de goede spelling. Ik deed het uit de losse pols.
Het stond er toch al goed? Ik nam het gewoon over?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha! Maar jij wist de goede spelling. Ik deed het uit de losse pols.
Heb je vis voor mij?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:43 schreef 99.999 het volgende:
De BBq ging prima, nu met een koude plopper bij het vuur
Nee. Ik schreef het met twee "k" en jij met één "k".quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het stond er toch al goed? Ik nam het gewoon over?
Lol. Oke oke. Toegegeven, ik doe dit stiekum elke week.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik schreef het met twee "k" en jij met één "k".
Ik schreef bukkakke en jij bukkake. Jouw spelling was goed, die van mij fout, dus dacht ik dat je mijn spelling probeerde te verbeteren
Sorry voor het misverstand.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Oke oke. Toegegeven, ik doe dit stiekum elke week.
Appeltje eitje. Ik hou van die smeuige witte substantie die overal op mijn lichaam neerdaalt als een wonderschone waterval op een mooie zomerdag. Dat je echt denkt, daar ben ik aan toe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry voor het misverstand.
Ja, bukkake's zijn inmiddels routine natuurlijk. Ook steeds meer verweven in de Nederlandse cultuur.
Dan moet je een persoonlijke inschatting maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
En als ze zeggen dat ze het nooit hebben gedaan?
Spermavrees, je zal maar een meid hebben die er bang voor is!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Appeltje eitje. Ik hou van die smeuige witte substantie die overal op mijn lichaam neerdaalt als een wonderschone waterval op een mooie zomerdag. Dat je echt denkt, daar ben ik aan toe.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Appeltje eitje. Ik hou van die smeuige witte substantie die overal op mijn lichaam neerdaalt als een wonderschone waterval op een mooie zomerdag. Dat je echt denkt, daar ben ik aan toe.
Bestaan die?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Spermavrees, je zal maar een meid hebben die er bang voor is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |