Het geeft je de mogelijkheid het aan te pakken, en gezien de maatschappelijke en gezondheids problemen is alcohol een groter probleem dan de meeste andere drugsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O ja, want als je iets verbiedt, is het meteen weg
Niet waar. Metusalem is de zoon van Henoch die zou 365 jaar zijn geworden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ach joh, we worden nog steeds ouder dan mensen in de afgelopen duizend jaar.
Leugens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet waar. Metusalem is de zoon van Henoch die zou 365 jaar zijn geworden.
Dan roken we net als in de middeleeuwen hennep (dat was toen het goedkopere alternatief van tabak).quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef Auti het volgende:
Volgend jaar kost een pakkie peuken 10 euro of zo, dan stoppen er ook wel een hoop mensen.
Al haalt ie er 10 in.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het 't beste kan uitleggen.
Kijk naar het plaatje: die man rijdt alle 3 de auto's voorbij, om vervolgens nog het risico te lopen om op de andere weghelft te worden aangereden.
Dat is te hopen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef Auti het volgende:
Volgend jaar kost een pakkie peuken 10 euro of zo, dan stoppen er ook wel een hoop mensen.
Het gaat er mij vooral om dat je het dan nog 'stoerder', interessanter etc. maaktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het geeft je de mogelijkheid het aan te pakken, en gezien de maatschappelijke en gezondheids problemen is alcohol een groter probleem dan de meeste andere drugs
Uitbannen bespaart je veel maatschappelijke schade.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het geeft je de mogelijkheid het aan te pakken, en gezien de maatschappelijke en gezondheids problemen is alcohol een groter probleem dan de meeste andere drugs
Illegale handel veroorzaakt meer schade wijsneus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uitbannen bespaart je veel maatschappelijke schade.
Definieer: te veelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Verbieden kan dus een heel nuttig instrument zijn in een samenleving. Nederlandse jongeren zuipen nog steeds te veel.
Zeg dat welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
Debat op 2. Stoners tegen Çörüz
Veel geschreeuw
Babyboomers ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Verbieden kan dus een heel nuttig instrument zijn in een samenleving. Nederlandse jongeren zuipen nog steeds te veel.
Het ultieme drogarument om dingen niet te verbieden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef waht het volgende:
[..]
Illegale handel veroorzaakt meer schade wijsneus.
Kwestie van goed combineren met goede, feitelijke voorlichting.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het gaat er mij vooral om dat je het dan nog 'stoerder', interessanter etc. maakt
Je zet niet zomaar een knop om.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uitbannen bespaart je veel maatschappelijke schade.
Denk dat er al genoeg voorlichting is, en dat zeg ik als jongere zelfquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kwestie van goed combineren met goede, feitelijke voorlichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |