Nee, want dat zou te veel schade opleveren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ultieme drogarument om dingen niet te verbieden.
Dus ook maar alle verkeersverboden opheffen, omdat anders het iedereen stiekum toch doet
Ja und, Nederland staat wel in de top van de meest productieve bedrijven ter wereld. Zelfs boven Duitsland.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Verbieden kan dus een heel nuttig instrument zijn in een samenleving. Nederlandse jongeren zuipen nog steeds te veel.
Die mogen snel dood, kosten alleen nog maar geld.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die stoners hebben wel gelijk, maar ze moeten niet zo schreeuwen.
Elk eentje is teveel. En dat zeg ik om ik hoop dat iedere jongere straks onbeschadigde hersens heeft. Ik vind het echt erg als een jongere definitief hun hersenen beschadigen. Ik zeg dat echt niet om te pesten.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die mogen snel dood, kosten alleen nog maar geld.
Idioten zijn het. Puur om dat soort lieden dwars te zitten kies ik mijn positie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die stoners hebben wel gelijk, maar ze moeten niet zo schreeuwen.
Man man... 90 % wordt never nooit gebruikt....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Elk eentje is teveel. En dat zeg ik om ik hoop dat iedere jongere straks onbeschadigde hersens heeft. Ik vind het echt erg als een jongere definitief hun hersenen beschadigen. Ik zeg dat echt niet om te pesten.
Het dilemma is duidelijk. Maar een soft beleid trekt juist veel "toerisme" aan... Dus ik geloof niet in zachte heelmeesters.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je zet niet zomaar een knop om.
Dat gaat gepaard met een boel side-effects waarbij het middel erger is dan de kwaal.
Straat- cq. Ruilhandel kwam er toch wel dankzij deze economische draaikolk.
Dat snap ik, ik vind het heel fijn dat je je er zo'n zorgen over maakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Elk eentje is teveel. En dat zeg ik om ik hoop dat iedere jongere straks onbeschadigde hersens heeft. Ik vind het echt erg als een jongere definitief hun hersenen beschadigen. Ik zeg dat echt niet om te pesten.
Nou nou, ze hebben ook leuke kanten hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die mogen snel dood, kosten alleen nog maar geld.
Mwoah , een drugsoorlog ontketenen omdat jij stoners niet mag?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef waht het volgende:
[..]
Idioten zijn het. Puur om dat soort lieden dwars te zitten kies ik mijn positie.
Dat is pas een drogreden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat je bij voorbaat een excuus zocht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, want dat zou te veel schade opleveren.
Soms werkt verbieden wel, soms niet. Wat snap je daar niet aan?
Tja, soms moet het. Ik ben niet zo solidair als jij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah , een drugsoorlog ontketenen omdat jij stoners niet mag?
Plus meneer tsjuuruz praat wel vaker onzin.
Oom Agentquote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, soms moet het. Ik ben niet zo solidair als jij.
Maar een soft beleid trekt juist veel "toerisme" aanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het dilemma is duidelijk. Maar een soft beleid trekt juist veel "toerisme" aan... Dus ik geloof niet in zachte heelmeesters.
Ik ben Boze_Appel niet. Verboden zijn fantastisch, alleen ben ik ook pragmatisch.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat je bij voorbaat een excuus zocht.
Dank je, het is oprecht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik vind het heel fijn dat je je er zo'n zorgen over maakt.
Ik vrees echter dat verbieden niet helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |