Wat gaat er nou niet omhoog?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef Drugshond het volgende:
Nou let op in 2014 gaat de polis van brandverzekeringen eigen woning omhoog.
Jammer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Nope, hout is op en ben er al de hele middag onrustig van.
Dat is waar als je naar de Nederlandse economie als geheel kijkt, echter, dit ziet er heel anders uit als je het corrigeerd met de inkomsten uit het aardgasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja und, Nederland staat wel in de top van de meest productieve bedrijven ter wereld. Zelfs boven Duitsland.
Actualiteitenrubriek op TV, ik meen 1Vandaag afgelopen week of vorige week. Ging over het goede nieuws dat de groep 12-15 jarigen wat minder zijn gaan drinken. Een mevrouw die het kon weten vertelde over dat voorbeeldje over terugval in niveau.quote:
Nee ik doelde op 'elke is één te veel'. Alsof je alles kan uitbannen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is bewezen jong. Niks drogreden, veel drank beschadigt jonge - en nog niet uitontwikkelde hersenen. Juist die groep is zo kwetsbaar. Eenmaal beschadigd is geen herstel meer mogelijk. Er zijn jongeren die door de drank van VWO naar VMBO zijn gegaan. Geen onzin.
Wat had je dan gewild... een VWO-er zonder ruggengraat op een (uche) zware functie die na 3 jr een burn-out krijgt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is bewezen jong. Niks drogreden, veel drank beschadigt jonge - en nog niet uitontwikkelde hersenen. Juist die groep is zo kwetsbaar. Eenmaal beschadigd is geen herstel meer mogelijk. Er zijn jongeren die door de drank van VWO naar VMBO zijn gegaan. Geen onzin.
Zit je aan de PCP ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Jammer.
Ik heb nog wel wat liggen:
[ afbeelding ]
Dan nog ligt de verantwoordelijkheid zoals Waht aangeeft bij de ouders. Hetzelfde dat ze nu snackbars willen verbieden in de buurt van scholen. Dit is niet aan de overheid maar aan de ouders die hun kinderen moeten opvoeden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De ouders hebben ook nog een verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Alcohol verbieden voor kinderen onder de 21.
En die gaan natuurlijk tasjes dieven voor hun felbegeerde patatje oorlog.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan nog ligt de verantwoordelijkheid zoals Waht aangeeft bij de ouders. Hetzelfde dat ze nu snackbars willen verbieden in de buurt van scholen. Dit is niet aan de overheid maar aan de ouders die hun kinderen moeten opvoeden.
Ik zou willen dat ouders die taak op zich namen ipv te carrière jagen. Nu moet de overheid dat opknappen. Maar je hebt gelijk, het is de primaire taak van de oudersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan nog ligt de verantwoordelijkheid zoals Waht aangeeft bij de ouders. Hetzelfde dat ze nu snackbars willen verbieden in de buurt van scholen. Dit is niet aan de overheid maar aan de ouders die hun kinderen moeten opvoeden.
Zeker, ik vind ook dat dit de ouders moeten doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De ouders hebben ook nog een verantwoordelijkheid.
Ik ben zo opgevoed dat ik het echt niet in mijn hoofd haal om te drinken.
Als je al beland bent bij manga dan moet je juist op dat laatste kleine restje (EQ) een beetje zuinig zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De ouders hebben ook nog een verantwoordelijkheid.
Ik ben zo opgevoed dat ik het echt niet in mijn hoofd haal om te drinken.
Mooi is dat als je de ruimte hebtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Jammer.
Ik heb nog wel wat liggen:
[ afbeelding ]
Kern van waarheid.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je al beland bent bij manga dan moet je juist op dat laatste kleine restje (EQ) een beetje zuinig zijn.
Hier ook. Gratis warmte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi is dat als je de ruimte hebtMijn schoonpa in Friesland heeft ook een enorme voorraad hout maar die gebruikt zijn kachel als primair verwarmingselement. Ik word altijd erg gelukkig als ik die voorraad zie.
Begin er van de week aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Tem het volgende:
Je mag trouwens dat hout weleens behoorlijk klieven en netjes in een houthok plaatsen Bet.
Manga klinkt als een benaming voor groepsverkrachting onder Antilliaanse jongeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind licht autistische kenmerken (manga) wel sympathiek.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker, ik vind ook dat dit de ouders moeten doen.
Heel verstandig van je, Robin. Je ouders mogen maar trots op je zijn en jij hebt daar later veel profijt van.
Ach joh, ik heb nog zat plezier met vrienden zonder alcohol. Alleen als ik mee word gevraagd om uit te gaan vind ik het wel lastig, maar ik hou vol.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je al beland bent bij manga dan moet je juist op dat laatste kleine restje (EQ) een beetje zuinig zijn.
Waarom is dat per definitie een autistisch iets?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind licht autistische kenmerken (manga) wel sympathiek.
Owke, niet helemaal netjes van me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
Ach joh, ik heb nog zat plezier met vrienden zonder alcohol. Alleen als ik mee word gevraagd om uit te gaan vind ik het wel lastig, maar ik hou vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |